

Před Focusem jsem měl Peugeota 306 1,6 benzín a měl jsem taky problém s vysokou hodnotou CO. Olej mi to ale nebralo, vydržel od výměny do výměny bez dolití. V Peugeot servisu z toho byli odborníci hotoví a vyměnili by kdeco. Nakonec mi to opravil soukromník a bylo to špatnýma svíčkama a špatnou polohou klapky vzduchu vůči potenciometru. Tím byla směs hodně bohatá a docházelo ke špatnýmu spalování. Po výměně svíček a nastavení klapky bez problémů.sheep píše:No chlapi tak jak to čtu by jste mi mohli pomoci.Mě se olej taky ztrácí a to dost,nevim kolik neměřím to.A mám problémy se startem a kolísáním otáček.Po návštěvě STK jsem z mechanikem koukal na bosch panel a při volnoběhu se dá říci dobrý.Ovšem při zvýšených otáčkách hodnota CO 3x vetší než nominál,a se slovy že je to tak na škodu 120,mi padla brada.
No to je jedno připadá mi že motor žere olej,jen mi je divný že by byli vylagrovaný kroužky po 140tis. Měl jsem kadetta gsi kterej měl najeto 202tis a motor nepolknul ani ň.Chtěl jsem se zeptat co jiného by to mohlo být.Jestli by to nemohlo mit spojitost take treba špatně nastavený r.řemen nebo nečo z ventilama?
Za každou radu díky.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti