DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Odpovědět
Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 26.08.2010 20:07

Já si to kupoval právě proto, že měly být tyhle auta i motory povedený.. Měl jsem předtím 2 litrovou Primeru, tedy dvě, tak snad tohle přejdu a bude už mi dělat jen radost.. Nejhorší je, že mám teď hodně práce a nemám čas si k tomu lehnout ani na dvě hodiny.. Je to jen stroj a kdo s tím jak zachází, je pak vidět..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
DavidF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 74
Registrován: 14.01.2010 23:05

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od DavidF » 26.08.2010 22:17

kabely a svíčky bych vyloučil, to bude nějaká kravina....dal bych to do servisu ať se staraj a zaplatil bych jim jen když to odstraní ..bohužel servisní realita je trochu jiná :-(

ale fakt bych to dal někomu šikovnýmu, než se s tím trápit a bejt naštvanej na celkem dost povedený auto
Mondeo kombi 2.0 Ghia 8/2002

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 26.08.2010 22:29

Snad si o víkendu udělám chvíli čas a sundám alespoň ten výfuk, pak uvidím, stejně zítra zkusím zavolat svýmu mechanikovi, ten mi dělal i klapky, má diagnostiku a dělal léta u Forda, takže se nebojím mu to dát, jen je problém, že nemá čas a nejlepší by bylo, když bych mu to tam hodil ve chvíli, kdy to nejede..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 27.08.2010 19:13

..tak prý to je chudá směs.. Ve středu jedu na diagnozu a uvidím.. Jinak to nejde..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od HmerX » 28.08.2010 06:25

No to hlásila ta diagnostika už předtim a Lambdy to nejsou, ty to jen vyhodnocujou a podle něčeho tu směs ochudobujou, ale proč? Jsem zvědavý, co to bude :?
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 01.09.2010 17:14

Ještě si týden počkám, nemá na mě automechanik čas, má teď nějaký sporťáček v garáži..

Ale co je zajímavý:

Ráno bylo +9C, takže docela zima a jelo to normálně, dostal sem se v pohodě do 6500ot a konečně jsem se pořádně projel a skoro sem to vyválel :oops:
Odpoledne +15C a při jízdě po dálnici opět jen 4500ot a začne se to dusit..

Dají se někde sehnat hodnoty čidel a kde a jak jsou zapojený? Přijde mi to jako by nějaký čidlo špatně měřilo teplotu vzduchu v sání..

A čím je tepleji, tím to je horší..

Nechce se mi jen tak čekat týden a nic nedělat.. :wallbash:
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
Wizzy008
Junior
Junior
Příspěvky: 270
Registrován: 15.10.2008 07:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Wizzy008 » 02.09.2010 11:41

Čidlo teploty vzduchu v sání je sdružené s MAPem, s čidlem tlaku.. Je to na sacích paroihách dole zepředu a je tam dost blbý přístup. Většinou bývá dost škaredě zakarbonované, ale i tak nedělá normálně takovou paseku.. Když už se ti ta kontrolka motoru rozsvítila, tak je zaznamenaná nějaká výrazná chyba a přes diagnostiku musí jít zjistit, co je to zač.
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver


Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od ballu » 02.09.2010 12:26

Nevím, jestli máš klapky venku nebo měněný. Jestli jen měněný, tak ti nefungují, praská hadička podtlaku na jejich ovládání nebo kousnuté při zavření. :(
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Wizzy008
Junior
Junior
Příspěvky: 270
Registrován: 15.10.2008 07:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Wizzy008 » 02.09.2010 12:40

I s trvale zavřenýma se ten motor nechá vytočit...vyzkoušené...
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver


Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od ballu » 02.09.2010 13:42

I v zátěži? Motor se mu zahřeje a na málo vzduchu jde hodně paliva - bohatá směs, tím lamda vyhodnotí snížení dávkování benzínu a kór , když snímač plynu signalizuje otevření klapky na plno , mapa ŘJ od 3000 ot počítá s otevíracíma klapkama - vzduch nikde a benál ano tak opět sníží dávku benzínu, tak tam mu jde miň směsy, jak na volnoběh. 8O
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 02.09.2010 18:27

Klapky mám vyměněný a určitě nezůstávají zaseknutý, když stojím u motoru a přidávám plyn, vidím, jak funguje otvírání podlakem.. Co vím, tak mi házela chybu první lambda sonda - špatná směs, asi.. (obě lambdy jsou v pořádku), víc budu vědět v sobotu, přijede mi kluk s diagnostikou, už mi to svítilo jednou a přesně si nepamatuju, co to bylo za kod, takže jsem mu volal a večer mi napíše, co to bylo.. Prostě mi přijde divný, že když je motor chladnej, tak to šlape, jak má, když se to ohřeje, stojí to za ..... :wallbash:
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od ballu » 02.09.2010 19:52

Tak to bude mít dočinění na vazbu čidla teploty na ŘJ. :(
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 02.09.2010 20:02

..no, jen se modlím, aby to nebyla řídící jednotka.. Mám z toho trošku strach..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od HmerX » 02.09.2010 21:31

Chtelo by to zkusebne prohodit od nekoho ...
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 02.09.2010 22:02

..já tu mám kolem jen samý diesel Mondea, to by problém nebyl, ale benzínový dvou litr fakt netuším.. Když ji budu potřebovat, tak si jí nechám poslat od bráchy z Anglie, jen doufám, že v nich není nějaký rozdíl a i podle výbavy se neliší.. Ale na tohle je ještě čas, když ani nevím, co to dělá..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů