
Startovací kabely
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Startovací kabely
zítra to na skenuju i vyfotím a uvidím co bude lepší to sem dám 

je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Startovací kabely
Poté co se mi zlomila izolace u jedné ze svorek marketového kabelu a spočítal celý půltucet osamělých měděných drátečků, vyrobil jsem si vlastní. Koupil jsem svorky, 2x3 metry kabelů od svářečky k elektrodám (gumová izolace, 25 mm2 průřez), svorky jsem proletoval cínem a můžu příští zimu startovat i lokomotivy. Výrobní náklady cca 600 Kč, půlhoďky práce.
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
- DAveDOG
- Pokročilý
- Příspěvky: 512
- Registrován: 16.07.2012 16:52
- Bydliště: Austerlitz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovací kabely
Nemůžeš, lokomotivy se startují trochu jiným proudem než dokáže baterka a altík dát. Jedině tak motorové vozy, ty mají motory TEDOM (bývalý Liaz). Ale já už jednou lokomotivu startoval přes kabely. Z druhé lokomotivy. Kabely v průměru 1 cm a zajímavě se kroutily.
Já mám kabely kupované, ale před tím jsem si pořádně prohlédnul z čeho jsou. Už se mě 2x hodily. Na bývalém autě jsem si nechal svítit stropní světýlko a ono mě vysálo baterku po 8 dnech. Sranda byla že jsem tam měl alarm s mobilem a byl zrovna cca 1000km daleko když mě začal volat. A podruhé před 4 lety když byly kruté mrazy a já před zimou nezkontroloval baterku. Byla tam od výroby a v tom mrazu už to nedala. Teď je vozím jen pro jistotu u rezervy.
Já mám kabely kupované, ale před tím jsem si pořádně prohlédnul z čeho jsou. Už se mě 2x hodily. Na bývalém autě jsem si nechal svítit stropní světýlko a ono mě vysálo baterku po 8 dnech. Sranda byla že jsem tam měl alarm s mobilem a byl zrovna cca 1000km daleko když mě začal volat. A podruhé před 4 lety když byly kruté mrazy a já před zimou nezkontroloval baterku. Byla tam od výroby a v tom mrazu už to nedala. Teď je vozím jen pro jistotu u rezervy.
Je: Mazda 3 BM 2.0 88kW Red Soul
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Startovací kabely
S tou lokomotivou to byla nadsázka od kolegy z práce.
Měď je prostě drahá, metr 25 mm2 kabelu vyjde na nějakých 70-80 Kč. Velká přidaná hodnota je gumová izolace, v zimě se s nimi výrazně líp manipuluje než se ztuhlým PVC. Teď už je jen až do důchodu přehazovat z auta do auta.

Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Startovací kabely
tak tady je to
- Přílohy
-
- 201403121040-1.pdf
- (942.18 KiB) Staženo 483 x
-
- 201403121040.pdf
- (959.85 KiB) Staženo 434 x
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Startovací kabely
Diky
A tu je web verzia: http://www.auto.cz/startovaci-kabely-zr ... ouzi-77518
Co stoja tie Ford kable? Cislo 5023563

A tu je web verzia: http://www.auto.cz/startovaci-kabely-zr ... ouzi-77518
Co stoja tie Ford kable? Cislo 5023563
- DAveDOG
- Pokročilý
- Příspěvky: 512
- Registrován: 16.07.2012 16:52
- Bydliště: Austerlitz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovací kabely
V tom PDFku je i cena - 1298Kč. To je podle mě přehnaná cena. To už je opravdu lepší si je udělat.
Je: Mazda 3 BM 2.0 88kW Red Soul
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Startovací kabely
mě to až tak přehnaný nepřijde,když si jebudeš chtít udělat kvalitně tak tě minimálně na 700,-vyjdou.
A musíš počítat že je někdo musí vyrobit a zaplatit značku.já bych čekal na značku ford ještě víc,
ale taky bych si je radši udělal
A musíš počítat že je někdo musí vyrobit a zaplatit značku.já bych čekal na značku ford ještě víc,
ale taky bych si je radši udělal

je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Startovací kabely
Dobré startovací kabely by měly mít průřez (nikoliv průměr) aspoň 35mm,pokud si koupím obyč.měděné CY 35 tak za 6 m dám min 800Kč a to ještě musím koupi 4x pořádný kleště no a myslím že mi celkově 1200Kč stačit nebude.Druhá variata je kabel ze svářečky, ale ty mají dost tlustou izolaci a jsou tudíž těžké.V zimě jsme v mraze startovali oktávku přes doma vyrobené kabely 16mm a chybělo málo aby neukáply.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- DAveDOG
- Pokročilý
- Příspěvky: 512
- Registrován: 16.07.2012 16:52
- Bydliště: Austerlitz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovací kabely
http://www.battery.cz/startovaci-kabely ... -5-0m.html I tady se dají koupit levněji a to se taky musí zaplatit náklady obchodníka.
Je: Mazda 3 BM 2.0 88kW Red Soul
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Startovací kabely
to máš pravdu.hlavně aby to byla pravda o té síle kabelu
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- DAveDOG
- Pokročilý
- Příspěvky: 512
- Registrován: 16.07.2012 16:52
- Bydliště: Austerlitz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovací kabely
Stačí se podívat na cenu z toho článku, dohromady 638Kč. Nevím jak je starý, ale asi to jde sehnat za tu cenu, nebo o něco dráž. Ale 1300 to asi nebude.
Je: Mazda 3 BM 2.0 88kW Red Soul
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Startovací kabely
Startovacie kable, ktore som nosil doteraz nenastartuju ani 1.6TDCi. Z vyssie spominaneho testu sa najviac podobaju na "8. Filson Comfort 300 A" - prierezom a na moje prekvapive zistenie aj hlinnikovym kablom. Ked som ich kupoval este som skontroloval, kolko naozajstneho kablu (vodica) je privedeneho do svorky (nech neklame izolacia). A teda ci je aj medeny. Na oko to vyzeralo dobre. Ale trt, vodice nie su zviazane k sebe (medzi jednotlivymi vlasmi je vela vzduchu a tak realny prierez je ovela mensi) a to, co vyzera ako med je v skutocnosti hlinnik s nanesenou jemnuckou vrstvou medi (a aj to som si neni isty, ci to nie je len nejaka farba). Tak som sa rozhodol si to vyriesit po svojom 
Takze tu je moja vyroba. Toto su fotky minusoveho kabla. Na plusovom este hutam nad svorkou a izolaciou. Preco, vid cervenym dole.
Ingrediencie:
2x 350A zvaracska zemniaca svorka
2m 50mm^2 kabla zo zvaracky
2x kabelove ocko
Postup: Nalisujeme kabel do ocka. Podla potreby pocinujeme.
Spoj omotame izolackou a zatiahneme do svorky.
HOTOVO.
Vyzera to jednoducho. No pocinovanie je pri 50mm^2 umenie. Chce to vykonnu pajkovacku a teplovzdusnu fukacku (aspon 400°C). Alebo asi este aj plamenom by to islo. Nie je to ale nutne. Len som chcel znizit prechodovy odpor toho spoja.
------ Taky tensi kablik
Na svorke su medenymi platmi prepojene obe kontaktne plochy. Co znizuje prechodovy odpor spoja.
(Admini mozu pripadne presunut do navodov).
Nenesiem ziadnu zodpovednost za pripadne skody, ktore mozu sposobit podobne doma robene kable. Berte to ako inspiraciu. Kto sa do toho nevyzna, nech to necha tak. Skratove prudy baterie su stovky amperov (preto zvaracska vybava) a ako zvaracka sa to potom aj sprava. Nie raz vyhoreli obe auta. A ako zvaracka sa to sprava aj ked plusom skrtnete o kostru - vyleti iskra a svorka sa PRIVARI O KOSTRU - nejde tak lahko odtrhnut. Co ma za nasledok okamzite prehriatie, moznost poziaru pripadne znicenie elektroinstalacie (alternatoru nastartovaneho auta).
Takze NIE takto:

Takze tu je moja vyroba. Toto su fotky minusoveho kabla. Na plusovom este hutam nad svorkou a izolaciou. Preco, vid cervenym dole.
Ingrediencie:
2x 350A zvaracska zemniaca svorka
2m 50mm^2 kabla zo zvaracky
2x kabelove ocko
Postup: Nalisujeme kabel do ocka. Podla potreby pocinujeme.
Spoj omotame izolackou a zatiahneme do svorky.
HOTOVO.
Vyzera to jednoducho. No pocinovanie je pri 50mm^2 umenie. Chce to vykonnu pajkovacku a teplovzdusnu fukacku (aspon 400°C). Alebo asi este aj plamenom by to islo. Nie je to ale nutne. Len som chcel znizit prechodovy odpor toho spoja.
------ Taky tensi kablik

Na svorke su medenymi platmi prepojene obe kontaktne plochy. Co znizuje prechodovy odpor spoja.
(Admini mozu pripadne presunut do navodov).
Nenesiem ziadnu zodpovednost za pripadne skody, ktore mozu sposobit podobne doma robene kable. Berte to ako inspiraciu. Kto sa do toho nevyzna, nech to necha tak. Skratove prudy baterie su stovky amperov (preto zvaracska vybava) a ako zvaracka sa to potom aj sprava. Nie raz vyhoreli obe auta. A ako zvaracka sa to sprava aj ked plusom skrtnete o kostru - vyleti iskra a svorka sa PRIVARI O KOSTRU - nejde tak lahko odtrhnut. Co ma za nasledok okamzite prehriatie, moznost poziaru pripadne znicenie elektroinstalacie (alternatoru nastartovaneho auta).
Takze NIE takto:
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Startovací kabely
rezervacia: pre riesenie, uz sa na tom pracuje 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů