Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 12.11.2010 09:24
To je o tom,že lidi kupují olítané diesly a přitom nemají zdaleka takový nájezd abys to vyplatilo.
POřád argumentujete benzínem jenže dieslový motor je zatím nejúčinější pohon s nejmenší spotřebou samozřejmě je dražší,je složitější a choulostivější.Lidi kupují auta se 150 tisíci a myslí si že budou jezdit jako nová,ale co a jak jezdil předchozí majitel nevý nic.Kupují auta za ceny které nejsou reálné mluvím o autech z dovozu povětšině jde o české bazary které auto přetočí a jde do světa."Chytrý" Čech si mne ruce super vůz 1,6TDCI 92000km r.v 2006 se super moderním motorem a DPF za cenu Německého vozu s 250000km s falešnou serviskou nebo žádnou.Vždit chceme tu krásnou lež chceme ty super ceny a dobrý pocit koupě a pak přijde prozření,ucpaný DPF,carbon v motoru kleklé turbo ucpané sítko,tečou vstřikovače seklý egr atd.Máte co chcete,každý je svého štěstí strůjce.
Myslím si,že poctivý kus železa 1,8TDCI se 100000km dalších 100000km vydrží v pohodě.
POřád argumentujete benzínem jenže dieslový motor je zatím nejúčinější pohon s nejmenší spotřebou samozřejmě je dražší,je složitější a choulostivější.Lidi kupují auta se 150 tisíci a myslí si že budou jezdit jako nová,ale co a jak jezdil předchozí majitel nevý nic.Kupují auta za ceny které nejsou reálné mluvím o autech z dovozu povětšině jde o české bazary které auto přetočí a jde do světa."Chytrý" Čech si mne ruce super vůz 1,6TDCI 92000km r.v 2006 se super moderním motorem a DPF za cenu Německého vozu s 250000km s falešnou serviskou nebo žádnou.Vždit chceme tu krásnou lež chceme ty super ceny a dobrý pocit koupě a pak přijde prozření,ucpaný DPF,carbon v motoru kleklé turbo ucpané sítko,tečou vstřikovače seklý egr atd.Máte co chcete,každý je svého štěstí strůjce.
Myslím si,že poctivý kus železa 1,8TDCI se 100000km dalších 100000km vydrží v pohodě.