Stránka 3 z 3
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 03.03.2013 23:06
od PeS
Tak hlavně použij ten dražší "nekyselý" silikon jinak to může zrezatět od silikonu .
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 08.03.2013 18:53
od cerven
foki píše:novy madlo (celej ovladac ) stoji nyni 1108kc .
Tak to je fakt dost.
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 09.03.2013 08:40
od Radekjo
Pak nemají být ty auta tak drahé
Našel jsem při úklidu manžetu spínače. Kdo ji má zničenou ať pisne

Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 13.03.2013 21:13
od cerven
Atomik píše:02.jpg
01.jpg
C- MAX 2008. Tento týden jsem měnil spínač 5.dveří.Klasika - kondenz ve spínači,který vyhnije, v zimě zamrzá a odchází mikrospínač.U mne se ulomil "čudlík" mikráku.Ve Fordu chvilku mudrovali /zjišťovali podle VINka/ a zjistili,že od r.2008 se montovali již známé hranaté mikrospinače a zároveň i modifikované trochu jiné mikrospinače - kulaté. Rozdíl je v ceně.Starší model madýlka s mikrákem za 1245 Kč a nový /mám já/ za 399 Kč.To už je slušný rozdíl.Ten starší model madýlka má kousek kábliku /asi 15cm/ a je ukončen konektorem,ten nový káblík nemá a má jen patici,do které se zasune káblík s konektorem ze svazku v autě.Rozdíl v tom mikráku.V novějším /2008../ je mikrák opravdu mikrák /kulatý miniaturní/ a za ty prachy 399 Kč jsem to raděj vyměnil komplet a nebabral jsem se s mikrákem,navíc je to tak mini,že se to sypalo /rozpadlo/, jak saze z komína...
Sice jsem to nezkoušel,ale podle mne jsou obě dvě madýlka rozměrově úplně stejné vč.osazení,takže by teoreticky tímto novějším levným šel nahradit ten starší model.Jen by se muselo "nabastlit" připojení ze svazku v autě na madýlko...,myslím,že je to řešitelné.Oříznout plastovou patici na novém a 2 drátky připájet nebo spojit svorkou...Možná jsou ale i ty konektory /svazek - patice/ stejné,to opravdu nevím.Tipnul bych si,že tak max. 1/2 hoďky práce navíc a 800 Kč zůstává v kešeni.
Dneska jsem sehnal toto madýlko a tak půl hodiny jsem to porovnával s tím původním a zdá se to být nachlup stejné, dokonce k tomu mám i káblík s konektorama.Sice mám antibiotika ale musím to tam zítra vyzkoušet, v tom mě prostě nic nezastaví a hlavě to už chci mít zase funkční a ne jako minulý týden co jsem si zabouchl klíče v kufru cca 20km od domova kde mám náhradní.Samozřejmě že klíče od baráku byly také zamčené v autě.Propadl jsem tedy naprostému zoufalství, to ale tak na 5 vteřin než jsem si uvědomil že jsem u rodičů kteří mi půjčili auto a naštěstí mají i klíč od našeho baráku, takže vyřešeno v pohodě.Nedovedu si však představit stát se mi to někde jinde a ještě nedejbože mít sebou děti.

Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 14.03.2013 17:33
od cerven
Opraveno, hotovo. Všechno sedí, pasuje a funguje tak jak má. Nový typ madýlka nemá chybu. Porovnání asi tak jako kdybych si koupil dneska černobílou televizi.

