Stránka 3 z 4
Napsal: 13.09.2006 19:03
od pelen
chmelko píše:tak to je síla, v mojom prípade by to bola vražda, alebo samovražda..
foki:nieje toto už na súd?

Pokud nemas vedle sebe profesionalniho pravnika pri jednani s nepoctivym bazarem, tak se tezko neco dokazuje a stoji te to u soudu dost penez.

Napsal: 14.09.2006 08:44
od chmelko
ano,ale ak ja kupim v dobrej viere "auto" a neskor sa zistí, že jak ohrozuje mna, tak aj ostatných, ako vobec toto može byt považované za auto..dajme tomu, keby sa mu niečo po ceste stalo, rozpadne sa na 2 časti, upadne kolo

tak je to v podstate pokus o vraždu nie?
jednoznačne to auto, nebolo opotrebované umernosti jeho veku...
a čo STK ktorá vydala tomu technickú?jasne viem ako to chodí, ale nejde dokázat, že tie úpravy boli urobené (ten vrak bol daný dohromady)boli pred tou kontrolou?
Napsal: 14.09.2006 19:22
od pelen
Pokud auto proslo STK, pak se jedna treba o skrytou vadu a na tu nedostanes zadnou zaruku. Je to vse o stesti. Svemu stesti vsak muzes pomoci, kdyz si k ruce vezmes nejakeho znalce - mechanika.

Napsal: 15.09.2006 08:40
od chmelko
foki napísal "kdyz jsem prilozil vodovahu vodorvne na zadni kola tak leve bylo 1cm jakoby pod prah a prave bylo vytocene zaroven s prahem a to byly stelovaky na max , dale jsem zjistil zohybane leve vlecne rameno na zadni naprave . "
takže sa tiež jedná o skrytu vadu, ktorú pri stk nešlo odhalit?...
práveže tuším, je tento úkon popísaný, čo sa ma pri stk skontrolovat..
Napsal: 15.09.2006 10:39
od foki
chmelko píše:tak to je síla, v mojom prípade by to bola vražda, alebo samovražda..
foki:nieje toto už na súd?

teoreticky je ale vis jak fungujou soudy a s tim autem on nesmi nijak nakladat a samozrejme ani ho pouzivat .
Napsal: 15.09.2006 10:42
od chmelko
ale čo s tým autom nakoniec?...
jazdit by som sa v tom určite osobne bál, hlavne v zime to može byt vzrušo...
a hlavne čo za dva roky, ked pojde na stk a nema tam nikoho známeho?..
no hrozná situacia..
Napsal: 15.09.2006 10:57
od foki
Napsal: 15.09.2006 11:07
od chmelko
díky foki...
nechcel by som byt majitelom toho "prototypu"
podla mojho sudu s tým nemože jazdit, hlavne uhol zadne nápravy bude pravidelne devastovat gumy,podla mojho názoru...
vieš osud toho auta čo dalej?
Napsal: 15.09.2006 11:47
od martas69
No, chtělo by to trošku vysvětlivek, pro nás neznalce:o)
Napsal: 15.09.2006 11:57
od petulka
Přečti si to na straně 1, tam napsal Foki slovní popis případu......
Mám taky Fofo z bazaru, najeto sice zatím necelých 3000 km, ale nejsou vůbec žádné problémy. Pravda na servis se chystám před zimou,tak uvidím co mi opravář řekne...

A to on se vyzná, dělal tdi svojí dceři, generálku motoru, holt to mělo najetý 350 000 ale r.v.2003 a nekupte to za 76 tis. U forda by oprava stála zrovna tolik a on to udělal ve stejné kvalitě za třetinu. Dělá do holportu z motorářem specialistou co k němu vozí ze značkových servisů ty motory dělat. Např. ojnice u forda 15000 kč
Nelze vyměnit pouzdra ani ložiska. Motorář to svede jako nic. Uvidím,kolik jim to vydrží km po té generálce

Napsal: 15.09.2006 12:42
od chmelko
petulka píše:Přečti si to na straně 1, tam napsal Foki slovní popis případu......
Mám taky Fofo z bazaru, najeto sice zatím necelých 3000 km, ale nejsou vůbec žádné problémy. Pravda na servis se chystám před zimou,tak uvidím co mi opravář řekne...

A to on se vyzná, dělal tdi svojí dceři, generálku motoru, holt to mělo najetý 350 000 ale r.v.2003 a nekupte to za 76 tis. U forda by oprava stála zrovna tolik a on to udělal ve stejné kvalitě za třetinu. Dělá do holportu z motorářem specialistou co k němu vozí ze značkových servisů ty motory dělat. Např. ojnice u forda 15000 kč
Nelze vyměnit pouzdra ani ložiska. Motorář to svede jako nic. Uvidím,kolik jim to vydrží km po té generálce

tak 350 000 za 3 roky, to je výkon tyráka

Napsal: 15.09.2006 13:25
od hide
Napsal: 15.09.2006 13:51
od Skubi
Napsal: 15.09.2006 14:05
od foki
to martas69 :
foto1 to rameno ma byt rovne ne do "S"
foto2 vodovaha 1cm utopena
foto3 vodovaha zaroven s lemem
foto 4 vnitrni prah zmáčkly -patrne po dopadu a propruzeni
foto5 druha strana prah je OK
foto6 protrzena manzeta a napravnice zdeformovana mlacenim palici dolu - ma byt vodorvne
foto7 stopy cervene tesnici hmoty
foto8 ten sroub ma byt v hlinikovem drzaku cerpadla , ten je urazeny , zbytek je videt pod nim
foto 9 tesnici plech mezi simerinkem krytem retezu . zásek od narazu .
Napsal: 15.09.2006 14:10
od martas69
foki píše:to martas69 :
foto1 to rameno ma byt rovne ne do "S"
foto2 vodovaha 1cm utopena
foto3 vodovaha zaroven s lemem
foto 4 vnitrni prah zmáčkly -patrne po dopadu a propruzeni
foto5 druha strana prah je OK
foto6 protrzena manzeta a napravnice zdeformovana mlacenim palici dolu - ma byt vodorvne
foto7 stopy cervene tesnici hmoty
foto8 ten sroub ma byt v hlinikovem drzaku cerpadla , ten je urazeny , zbytek je videt pod nim
foto 9 tesnici plech mezi simerinkem krytem retezu . zásek od narazu .
Díky!
Nemám slov... to je síla...