Vývýjač vodíku
- risomas
- Pokročilý
- Příspěvky: 703
- Registrován: 21.05.2008 14:14
- Bydliště: BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vývýjač vodíku
Tej vody by som sa nebal spalovanim benziu vznika taisto voda a to mnozstvo vyrobeneho vodika pomocou alternatora bude fakt mizerne.
Otazka preco nevyuzit aj ten kyslik ktory vznika ako odpad?
Celkovo to znie skor ako perpetum mobile.Ked pomocou elektrolyzy vyrobis z vody vodik a potom ho znova spalis na vyrobu elektriky pre tu elektrolizu.
Ak by to bola pravda a vydalo by to viacej energie ako sa spotrebuje preco by sa to potom nepouzivalo samostatne bez benzinu?
Preco to nemontuju automobilky standardne?
Otazka preco nevyuzit aj ten kyslik ktory vznika ako odpad?
Celkovo to znie skor ako perpetum mobile.Ked pomocou elektrolyzy vyrobis z vody vodik a potom ho znova spalis na vyrobu elektriky pre tu elektrolizu.
Ak by to bola pravda a vydalo by to viacej energie ako sa spotrebuje preco by sa to potom nepouzivalo samostatne bez benzinu?
Preco to nemontuju automobilky standardne?
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Vývýjač vodíku
sak lebo energeticka a ropna lobby
hehe



- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Vývýjač vodíku
nie nie uz som to napisal, princip vodikoveho motora, ten spaluje priamo len HHO a vznika vodna para. to funguje ale musis mu dodat vodik bud z nadrze alebo vela elektrickej energie na elektrolyzu
to je problem tych motorov, ktory sa dnes riesi
a na vyrobu vodika treba energie velmi vela
toto je len kombinacia, pridas trochu HHO aby to lepsie horelo, mozno v tej dnesnej konstrukcii motorov dosiahnes o nieco vyssiu ucinnost ako ked palis len palivo+kyslik
a o tom to je. znizis spotrebu paliva o par %, viacej nedosiahnes ale mas to zadarmo
podla mna do toho automobilky nejdu lebo to nie je in, je to konstrukcne nejake zariadenie navyse a oni same predsa motory neustale zlepsuju aj s klasickym principom fungovania, spotreba klesa kazdou generaciou, mozno nema zmysel davat do toho HHO kit, ked o 2 roky vhodnym preplnanim a kompresorom zvysia ucinnost motora ovela viacej
to je problem tych motorov, ktory sa dnes riesi

a na vyrobu vodika treba energie velmi vela

toto je len kombinacia, pridas trochu HHO aby to lepsie horelo, mozno v tej dnesnej konstrukcii motorov dosiahnes o nieco vyssiu ucinnost ako ked palis len palivo+kyslik
a o tom to je. znizis spotrebu paliva o par %, viacej nedosiahnes ale mas to zadarmo

podla mna do toho automobilky nejdu lebo to nie je in, je to konstrukcne nejake zariadenie navyse a oni same predsa motory neustale zlepsuju aj s klasickym principom fungovania, spotreba klesa kazdou generaciou, mozno nema zmysel davat do toho HHO kit, ked o 2 roky vhodnym preplnanim a kompresorom zvysia ucinnost motora ovela viacej

- risomas
- Pokročilý
- Příspěvky: 703
- Registrován: 21.05.2008 14:14
- Bydliště: BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vývýjač vodíku
Ja chapem princip vodikoveho mota ale tam uz mas vodik predpripraveny.
Tu ide o to ako tu uz niekto spomenul ze ucinnost elektorylzi je mozno 60-70% a ucinnost najlepsich motorov je mozno 40-50%, takisto ucinnost alternatora nebude 100% tak aj keby pridanie stopoveho mnozstva cisteho vodika zlepsilo ucinnost spalovania o par percent stale.
Takze ak ti alternator zozerie zozerie 2KW tak po vyprodukovani elektriky a vodika z nej dostanes vodik ktory dokaze vyprodukovat asu 0.5KW otazka kde zozenies energiu na zvyskych 1.5KW aby si mal dost energie?
To uz viacej asi usetris ak das alternator na spojku a budes ho zapinat automaticky dajmetomu ked klesne baterka pod 50%
Tu ide o to ako tu uz niekto spomenul ze ucinnost elektorylzi je mozno 60-70% a ucinnost najlepsich motorov je mozno 40-50%, takisto ucinnost alternatora nebude 100% tak aj keby pridanie stopoveho mnozstva cisteho vodika zlepsilo ucinnost spalovania o par percent stale.
Takze ak ti alternator zozerie zozerie 2KW tak po vyprodukovani elektriky a vodika z nej dostanes vodik ktory dokaze vyprodukovat asu 0.5KW otazka kde zozenies energiu na zvyskych 1.5KW aby si mal dost energie?
To uz viacej asi usetris ak das alternator na spojku a budes ho zapinat automaticky dajmetomu ked klesne baterka pod 50%
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


- risomas
- Pokročilý
- Příspěvky: 703
- Registrován: 21.05.2008 14:14
- Bydliště: BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vývýjač vodíku
A ked uz nejde o seriove auta kde posobi ropna lobby. Preco sa tento super pohon (dajmetomu vsrekovanie vodika z nadrze bez negativnheo vlyvu a potrebo ho robyt za jazdy) nepouziva pri zavodnych autach alebo nebodaj u vseliakych exotickych specialov. Radsej jazdia na etanol a ine sracky.
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Vývýjač vodíku
som cital, ze bol vymysleny aj prototyp auta, co si sam vyrabal HHO z vody
ale asi nikdy nebol vyrobeny
lebo energia ktoru potrebujes na vyrobu HHO je velka a ked das do auta velke baterie nato, tak to uz cele strati zmysel, lebo potom tam staci uz len supnut elektromotor, naco by si vyrabal HHO a spaloval ked uz pri tom procese mas nizku ucinnost a cast tej energie stratis?
elektromotorom priamo tu elektriku premenis na vykon s ucinnostou skoro 95%
no a preco sa to nikde nepouziva?
no smrdi to riadnym podvodom, ale realny zaklad to moze mat
ako som pisal, ak sa na to pozries len z pohladu ze to o nieco zvysuje ucinnost motora, tak to moze fungovat
otazka ale zostava v ktorych motoroch to fungovat bude a v ktorych nie, kedze kazda generacia novych motorov je stale ucinnejsia a ucinnejsia
mozno sa to viacej prejavi v starych velkoobjemovych motoroch co spaluju bohatu zmes
ale aj v motosporte sa robia upravy motora na vyssiu ucinnost resp. sa snazia zvysit ucinnost. preto sa napr. v F1 pouziva vysokooktanovy benzin, atd !
mozno ten prinos HHO nie je dostatocny na ucinnost aby sa tam uplatnil
ale asi nikdy nebol vyrobeny
lebo energia ktoru potrebujes na vyrobu HHO je velka a ked das do auta velke baterie nato, tak to uz cele strati zmysel, lebo potom tam staci uz len supnut elektromotor, naco by si vyrabal HHO a spaloval ked uz pri tom procese mas nizku ucinnost a cast tej energie stratis?
elektromotorom priamo tu elektriku premenis na vykon s ucinnostou skoro 95%

no a preco sa to nikde nepouziva?
no smrdi to riadnym podvodom, ale realny zaklad to moze mat
ako som pisal, ak sa na to pozries len z pohladu ze to o nieco zvysuje ucinnost motora, tak to moze fungovat
otazka ale zostava v ktorych motoroch to fungovat bude a v ktorych nie, kedze kazda generacia novych motorov je stale ucinnejsia a ucinnejsia
mozno sa to viacej prejavi v starych velkoobjemovych motoroch co spaluju bohatu zmes
ale aj v motosporte sa robia upravy motora na vyssiu ucinnost resp. sa snazia zvysit ucinnost. preto sa napr. v F1 pouziva vysokooktanovy benzin, atd !
mozno ten prinos HHO nie je dostatocny na ucinnost aby sa tam uplatnil

-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09.02.2010 19:01
Re: Vývýjač vodíku
pozrite si tuto stranku http://www.abd4car.sk , mam s tym takmer 2 rocne velmi dobre skusenosti
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Vývýjač vodíku
Aky mas motor a ake auto? Aku mas spotrebu bez a s tym?Mitros píše:pozrite si tuto stranku http://www.abd4car.sk , mam s tym takmer 2 rocne velmi dobre skusenosti
Co sa stane, ked s tym havarujes? Kolko si s tym najazdil? Presiel si s tym technickou?
Musim uznat, ze na tej stranke to uz vyzera trochu viac profesionalne zhotovene, co sa potom odraza v cene.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- eda.davids
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 14.03.2010 18:50
- Bydliště: Jižní čechy
Re: Vývýjač vodíku
Když babouráš tak se nic nestane,jelikož vyrobíš tolik,kolik spotřebuješ .Skladování vodíku nedoporučuji
.Pro ty kteří jsou hloubavější je k těmto věcem přímo web Upramene.cz.Rozklad je elektrolízou.Každý má své nouhau jakou elektroniku použít na rozklad.Nejlepší je málo proudu hodně vodíku 


-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09.02.2010 19:01
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Vývýjač vodíku
752,40 EUR?Mitros píše:http://www.ecopra.sk
To sa mi viac oplati LPG
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Vývýjač vodíku
Auta na elektřinu: zdražej proudy!
Auta na vodík : zdražej vodu!!
Tak nemá cenu si s tím lámat mozek--

Auta na vodík : zdražej vodu!!
Tak nemá cenu si s tím lámat mozek--



FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Vývýjač vodíku
Už tu dlouho nikdo nebyl. Nemáte žádné zkušenosti? Na stránce "Ecopra" píšou, že se vlivem teploty výfukových plynů nad 400st.C ..., ale nad 400 je snad dosaženo jen při zátěži na dálnici, ale v příměstském provozu ...? Sám jsem jezdil skoro rok a snímal teplotu DPF a kromě regenerace jsem se nad 400 vůbec nedostal (snad jednou při výjezdu táhlého kopce - a to mi samozřejmě naskočila regenerace DPF).
A vodu (destil) proto nezdraží - její spotřeba je minimální.
Tak co? Chtělo by to zkušenosti z praxe! Podělte se, kdo to již zkoušel.
A vodu (destil) proto nezdraží - její spotřeba je minimální.
Tak co? Chtělo by to zkušenosti z praxe! Podělte se, kdo to již zkoušel.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6858
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Vývýjač vodíku
Kdysi jsem nad tim taky hloubal
a pak jsem to vzal selskym rozumem(pokud me nekdo nepresvedci, ze to opravdu funguje). Pokud vemu kolik vzduchu protece motorem za 1min pri 3000ot, je pak to vyvinute mnozstvi vodiku mene jak stopove mnozstvi v celkovem objemu a tedy to nema moc velky vliv na chod motoru, tedy i spotrebu.

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Vývýjač vodíku
Tak proč ti, kdo si to namontovali a měli "nezanedbatelné" úspory na spotřebě, to nevyhodí, ale jezdí s tím dál. Přece je tolik kladných odkazů - nejen z USA, ale i z Evropy??? Pokud někdo použije jen vyvíječ bez možnosti regulace a vícenásobného testování a nastavení v provozu, a trefí se zrovna do křivky, kdy už proudová zátěž je vyšší, než výhoda rychlejšího a lepšího spálení směsi, tak se neúspěchu nedivím. (jednorázovým testem je pravděpodobnost úspěšnosti, že se trefí, snad 1:1). Už mám nějaké díly, ještě sestavit regulátor a budu testovat. Počkám však - až po STK 

Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů