Stránka 3 z 27

Napsal: 28.02.2007 21:49
od speedy
že ti žere olej může být dáno zapečenejma stíracíma kroužkama a nebo velkou vůlí na kroužkách, nebo třeba i na gufírkách na ventilech, ty bývají stvrdlé a nebo nějak porušené.... a pak si motor taky pochutná na olejíčku :wink: 8)

Napsal: 01.03.2007 19:07
od carlos1
to vsechno muze zapricinit zvysenou spotrebu oleje.Kazdopadne 1deci je v norme.

Napsal: 19.03.2007 13:17
od Jairo
Prosim,kto vie co za srob je na obrazku? Je to nejake tesnenie,olejova vypust...??? :oops:

Obrázek

Vdaka

Please HELP

Napsal: 20.03.2007 08:08
od foki
není dulezitej , drzí jen starter a ten plisek s kabelama na druhé strane . tam je spojka , odtud se nemuze objevovat olej . to je mozna z vika ventilu a tece to dolu .

Napsal: 02.04.2007 16:46
od sheep
No chlapi tak jak to čtu by jste mi mohli pomoci.Mě se olej taky ztrácí a to dost,nevim kolik neměřím to.A mám problémy se startem a kolísáním otáček.Po návštěvě STK jsem z mechanikem koukal na bosch panel a při volnoběhu se dá říci dobrý.Ovšem při zvýšených otáčkách hodnota CO 3x vetší než nominál,a se slovy že je to tak na škodu 120,mi padla brada.
No to je jedno připadá mi že motor žere olej,jen mi je divný že by byli vylagrovaný kroužky po 140tis. Měl jsem kadetta gsi kterej měl najeto 202tis a motor nepolknul ani ň.Chtěl jsem se zeptat co jiného by to mohlo být.Jestli by to nemohlo mit spojitost take treba špatně nastavený r.řemen nebo nečo z ventilama?
Za každou radu díky.

Napsal: 03.04.2007 00:22
od pelen
Olej se muze ztracet vytekanim z olejove vany, nedostatecnym stiranim stiracich krouzku a nedostatecnym tesnenim u zdvihatek ventilu. Protoze mas zvyseny obsah CO pri zvysenych otackach, tak to mohou byt ty stiraci krouzky, treba jen u jednoho valce.

Napsal: 03.04.2007 06:52
od Bery
To že jsou v prdeli kroužky se ti nemusí stát při 140 000, ale klidně jako mě při 135 000 :cry: :wink:

Napsal: 03.04.2007 17:57
od sheep
Názor že se mi to může stát při 135tis. km je nesměrodatná a nekonstruktivní.O autech si myslim že nevím moc abych byl "guru" ale nejsem totalni blbec.Můžu si koupit auto nový a bude bez problemu 150tis.,nebo taky vyjedu z prodejny a po 30 tis. ho můžu vrátit kuli zavažným problemům.Takže děkuji berymu,na to bych přišel sám.Ještě více děkuji Pelenovi který mi dal výstižnou odpověd...... a proto se tě ptam jak bych se měl zachovat při postupu s opravou.Co říci mechanikovi..jak vylučovat závady,jestli spíš ty ventily,nebo jít po kroužkách?Co dělat při tom pokud jsou to kroužky?Kolik to bude stát.Jaký je postup při těch kroužkách na škodě 120 vim,jen chci vědět jestli mi u focuse čeká něco víc,pri takové opravě.

Napsal: 03.04.2007 19:02
od pelen
Nechal bych to na mechanikovi. Napriklad mereni komrese jednotlivych valcu neco napovi o stavu krouzku a ventilu.

Napsal: 03.04.2007 19:18
od Fuks
sheep píše:No chlapi tak jak to čtu by jste mi mohli pomoci.Mě se olej taky ztrácí a to dost,nevim kolik neměřím to.A mám problémy se startem a kolísáním otáček.Po návštěvě STK jsem z mechanikem koukal na bosch panel a při volnoběhu se dá říci dobrý.Ovšem při zvýšených otáčkách hodnota CO 3x vetší než nominál,a se slovy že je to tak na škodu 120,mi padla brada.
No to je jedno připadá mi že motor žere olej,jen mi je divný že by byli vylagrovaný kroužky po 140tis. Měl jsem kadetta gsi kterej měl najeto 202tis a motor nepolknul ani ň.Chtěl jsem se zeptat co jiného by to mohlo být.Jestli by to nemohlo mit spojitost take treba špatně nastavený r.řemen nebo nečo z ventilama?
Za každou radu díky.
Před Focusem jsem měl Peugeota 306 1,6 benzín a měl jsem taky problém s vysokou hodnotou CO. Olej mi to ale nebralo, vydržel od výměny do výměny bez dolití. V Peugeot servisu z toho byli odborníci hotoví a vyměnili by kdeco. Nakonec mi to opravil soukromník a bylo to špatnýma svíčkama a špatnou polohou klapky vzduchu vůči potenciometru. Tím byla směs hodně bohatá a docházelo ke špatnýmu spalování. Po výměně svíček a nastavení klapky bez problémů. :wink:

Napsal: 09.10.2007 09:07
od polygraph1
vie niekto aky je rozdiel hladiny oleja na mierke od min. po max. mne to z mierky spapalo asi 0.5 cm po 6000 km

Napsal: 09.10.2007 09:57
od mansart
Ten rozdíl je tam skoro přes litr.

Když sem teď měnil olej tak při 4 litrech sem měl měrku při spodním líci. Dolil se tam ještě jeden litr a teď je to ve 3/4.

Napsal: 09.10.2007 09:58
od speedy
někde se to tu psalo a je to v manuálu od auta ...vzdálenost mezi min a max na měrce oleje u benzínu je 0,75 l a dieselu 1,5 l :wink:

Napsal: 09.10.2007 09:59
od polygraph1
takze moj si pochutil zhruba na 3dcl na 6000km

Napsal: 09.10.2007 10:19
od Radeczek
Jak velká je měrka u dieselu od min. po max, 2.5 cm? Od min po max je to 1,5 L oleje, tobě zmizelo 0.5 cm to se rovná 0,3 dcl oleje na 6000km, což je si myslím u dieselu v pohodě a nebo taky ne, to budou vědět majitelé dieselů :wink: