Stránka 3 z 5
Napsal: 01.02.2007 20:43
od chmelko
to je niejaké VW označenie silnejšieho motora

Napsal: 01.02.2007 20:46
od petulka
Jak říkáš ! A taky už jsem někde četl, že jsou i auta TDi f čeveným íčku, déčku i téčku....
Napsal: 01.02.2007 20:47
od romosch
Ty voe já chci TDCI
Napsal: 01.02.2007 20:56
od petulka
Napsal: 01.02.2007 21:19
od kostik
k těm červeným barvičkám...pánové,měli jsme doma Golfa IV, TDi...v červeném Déčku i Ičku 150hp/4000 a 320Nm/1900serie a navíc nachipovaného.... cca 195Hp / 4100 a 410Nm/1850
takový mamutí zátah,nářez, fičák a znava nářez už jsem od té doby s naftou nezažil.Je tedy pravda že při těžší noze papal jak benzín...
což o to,kamarád co jezdí závody do vrchu a rally)ted byl mistr rep.ve své třídě, by mi moje TDCI chipnul na 165hp..jenže mam tak nějak strach
Napsal: 01.02.2007 22:10
od 40007
petulka píše:Navštiv stránky
http://www.dfens-cz.com/ a přečti si tam pár článků o autech. Pobavíš se a pochopíš o čem píšu
Pro lepší orientaci jeden výňatek. Snad mně za to D-fens neoddělá..
Pokud jde o technické názvosloví, autobazarní ksindl nepřejal pojmy obvyklé v motoristických periodikách a vytvořil vlastní. Díky tomu nám v bazarech řeknou o takových motorech, že by pánové Otto a Diesel vejrali jak medvídek koala. O autech fbenzínu nemá asi cenu se bavit. Vozidlo s turbínou není tank Abrams, ale automobil s přeplňovaným motorem. Nehodlám zde pitvat rozdíly mezi turbodmychadlem, turbokompresorem a vynálezem pana Kaplana, takže si raději povíme, že auto fdechtu je tédéíčko bez téčka a íčka, tedy nepřeplňovaný vznětový motor. Tédéíčko je známá věc. Nejrychlejší je tédéíčko fčerveným íčku a úplně nejzběsilejší pak fčerveným íčku i déčku, to je vážně hustý. Červený téčka ještě nezavedli. Auta f tédéíčku můžou mít komín neboli common rail, tedy vysokotlaké vstřikování z centrální lišty, nebo pédéčko, které se vyznačuje tím, že de hodně vocpoda. Tolik asi k technice.
No včul aspoň vím co ta písmenka v zadu znamenají

Napsal: 02.02.2007 09:34
od David 1
TDI 66kw
TD červené I 81kw
T červené DI 96kw PD popř.110kw
Napsal: 24.10.2007 18:19
od chmelko
prcek píše:Kupuju ford focus kombi r.v. 2003, TDCI 74 kW a kamarád mě varuje před vstřikováním Delphi ? Má najeto 110tis. km, je to dovoz z IT, vyroben ve Valencii a moc pěkně vypadá? Dělali se i s jiným vstřikováním? Co výrobní závod má to nějaký vliv ? Zatím moc o fordech nevim? Dík za odpověď!
Napsal: 24.10.2007 19:35
od Hugo72
chmelko píše:prcek píše:Kupuju ford focus kombi r.v. 2003, TDCI 74 kW a kamarád mě varuje před vstřikováním Delphi ? Má najeto 110tis. km, je to dovoz z IT, vyroben ve Valencii a moc pěkně vypadá? Dělali se i s jiným vstřikováním? Co výrobní závod má to nějaký vliv ? Zatím moc o fordech nevim? Dík za odpověď!
To Chmelko:
Ušiel Ti text ...

že by braillovo písmo

Napsal: 24.10.2007 19:38
od zewl
Hugo72: to byl presun z jine sekce, cili nebylo co dodavat

Napsal: 24.10.2007 19:43
od chmelko
presne ako píše zewl, diky

Napsal: 24.10.2007 19:58
od Hugo72
Napsal: 24.10.2007 20:37
od santyr
TO prcek:
Vybral jsi si dobře. Vstřikovací čerpadlo a vstřiky jsou u TDCI všeobecně hodně citlivé. Pozor na kvalitu nafty. Nevím, jakou máš výbavu, ale ta cena jinak odpovídá najetým km a nebouranému autu. Doufám, že ho máš z dobrého zdroje. Pokud ano neměl by jsi s ním při dodržení základních pravidel (dobrá nafta, výměna oleje....) žádný problém. Přeji ti hodně šťastných km.
Napsal: 24.10.2007 21:45
od prcek
No výbava standart, 2x aibag, abs, radio s cd, manuální klima a dálkový centrál, hagusy. Mrzí mě že není palubní počítač, elektricky vyhřívané okno a zrcátka (jezdilo to v IT a tam to asi moc nepotřebujou). U oktávky je to sranda vše dodělat! U focuse nevim nevim?? Martin Vondráček
Napsal: 24.10.2007 21:52
od prcek
Jinak koukal jsem na fotky Vašich FOFO a ten muj budoucí je podobný jako ten chmelkův, má navíc hagusy a pouze plechy!! Barva něco jako tmavě šedá metalíza! Martin