Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Na 307SW trasu Sered - Ilava a spat (dokopy cca 200 km) nemam problem urobit za 5.8 pri priemernej rychlosti 115 km/h (maximalka 135). Ked som to raz skusal maximalkou do 90 km/h, motor zbastil 4.8 litra. Takze spotreba je super aj napriek hmotnosti vacsej o cca 200 kg.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
nejak sa mi nechce verit ze by to bolo turbo. mam pocit ze turbo by robilo problem stale a nie raz za 1000 km. cez vikend na to mrknem, ci nieco podozrive zbadam.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Myslim to povodne, nie to, co tam mas teraz...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ahoj wilder01 tak přesně to to se děje i mě.Jak zastavím a vypnu klíček a znovu nastartuji,tak zase vše OK.Na netu jsem zjištoval,jestli někdo má stejný problém a zjistil jsem,že se to děje ne jen u Fordu,ale i u Škodovek,Reneultů ,Peugeotů atd.a diagnostika nic nehlásí.A je ůplně jedno,jestli má DPF,nebo ne.wilder01 píše:Pripajam dalsie poznatky po vykuchani DPF. Bohuzial ne pozitivne a este horsie ze som tyzden pred Fapoff menil turbo takze tazko povedat s cim konkretne to ma suvislost.
Takze zatial sa mi to stalo 2 krat a zhodou okolnosti vzdy na R1 smer z TT do NR. Neviem ci su tam nejake geopatogenne zony, alebo sa Fofovi nechce do NR.
Bezna jazda na tempomate 110 km/h - ziaden problem. Potom som si povedal ze trosku prevetram motor, vypnem tempomat a slapnem na plyn. Auto vsak nezrychluje tak ako by malo, dokonca sa dostavam s pedalom na podlahu a auto sa rozkotulava na 140, citit jemne trhanie... uberam plyn, prudko pridavam a auto reaguje dost pomaly. Tak plny obav povybavujem v NR co treba a idem spat. Spotreba z TT do NR skoncila na hodnote 6,3.
Cesta z NR, tempomat som nezapol, idem svizne, predbieham co sa da, minimalna rychlost 130 , skusam cez 150 a ziaden problem.. auto reaguje tak ako ma, dynamika ok. Cesta spat s priemerkou vyssou o 25 km/h a spotreba skoncila na hodnote 5,1 l.
Turbo myslim ze je ok, inac by to robilo stale. Mam dojem ze mi prebieha kilometrova regeneracia, inac si to neviem vysvetlit. Stalo sa to 2 krat a v rozpati zhruba 1000 km.
Pri vymene turba som menil aj palivovy ale nedal som Deplhi ako dava servis, ale Bosch. Tesnenia pri Boschackom neboli tak sa hodili povodne z Delphi. Cez vikend zrejme skocim do garaze, zhodim kryt motora a popozeram ci nezbadam nejaky problem... a asi aj vymenim gumenu hadicu od turba k intercooleru... pri vymene turba a jej cisteni sa zistilo ze je zvnutra prasknuta.. mozno uz netesni uplne.
Inak pred tyzdnom cesta z TT do PN a auto malo pri 170 km/h este velku ochotu zrychlovat a plynovy pedal nebol ani zdaleka na podlahe.
Takze otazka ci je turbo ok, ci je palivak ok, ci su vstreky ok a prebieha len kilometrova regeneracia.... budem pozorovat dalej.
Tak co to zase je.


Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ked nad tym premyslam tak podobny problem mi vlastne spominal aj svokor na MB s motorom 220 CDI.
Ja som automaticky podozrieval turbo alebo skor soft po Fapoff ale ono to vlastne moze byt aj vaha vzduchu. Je zrejme ze je to vecou elektroniky, ked po nastartovani ide vsetko tak ako ma.
Mne auto odspodu taha o poznanie lepsie ako pred vymenou turba a mozno ma soft obcas problem s prilisnym tlakom a tak obmedzi dodavku vzduchu... alebo je zla vaha vzduchu a obcas zablbne, riadiaca jednotka si mysli ze ma malo vzduchu a tak nepusti vykon motora vyssie.. neviem. Chcelo by to nazor machra cez motory...
Ja som automaticky podozrieval turbo alebo skor soft po Fapoff ale ono to vlastne moze byt aj vaha vzduchu. Je zrejme ze je to vecou elektroniky, ked po nastartovani ide vsetko tak ako ma.
Mne auto odspodu taha o poznanie lepsie ako pred vymenou turba a mozno ma soft obcas problem s prilisnym tlakom a tak obmedzi dodavku vzduchu... alebo je zla vaha vzduchu a obcas zablbne, riadiaca jednotka si mysli ze ma malo vzduchu a tak nepusti vykon motora vyssie.. neviem. Chcelo by to nazor machra cez motory...
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
A měli jste tyto problémy i před vyndáním DPF? Plánuju ho teď vykuchat, aniž bych s ním zatím měl problémy, tak abych nesplakal nad výdělkem...
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ja som predtym taketo problemy nemal. Motor taha odspodu lahsie, ma lepsi zvuk... ale obcas proste nema potrebny vykon. Vcera som ho bol poskusat zas a vsetko bolo v poriadku, tocil som nad 3000 ot/min a motor sa bral dalej. Mozno by sa dalo nieco vycitat na diagnostike...
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Dneska jsem mluvil s jednim automechanikem,a říkal mě,že to může dělat klidně vzduch.filtr,že vypadá že je čistý,ale ve skutečnosti už může být méně průchozí.
No moc se mě to nezdá.
Jinak váhu vzduchu jsem čistil,byla dost zadrbaná ale nepomohlo to.
No moc se mě to nezdá.


Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Sevas Pavel. No co, zistil si moznu pricinu? Nesuviselo to s Tvojimi podfuknutymi vstrekovacmi?
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak to opravdu nevím,ale když nad tím přemýšlím,tak od přetěsnění vstřiků jsem ujel asi 1000km.a zatím to cuklo jen jednou a to velmi málo po ujetí asi 200km. po servisu..Ale dám vědět až ujedu více km.wilder01 píše:Sevas Pavel. No co, zistil si moznu pricinu? Nesuviselo to s Tvojimi podfuknutymi vstrekovacmi?
Ale postřehl jsem takovou věc,možná je to blbost.Dřive jsem bral vjetšinou Vervu (90%)a u stejné Benziny a tet jsem tankoval už dvakrát Diesel top Q.a to u jiné Benziny a zatím auto necuklo.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Sused kupil jazdenku kombajn FFII TDCI 66kW. Velmi som ho odradzal od diesla, no nedal si povedat a nakoniec ho zobral. Potom ale zistil, ze nejako netaha - z 50 na 100 za 15 sekund (to rychlejsie zvladla aj moja S105L). Bol s tym na diagnostike a mechanik zistil opacne zapojeny podtlakovy ventil ovladania wastegate na turbe. Zapojil ako treba a Fofo veeelmi vyrazne ozil, to zrychlenie urobi za polovicny cas. Oprava stala 25€, zaplati to dovozca a ako odskodne zafinancuje aj vymenu oleja a filtra. Kiezby kazdy fungoval takto (alebo ludia mali rozum a kupovali iba benzinove jazdenky
). Z toho usudzujem, ze by to mohlo byt nejake to cidlo regulacie wastegate.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
V12: takze tiez patris medzi ludi bez rozumu
ale na nasu obranu, kto by odolal 2.0TDCi 


Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
spoofan :
Ano, patrim
Ale trochu sa budem obhajovat. Ked som kupoval auto, toto bola jedina slusna ponuka na diesel, vsetko ostatne stocene a obuchane mrchy deklarovane ako v TOP stave po nefajciacom dochodcovi (s dierami v potahoch a smradom ako vo fajciarskom kupe rychlika). A benzinaky bud tragicky podmotorizovane, alebo nenormalne drahe. Takze Plechac vysiel ako volba rozumu. A ze zerie ropu - to je jeho jedina chyba.
Ano, patrim

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak sme na tom boli podobne...ale zasa ked sa pozries na spotrebu, som rad, ze to papa naftu 

Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Mno, krmit 140 koni benzinom, to by som si ich pre istotu ani moc neuzival, zozrali by mi aj gate. Jazdit s tak silnym Focusom podla predpisov stoji dost vela sil a odriekania.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů