Stránka 3 z 3

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 10:19
od cumel
pneu mám presne podľa techničáku aj spotreba je veľmi dobrá, nad tým K&N filtrom som tiež uvažoval tak ho kúpim. Tlaky si dám zmerať, rozvody som menil pri 123000km. Auto mi zvládne aj 150km ale veľmi dlho to trvá kým ju dosiahne. Ešte tak jednotka a dvojka má citeľne výkon / tlak do sedačky/ ,ale ked na štvorke chcem zrýchliť tak je to za dlho. Ešte neviem čo znamená ten staly prevod?

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 12:52
od pbjun
Tak od 1,4 motoru nemuzes cekat ze by Te tlacil na petku do sedacky :D To je motor urceny k premisteni z bodu A do bodu B, nic vic od toho necekej. Pokud to auto nalozis tak mozna ani nevyuzijes paty prevodovy stupen. Staly prevod je vec ktera urcuje zda bude prevodovka kratsi nebo delsi...

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 13:02
od petulak
pbjun píše:Tak od 1,4 motoru nemuzes cekat ze by Te tlacil na petku do sedacky :D To je motor urceny k premisteni z bodu A do bodu B, nic vic od toho necekej. Pokud to auto nalozis tak mozna ani nevyuzijes paty prevodovy stupen. Staly prevod je vec ktera urcuje zda bude prevodovka kratsi nebo delsi...
Pravda: To hoši tu 1,4- od fordu nezvládli. Nákupní taška. :mrgreen:

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 13:08
od matys
cumel..........číslo stálého převodu značí poměr otáček hřídele z převodové skříně k otáčkám talířového kola diferenciálu v rozvodové skříni diferenciálu (počet zubů pastorku : počtu zubů talířového kola ).
Ty máš podle čísla 4,06 sportovnější převod , tak pokud chceš využívat sílu motoru , je třeba častěji řadit a otáčky motoru udržovat v rozmezí max.kroutícího momentu až do max.výkonu .
Máš méně koní , tak je musíš prohánět .

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 13:22
od maxo111
cumel píše:...ale ked na štvorke chcem zrýchliť tak je to za dlho.
Podrad do 3. a potiahni aspon do 5000 ot./min., potom mozes skusit co na to 4. :idea:

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 16:56
od cumel
Takže Vám ďakujem za odpovede. Zajtra si idem po nový filter K&N a dám si ešte pre istotu zmerať aj tie tlaky. Podľa toho ako píšete treba ten motor asi viac vytáčať do otáčok a častejšie preradovať. Myslel som si že to zvládne táto moja 1.4 keď iné 1.4 to zvládajú lepšie,ale asi majú iné prevodovky. Myslím že keď som ho pred dvoma rokmi kúpil išlo lepšie. Ale uvidím po zmeraní tých tlakov. Eše ma napadlo či zapalovacie kable a cievka s tým majú niečo spoločné?

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 17:24
od matys
cumel............ještě si řekni , jesti ta změna ve výkonu nenastala po výměně rozvodů (jak byly přesně nasazeny )

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 17:45
od cumel
To práve neviem presne odhadnúť či to bolo po výmene rozvodov. Má to zasadný vplyv na výkon pokial by boli zle vymenené? Robil mi to chlapík ktorý pracuje v servise, takže si myslím že je dostatočne skúsený a robil mi aj iné autá a v pohode. Dá sa to dodatočne zistiť či je remeň zle osadený a opraviť alebo treba dať nové? Mohol preskočiť aj počas prevádzky?

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 18:04
od matys
cumel.......správné nastavení časování ventilů má zásadní význam na výkon a správný chod motoru .
Zjistit se to dá kontrolou mechanikem dobře ovládající nastavování rozvodů FORDŮ . (ne každý to zvládne, je rozdíl umět vyměnit nějaký díl a nebo něco opravit a seřídit ).

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 18:09
od cumel
matys píše:cumel.......správné nastavení časování ventilů má zásadní význam na výkon a správný chod motoru .
Zjistit se to dá kontrolou mechanikem dobře ovládající nastavování rozvodů FORDŮ . (ne každý to zvládne).
Musí sa to rozobrat alebo sa to dá aj inak?

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 18:17
od matys
o tom by mohl referovat FOKI

Re: Postupná strata výkonu

Napsal: 13.10.2010 19:00
od pbjun
No ono predevsim by ten motor mel vyssi spotrebu, klepal by a mel by nepravidelny chod kdyby byly posunute rozvody byt o zub...