Příspěvek
od kibut » 08.07.2014 17:29

Dnes auto skapalo. Musel som ho dat odtiahnut do "autorizovaneho" servisu. Kde mi aj na treti pokus "technik" nevedel zistit ani len typ prevodovky. Tak som mu ukazal dokumentaciu od lucky.jacka. Jemu system ukazuje prevodovku CVT 7Z a v Etise to ukazuje CFT23. Nie som mechanik, ale pochopil som to tak, ze ten automat ma variatorovu prevodovku (skratka CVT) a tu asi Ford oznacil ako model CFT23.
Dalsiu hodinu som cakal kym ten chlap nasiel podla mojej specifikacie olej a aj ten mali iba v Bratislave za 29 €/liter...
Jednu chvilu normalne pozeral na oleje do manualov, to som normalne zbledol.....

Normalne mam strach ci mi objedna spravny olej!!!
Keby ze bolo auto pojazdne, nenechavam ho tam.
Inak zavada sa prejavila nahle bez nejakych predoslich symptonov. Zastavil som na STOPke a ked som sa chcel pohnut zhasol motor (ako ked na manuale rychlo pustis spojku). A v takom stave ostal. Da sa nastartovat, aj preradit do P, D, N. ale pri rozbiehani zdochne. Dufam ze je to iba v tom oleji a v tom ze bol prehriaty (teplomer na palubovke ukazoval 38 stupnoc celzia).
Vo stvrtok sa uvidi, ci vlastne ta prevodovka este funguje....
Je to v pici drahi veriaci...

staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km