Stránka 3 z 4

Napsal: 19.11.2006 13:14
od pelen
prdola píše:... Cívku mi nechtěli vyreklamovat (jsou to šmejdí) a tak jsem musel koupit jinou. ... :D
Nema civka vyrobni cislo? Pak by melo byt na dodacim liste a podleha normalnimu reklamacnimu radu. Vzdyt to neni nejaka levna soucastka.:wink:

Napsal: 19.11.2006 13:38
od prdola
Stála rovné 2000.Už jsem nechtěl čekát tak jsem koupil jinou.Už tam nikdy nepůjdu.

Napsal: 19.11.2006 14:45
od pelen
prdola píše:Stála rovné 2000.Už jsem nechtěl čekát tak jsem koupil jinou.Už tam nikdy nepůjdu.
Reklamaci muzes uplatnit, i kdyz sis koupil dalsi civku, prece jim nenechas 2000Kc. Oni prece tu vadnou civku nevyrobili, budou tvou reklamaci uplatnovat u vyrobce. :wink:

Napsal: 19.11.2006 16:06
od jenda
To je taky můj názor, vždyť existuje přece reklamační řád a těď je v televizi plno reklam na reklamace atd, kde existuje právní linka s nějakou odbornou radou. Sakra dva litry jsou dva litry. :evil: :evil: :evil: :twisted:

Napsal: 28.01.2007 19:32
od TDCi
Dnes sa my vyskytol podobný problém.Po naštartovaní motora my nezhasla kontrolka motora a doteraz nezhasla. Auto ide v pohode, akurát DTC prístrojovej dosky ukazuje chybu 9318 (nízke napätie batérie) a napätie 000,0 V. Voltmeter pri tom ukazuje normálne napätie, kontrolka dobíjania nesvieti. Auto bolo pred 2 týždňami na 2.garančnej prehliadke a všetko bolo OK. Na ceste zo servisu kontrolka nesvietila, auto som odstavil do garáže a nejazdil s ním až do dnes. Čo to može byť poraďte, mám ísť na diagnostiku alebo je to nejaká prkotina. :evil:

Napsal: 28.01.2007 20:23
od Ahmed
Jake normalni napeti ukazuje voltmetr?

Napsal: 28.01.2007 21:14
od TDCi
Ukazuje 13,9 V pri stredných otáčkach. Ešte jedna maličkosť, asi pred mesiacom mi po naštartovaní nezhasla kontrolka dobíjania ani po zvýšení otáčok.Po znovu naštartovaní všetko OK. Na to som upozornil aj pri garančke, po premeraní povedali že je to OK.

Napsal: 28.01.2007 21:30
od Ahmed
Co jsou stredni otacky? Pokud je to bez zatizeni, tak 13,9V na volnobeh je malo.

Napsal: 28.01.2007 21:41
od TDCi
3000 ot/min, zapnuté svetlá. Výchádzal som z knihy Jak na to kde sa píše, že pri 3 000 ot./min by sa malo napätie stabilizovať medzi 13,5 - 14,5 V.

Napsal: 28.01.2007 22:01
od pelen
Ahmed píše:Co jsou stredni otacky? Pokud je to bez zatizeni, tak 13,9V na volnobeh je malo.
O napetich se tu uz psalo. Nabijeci soustava u focusu je nastavena pro baterie s calciem - ty musi mit vyssi napeti jak obycejne olovene akumulatory. Napeti by se melo pohybovat okolo 14,5V i se zapnutymi svetly. :wink:

Napsal: 28.01.2007 22:39
od Stenly
pelen píše:
Ahmed píše:Co jsou stredni otacky? Pokud je to bez zatizeni, tak 13,9V na volnobeh je malo.
O napetich se tu uz psalo. Nabijeci soustava u focusu je nastavena pro baterie s calciem - ty musi mit vyssi napeti jak obycejne olovene akumulatory. Napeti by se melo pohybovat okolo 14,5V i se zapnutymi svetly. :wink:
Mě dobíjí při 1200ot (volnoběh se sytičem po nastartování) 14,7 V, bez světel. Měřil jsem to, neb mi při startování s 1 měsíc starou baterkou zase problikla kontrolka ABS - baterka měla jen 12,25V :!: To jsou holt manželčiny pojížďy do obchoďáků a výhoda vyhřívalého čelního skla :cry:

Napsal: 29.01.2007 07:09
od TDCi
Skúsim to ešte raz poriadne premerať, ale prečo potom nesvieti kontrolka dobíjania (funkčná je) a DTC ukazuje napätie 000.0V

Napsal: 29.01.2007 08:02
od EL
Já mám napětí na akumulátoru při volnoběhu bez zátěže 14,83 V.
Akumulátor VARTA calcium-silver.

Napsal: 29.01.2007 17:00
od Ahmed
Mozna budes mit opotrebeny altik. Ja mam po nastartovani 14,8V, zapnu svetla, ventilator na 4, vyhrivani celniho skla a je z toho 12,8 - 13,0V, kdyz zvednu otacky nad 1200ot., tak je tam kolem 14,4 - 14,6V.Kdybych si mel predstavit, ze diesela musim tocit na 3000ot, aby mi poradne dobijel, tak bych asi porad mrznul.
Pokud zapnes svetla, ventilator a vyhrivani zadniho okna, tak by se to urcite melo drzet kolem 13,8 - 14V.

Únik oleje.

Napsal: 29.01.2007 18:04
od David 1
Na horním ventilovém víku jsou pripevněny 2 trubky od INTERCOOLERU do turba.Ty trubky jsou připavněny každá na jedné gumě.Jednu stranu mám urvanou a přes druhou gumu mi teče olej.Můj dotaz je,jestli se dají vyměnit jenom ty gumy,nebo se to dá řešit nějak jinak. :?: