kolik žere váš focus oleje??

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
speedy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 831
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slánsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedy » 28.02.2007 21:49

že ti žere olej může být dáno zapečenejma stíracíma kroužkama a nebo velkou vůlí na kroužkách, nebo třeba i na gufírkách na ventilech, ty bývají stvrdlé a nebo nějak porušené.... a pak si motor taky pochutná na olejíčku :wink: 8)
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver

Uživatelský avatar
carlos1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH

Příspěvek od carlos1 » 01.03.2007 19:07

to vsechno muze zapricinit zvysenou spotrebu oleje.Kazdopadne 1deci je v norme.

Uživatelský avatar
Jairo
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 734
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jairo » 19.03.2007 13:17

Prosim,kto vie co za srob je na obrazku? Je to nejake tesnenie,olejova vypust...??? :oops:

Obrázek

Vdaka

Please HELP
Bol - Ford Focus 1.6 16V HB 1999 Zelena metaliza
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 20.03.2007 08:08

není dulezitej , drzí jen starter a ten plisek s kabelama na druhé strane . tam je spojka , odtud se nemuze objevovat olej . to je mozna z vika ventilu a tece to dolu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
sheep
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: plzen

Příspěvek od sheep » 02.04.2007 16:46

No chlapi tak jak to čtu by jste mi mohli pomoci.Mě se olej taky ztrácí a to dost,nevim kolik neměřím to.A mám problémy se startem a kolísáním otáček.Po návštěvě STK jsem z mechanikem koukal na bosch panel a při volnoběhu se dá říci dobrý.Ovšem při zvýšených otáčkách hodnota CO 3x vetší než nominál,a se slovy že je to tak na škodu 120,mi padla brada.
No to je jedno připadá mi že motor žere olej,jen mi je divný že by byli vylagrovaný kroužky po 140tis. Měl jsem kadetta gsi kterej měl najeto 202tis a motor nepolknul ani ň.Chtěl jsem se zeptat co jiného by to mohlo být.Jestli by to nemohlo mit spojitost take treba špatně nastavený r.řemen nebo nečo z ventilama?
Za každou radu díky.
1.4 16V combi r.v. 2000

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.04.2007 00:22

Olej se muze ztracet vytekanim z olejove vany, nedostatecnym stiranim stiracich krouzku a nedostatecnym tesnenim u zdvihatek ventilu. Protoze mas zvyseny obsah CO pri zvysenych otackach, tak to mohou byt ty stiraci krouzky, treba jen u jednoho valce.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 03.04.2007 06:52

To že jsou v prdeli kroužky se ti nemusí stát při 140 000, ale klidně jako mě při 135 000 :cry: :wink:
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
sheep
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: plzen

Příspěvek od sheep » 03.04.2007 17:57

Názor že se mi to může stát při 135tis. km je nesměrodatná a nekonstruktivní.O autech si myslim že nevím moc abych byl "guru" ale nejsem totalni blbec.Můžu si koupit auto nový a bude bez problemu 150tis.,nebo taky vyjedu z prodejny a po 30 tis. ho můžu vrátit kuli zavažným problemům.Takže děkuji berymu,na to bych přišel sám.Ještě více děkuji Pelenovi který mi dal výstižnou odpověd...... a proto se tě ptam jak bych se měl zachovat při postupu s opravou.Co říci mechanikovi..jak vylučovat závady,jestli spíš ty ventily,nebo jít po kroužkách?Co dělat při tom pokud jsou to kroužky?Kolik to bude stát.Jaký je postup při těch kroužkách na škodě 120 vim,jen chci vědět jestli mi u focuse čeká něco víc,pri takové opravě.
1.4 16V combi r.v. 2000

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.04.2007 19:02

Nechal bych to na mechanikovi. Napriklad mereni komrese jednotlivych valcu neco napovi o stavu krouzku a ventilu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Fuks
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1476
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Fuks » 03.04.2007 19:18

sheep píše:No chlapi tak jak to čtu by jste mi mohli pomoci.Mě se olej taky ztrácí a to dost,nevim kolik neměřím to.A mám problémy se startem a kolísáním otáček.Po návštěvě STK jsem z mechanikem koukal na bosch panel a při volnoběhu se dá říci dobrý.Ovšem při zvýšených otáčkách hodnota CO 3x vetší než nominál,a se slovy že je to tak na škodu 120,mi padla brada.
No to je jedno připadá mi že motor žere olej,jen mi je divný že by byli vylagrovaný kroužky po 140tis. Měl jsem kadetta gsi kterej měl najeto 202tis a motor nepolknul ani ň.Chtěl jsem se zeptat co jiného by to mohlo být.Jestli by to nemohlo mit spojitost take treba špatně nastavený r.řemen nebo nečo z ventilama?
Za každou radu díky.
Před Focusem jsem měl Peugeota 306 1,6 benzín a měl jsem taky problém s vysokou hodnotou CO. Olej mi to ale nebralo, vydržel od výměny do výměny bez dolití. V Peugeot servisu z toho byli odborníci hotoví a vyměnili by kdeco. Nakonec mi to opravil soukromník a bylo to špatnýma svíčkama a špatnou polohou klapky vzduchu vůči potenciometru. Tím byla směs hodně bohatá a docházelo ke špatnýmu spalování. Po výměně svíček a nastavení klapky bez problémů. :wink:

Uživatelský avatar
polygraph1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od polygraph1 » 09.10.2007 09:07

vie niekto aky je rozdiel hladiny oleja na mierke od min. po max. mne to z mierky spapalo asi 0.5 cm po 6000 km
Ford Focus 1.8 TDdi, 90 HP, 3-dv, r.v. 01
Dacia Logan 1.4 MPI,75 HP, 4-dv, r.v. 05

Uživatelský avatar
mansart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1051
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Poddvorov

Příspěvek od mansart » 09.10.2007 09:57

Ten rozdíl je tam skoro přes litr.

Když sem teď měnil olej tak při 4 litrech sem měl měrku při spodním líci. Dolil se tam ještě jeden litr a teď je to ve 3/4.
Naposledy upravil(a) mansart dne 09.10.2007 09:58, celkem upraveno 1 x.
FF combi, 1,8 TDDi (66Kw); 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
speedy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 831
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slánsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedy » 09.10.2007 09:58

někde se to tu psalo a je to v manuálu od auta ...vzdálenost mezi min a max na měrce oleje u benzínu je 0,75 l a dieselu 1,5 l :wink:
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver

Uživatelský avatar
polygraph1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od polygraph1 » 09.10.2007 09:59

takze moj si pochutil zhruba na 3dcl na 6000km
Ford Focus 1.8 TDdi, 90 HP, 3-dv, r.v. 01
Dacia Logan 1.4 MPI,75 HP, 4-dv, r.v. 05

Uživatelský avatar
Radeczek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radeczek » 09.10.2007 10:19

Jak velká je měrka u dieselu od min. po max, 2.5 cm? Od min po max je to 1,5 L oleje, tobě zmizelo 0.5 cm to se rovná 0,3 dcl oleje na 6000km, což je si myslím u dieselu v pohodě a nebo taky ne, to budou vědět majitelé dieselů :wink:
Naposledy upravil(a) Radeczek dne 09.10.2007 12:17, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1.6 16V 74kw kombík, rok 99, koupeno 24.8.07, dovoz ital, 127 000km
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti