Napsal: 17.01.2007 17:29
				
				Jde o to, ze ta elektronika ti rekne, ze ten EGR mas na prd  
			
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/

Když mi odešlo čerpadlo tak mi na diagnostice vyjela jenom závada čerpadla a to skoušel dva programy a o egru ani zmínka,tak možná je v pořádku,což si nemyslím.Ahmed píše:Jde o to, ze ta elektronika ti rekne, ze ten EGR mas na prd
 jo jeste jsem si vspomel,ze octavie maji uplne stejny problem u dieslu asi po150000 km.taky chcipa pri pravotocive zatacce.a vysledek je rele cerpadla za par kacek.felicie maji ten sam problem akorat tam je to klapa vzduchova ,ale to uz mam vycistene .tak nevim
 jo jeste jsem si vspomel,ze octavie maji uplne stejny problem u dieslu asi po150000 km.taky chcipa pri pravotocive zatacce.a vysledek je rele cerpadla za par kacek.felicie maji ten sam problem akorat tam je to klapa vzduchova ,ale to uz mam vycistene .tak nevim
Tak držím palce!!hiposek píše:odvezl jsem to jednomu v silherovicich.uvidime co bude.rikal neco podobneho.
Znáš někoho blízko Phy kdo má diagnostiku a umí s ní??Fordik píše:Poradit s osobní zkušeností ti mohu jedno - sežeň se nejlépe člověka co má diagnostiku na Forda(ne autorizovaný servis-to sou zloději a akorát vědí jaké tlačítko zmáčknout) a ať ti projede všechny možné závady. Mě to dělalo podobné věci a byla akorát díra v jedné hadici v motoru, kde ucházel vzduch. Stálo mě to 500,- diagnositku a tu hadici mi akorát zkrátil s tím že si mám koupit novou(cena cca 250,-)
Ahoj všetkým FoFoFanom! Mám veľmi podobný problém. Ak idem dole kopcom na neutráli a začnem brzdiť, tak mi zdochne motor. Stalo sa mi to už trikrát a vždy v pravotočivej zákrute a dole kopcom. Vyzerá to tak, že to bude to čidlo otáčok.hiposek píše:tak mam doma auto.bylo to teda v tech silherovicich,mel vse mozne rozebrane a nakonec se nasral a menil cidlo za cidlo . pri jeho stesti vsak nemusel moc dlouho badat,protoze to bylo hned nasledujici cidlo.a to se jmenovalo,chcete to vedet?..........cidlo otacek.na diagnostice vse v poradku.cidlo taky v poradku,ale bylo by otazka casu kdy by kleklo uplne.takze pratele pamatujte ze kdyz chcipa do prave zatacky tak je to cidlo otacek.pri volnobeznych otackach musi fofo mit 950otac za min .mne to stare ukazovalo 900otac za min.takze cus bus jo jeste jedna rada nikdy nejezdit do autorizovaneho servisu.jsou to jenom zlodeji.a pokud tam je nekdo ktery rozumi autum,tak rychle odejde a otevre si svuj vlastni servis .

Zkus hledat Kravare.hanyz píše:hoši mě to chcíplo teda zatím asi jenom dvakrát za 2000 km ale jel jsem rovně vždy po rovině a vždy po vykvaltování z nějaké rychlosti tzv. dojezd na volnoběh.
Pozor na benzín nejezdím, a LPG mám stále dost.
Ale prosím na kontak na tu dílnu někde ostravy, co tam vyměnil ty snímače a vše bylo ok. dík
