Tak páni a moja smola je tu:
Motor na volnobeh dost silno vibruje do karoserie,
koisovcom v TN Turnej to nedalo a pátrali... čekli sviecky, káble, cievky.. a na prvom valci našli zanesenu sviečku (už po 2500km od vymeny

)
a aj namerali znizeny kompresny pomer. Skratka ten valec nedrží tlak a teda to tam zrejme aj zle hori...
Chystam sa na endoskop, snad odhali pricinu.
Otázka je, ako k tomu došlo:
1. Chyba od vyroby, materiál a pod...
2. Poškodenie od E10 benzínu,
3. Poškodenie od LPG (prestavba SOLARIS, prvych 30 tis. km od prestavby, LPG tankujem na rôznych pumpách v Nemecku a Rakusku, na SK minimalne a ak tak Autoplyn Slovnaft, štýl jazdy tempomat dialnica 130-140 km/h, cca 4000-4100 ot/min, 500-1000 km štreky vkuse s prestavkami na dotankovanie, z flakania sa po okreskach sa stali zriedkave vikendove/dovolenkové akcie).