Mikrospínač 5. dveří
Napsal: 16.04.2013 11:37
od ajmic
Chlapi,
nevíte prosím vás někdo jaký je typ mikrospínače v madle 5.dveří na otevírání kufru?
FOFO II combi 12/2005
Díky
Re: Mikrospínač 5. dveří
Napsal: 16.04.2013 12:47
od lucky.jack
Proč je to v Návodech?
Edit: přesunuto.
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 22.04.2013 20:07
od Mihal82
Prosím tě, jak jsi zapojil to novější madlo? Muselo se něco bastlit nebo jsi ho koupil ve Fordu už se správným konektorem? Díky. Neměl bys číslo dílu toho madla?
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 28.04.2013 09:36
od cerven
Sehnal jsem ho z vrakoviště za 200Kč,nic se s tim vymýšlet nemuselo.Rozměrově je úplně stejný a dokonce i konektor pasuje.Takže jediný co jsem s tim dělal bylo že jsem ho očistil a zkontroloval funkčnost.Jinak číslo dílu nevim.
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 05.09.2014 14:43
od cmat
Zdravím, mám stejný problém, jako většina lidí tady. Spínač jsem odpojil a kabel propojil šroubovákem a kufr normálně odemykal. Jen bych se chtěl zeptat, těch co už mají zkušenost s odděláváním plastové lišty nad SPZ, je přichycena třema matkama vel.11 ? Mám tyhle matky hodně zrezlí a nerad bych je přerval/serval dolů zbytečně. Předem díky za odpověď.
PS: Pokud by měl někdo zájem můžu celý postup opravování spínače nafotit a pak sem hodit, jak to dodělám.
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 05.09.2014 15:06
od tommula
ta lista je na 4rech...a ja tam mel 10matky..
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 05.09.2014 19:49
od cmat
Jojo, te čtvrté sem si pak všiml taky, už to mám oddělané.
Díky za info
Re: Nefunkční otírání pátých dveří
Napsal: 11.01.2015 18:16
od Marbil
cerven píše:Právě že když ho mačkám tak zámek necvaká vůbec.Dekl na pátých dveřích jsem měl sundaný ale nikde jsem tam nic neviděl že ny byly uhnilý rdátka. Jen mě napadlo ještě nějak demontovat ten spínač jestli tam by nebyl špatný kontakt.
Rozebral jsem spínač a ta gumička dosedala bokem, tudíž uhlík nesplnil kontakty... Přilepil jsem to silikonem a litr doma... Píčovina kupovat nový, když stačí tak málo, ne????
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 02.07.2015 02:15
od hihi
Mám problém. Popis situace.
Stav A: Spínač v zadních dveřích nereaguje (necvaká). Ve stejný okamžik nejde ani dálka.
Po vytažení konektoru ke spínači a sepnutí drátů vedoucích do spínače se kufr otevřel. Vše (po připojení madla) fungovalo jak má, i dálka.
Stav B: Spínač v zadních dveřích nereaguje (necvaká). Po odpojení konektoru jsem zkusil dálku. Funguje. Po připojení zase vše funguje dál jak má.
Rozdíl v krocích mezi A a B vznikl náhodou, nutně se nevylučují, nenapadlo mě v A po odpojení konektoru zkusit dálku, když to s ní do té doby nešlo. Diagnostika (ELM327): chyba spínače (DTC si nepamatuji).
Spínač jsem rozebral (po B) - sucho, čisto.
Prohlédl jsem dráty mezi kastlí a dveřmi. Bez zjevných známek poškození.
Co to sakra je??? Mohlo se stát, že došlo za jízdy k sepnutí kontaktů v madle, tím vyhodnocení nějakého stavu, který znemožňuje otevření dveří čímkoliv do doby rozpojení kontaktů vedoucích do spínače v madle? (situace nastala vždy po stání při pokusu kufr otevřít)
Re: Nefunkční otvírání pátých dveří
Napsal: 04.07.2015 23:22
od hihi
Tak jsem tlačítko nejen rozebrtal, ale rozebral až na jednotlivé části a prostě zase složil. A funguje to.
Trvá má otázka: Co je podmínkou vzniku neotevření zadních dveří ani tlačítkem, ani dálkou, ale po odpojení tlačítka to jde dálkou ale i zkratem vedení k tlačítku a tedy tlačítkem? Stačí na to "otevři" na tlačítku za jízdy?