Stránka 3 z 3
Napsal: 23.01.2007 09:41
od Peta
A co na to jít nějak takhle?

POdobně na to šel Scout, Allroad a podobný auta...
V porovnání s "modelkou" vypadá celkem mohutně

Napsal: 02.02.2007 13:00
od misoo
4100 : ti tvoji favoriti su super, tak nejak to vidim aj ja !!

Napsal: 07.08.2007 20:39
od Joose
4100 píše:Tak díky pánové, nasadili jste mi pořádného brouka do hlavy... zbývají mi dvě řešení - začít to řešit s autorizovanou firmou (pokud půjdu do nerez trubek), anebo vymyslet sadu plastových doplňků ve stylu SUV, které jsou mimochodem v současnosti u aut typu crossover víc IN... Uvidíme, jak řekl slepý... A nenašel by se ochotný dizajnér, co by to nakreslil? Se zhotovením nemám problém!
Tak jak jseš na tom s těmi úpravami , je něco nového?

Napsal: 08.08.2007 17:18
od 4100
Stydím se, ale nic... Věnoval jsem léto mým druhým koníčkúm - létání a člunům. To počasí k tomu víc nabádalo, ale myšlenku nezavrhávám - volím cestu v pořadí: - přizvednutí podložkama o 2cm, plast. lemy prahů a náběhů na obou náraznících a nějaké přisvětlení. Po vinobraní začnu... když utržím...
Napsal: 08.08.2007 17:49
od chmelko
bavil som sa s maníkom z STK a keby niekto si nechal napríklad na fofo navarit baranidlo do predu v štýle SUV tak ho vyhodia..je to hlavne kvoli bezpečnosti chodcov..ak by sa dokazalo, že to STK schvalilo a stal by sa pruser, su spolozodpovedni...
Napsal: 08.08.2007 18:27
od Joose
4100 píše:Stydím se, ale nic... Věnoval jsem léto mým druhým koníčkúm - létání a člunům. To počasí k tomu víc nabádalo, ale myšlenku nezavrhávám - volím cestu v pořadí: - přizvednutí podložkama o 2cm, plast. lemy prahů a náběhů na obou náraznících a nějaké přisvětlení. Po vinobraní začnu... když utržím...
Taky to chci podložkama zvednout a pak nějakej plastík kolem nárazníků.Jako je třeba na Oktávku,ten by měl mít TUV a přizpůsobit ho. Ale to je jen kosmetika i když pro mě lákavá.
Napsal: 09.08.2007 10:56
od silverwolf
Napsal: 09.08.2007 10:59
od Boban
Napsal: 09.08.2007 11:03
od silverwolf
Napsal: 09.08.2007 11:19
od Boban
Tak sem to trochu pročet a nestačím se divit, vím, že nepatrný zvýšení u auta lze provézt, ale neni to až tak uplně bez problémů, jak píšeš o žehličkách, auto se snižuje z důvodu snížení těžiště a tím pádem lepší jízdní vlastnosti. Myslím, že uplně stejně jak ti zvednou auto podložky pod pružiny ti to zvedne větší pneu, ovšem jízdní vlastnosti se asi zhorší stejně, ty kroužky na zvýšení se dávají právě na ty žehličky a povětšinou na zadek.Jinak škodovka když dělala první zvýšení na koktávce museli prodloužit poloosy, bůh vý proč.
Napsal: 12.08.2007 23:48
od Joose
Boban píše:Tak sem to trochu pročet a nestačím se divit, vím, že nepatrný zvýšení u auta lze provézt, ale neni to až tak uplně bez problémů, jak píšeš o žehličkách, auto se snižuje z důvodu snížení těžiště a tím pádem lepší jízdní vlastnosti. Myslím, že uplně stejně jak ti zvednou auto podložky pod pružiny ti to zvedne větší pneu, ovšem jízdní vlastnosti se asi zhorší stejně, ty kroužky na zvýšení se dávají právě na ty žehličky a povětšinou na zadek.Jinak škodovka když dělala první zvýšení na koktávce museli prodloužit poloosy, bůh vý proč.
Zvýšení o 2cm,změní zhorší jízdní vlastnosti snad jen nepatrně,zvýšení pomocí pneumatik asi nebude v pořádku s techničákem a tachometrem pokud se nemýlím? Navíc by šlo pomocí snížení ET vytáhnou kola do stran.
Ale než začnu ještě se pokusím získat co nejvíc informací.
To Silverwolf:byl bych samozřejmě potěšen.

Napsal: 14.08.2007 13:43
od hami
to Joose: velka zmena ET tiez nie je v poriadku s technicakom.
Napsal: 15.08.2007 00:06
od Joose
hami píše:to Joose: velka zmena ET tiez nie je v poriadku s technicakom.
Myslel jsem samozřejmě decentně v mém případě kolem ET 40 což podle kalkulátoru dělá 18 mm navíc.
Napsal: 15.08.2007 11:22
od hami
ET40 to ani nepoznas, ale aj tak by si to mal mat v technicaku alebo na STK pojdes so zimnymi gumami... .
Napsal: 15.08.2007 18:07
od Joose
hami píše:ET40 to ani nepoznas, ale aj tak by si to mal mat v technicaku alebo na STK pojdes so zimnymi gumami... .
Hm ,zajímavé a praktické řešení .
