Stránka 3 z 4
Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto
Napsal: 06.10.2009 22:12
od chladiar
no ako to tu tak čítam, tak ste mi dobre nahnali strach

Mám najazdené 63 000 tak že to môžem očakávať.
Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto
Napsal: 16.10.2009 20:11
od BoraBora
Vyreseno, a 2 tydny uz je to uplne v pohode

Snad to tak i zustane.
Nakonec to vyresila vymena mechanismu co vackove hridele nastavuje - nejake kolecko - nerozumim tomu, nevim presne o co slo, auto vyzvedavala zena bo jsem ted 8000 km daleko. Podrobnosti pripadne dodam az budu zpatky. Takze jsme opet pravovernym Focusakem a ne falesnym, jezdicim 2 mesice Mondeem

Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto
Napsal: 18.10.2009 23:42
od foki
nataniel píše:bakuss píše:Čau,
takže u mě kontrolka problikla poprvé před cca měsícem (81 tis km), auto ztrácí výkon pří jízdě do kopce v zatížení, no a po výměně čídla na sací straně opět svítím
Takže uvidíme, co nakonec bude příčinou.
Skus si dat vymenit solenoid - cca 70%-na pravdepodobnost poruchy je prave solenoid.
ten je prave uz vymenenej
Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto
Napsal: 18.10.2009 23:55
od foki
BoraBora píše:Vyreseno, a 2 tydny uz je to uplne v pohode

Snad to tak i zustane.
Nakonec to vyresila vymena mechanismu co vackove hridele nastavuje - nejake kolecko - nerozumim tomu, nevim presne o co slo, auto vyzvedavala zena bo jsem ted 8000 km daleko. Podrobnosti pripadne dodam az budu zpatky. Takze jsme opet pravovernym Focusakem a ne falesnym, jezdicim 2 mesice Mondeem

jaka tam byla cena ? 2218 stoji rozvodove kolo.
Re: Čidla vačkové hřídele - nově foto
Napsal: 19.10.2009 11:27
od BoraBora
0.00 vzal to jako skrytou vadu a naklady komplet na sebe

Ve znackovym servisu by to pry bylo za 10, protoze maji strasne nahozeny sundani a nandani rozvodu.
Re: Porucha VCT - vyřešeno
Napsal: 21.11.2009 22:10
od Johnyy
tak dneska se mi po chvilce jízdy rozsvítila kontrolka motoru, auto zdá se jede normálně.. zbytek cesty po dálnici cca 50 km ok, žádný znatelný pokles výkonu..myslíte, že to může být nějaký z výše popsaných problémů? po vypnutí motoru neobvykle ještě chvilku běžel ventilátor (ukazatel teploty ok)
Re: Porucha VCT - vyřešeno
Napsal: 23.11.2009 10:52
od Johnyy
tak si po diagnostice odpovím sám, je to Lambda
Re: Porucha VCT - vyřešeno
Napsal: 14.10.2013 08:01
od ffc
Zdravím,
také jsem měl problémy s časováním vačky sacích ventilů u motoru 1,6, Ti-VCT. Po koupi auta s najetými 135 000km na palubní desce oranžová signálka motoru, na diagnostice P0010 porucha ventilu (solenoidu) pro vačku sacích ventilů. Zajímavé bylo chování motoru. Než se motor zahřál na provozní teplotu, byl výkon OK ale potom klesl na cca 50%. Jezdil jsem s tím skoro půl roku, poznat to bylo zvláště při jízdě do kopce. Zřejmě řídící jednotka po vyhodnocení nesouladu požadovaného nastavení vačky přešla vždycky do nouzového režimu. V servisu zkoušeli vyměnit solenoid ale nepomohlo. Nakonec jsem musel nechat vyměnit rozvodové kolo natáčení vačky sacích ventilů, cena kola u Forda 1700Kč. Nákladnější však byla jeho výměna, je to jako při výměně rozvodů, musí se měnit i řemen.
Ford Focus, 1,6, Ti-VCT, 85kW, LPG, 10/2005, najeto 143 000km
Re: Porucha VCT - vyřešeno
Napsal: 14.10.2013 12:11
od V12
Ak mas najazdenych 145 tisic, urobil si chybu - mal si dat vymenit obe dve remenice. Pretoze je otazkou casu, kedy klakne aj ta druha a opat sa to bude rozoberat. Vysledok - platis 2x za to iste. Okrem toho - vymenili Ti aj vodnu pumpu ? Pri tychto km by sa to tiez malo urobit.
Re: Porucha VCT - vyřešeno
Napsal: 16.10.2013 07:04
od ffc
Komplet rozvody včetně pumpy byly dělané při 100tis. km. Jestli se objeví porucha časování výfukových ventilů, budu už vědět, čím to je. Mělo se vyměnit i druhé kolo, to je pravda.
Re: Porucha VCT - vyřešeno
Napsal: 15.06.2014 19:25
od autumncollection
Zdravím,
jsem čerstvý (měsíc) majitel ojetého Focusu combi (2006) s motorem Ti-VCT (85kW) a nájezdem 95tis. Po hodinách tady na fóru chci jako první poděkovat za skvělé informace, jež tu dáváte.
K mému problému, mám asi podobný jež popisujete, s časováním vačky sacích ventilů. Tedy alespoň to mi vyjelo na diagnostice (P0010) v Brně u Rašína, kterou řešili "přeprogramováním časování". Prvně se mi chyba spustila když jsem vyjížděl naložený dlouhý a táhlý kopec. Po přeprogramování a ujetí asi 300 km se mi kontrolka rozsvítila v podstatě při podobné situaci, pouze jsem nebyl úplně naložený, ale zase jsem vyjížděl jesenické serpertiny.
Při přidávání plynu jsem taky (ještě před přečtením tady na fóru) měl pocit takového cukání při přidávání plynu, pouze jsem nezaznamenal ten zvuk při startování motoru.
Moje otázka, na kolik vyjde oprava (udělal bych dohromady s výměnou rozvodů a vodní pumpy) a jak nějak vysvětlit co vlastně chci?
Díky!
Re: Porucha VCT - vyřešeno
Napsal: 15.06.2014 19:28
od foki
rozvody s pumpou kolem 7500 s praci a rozvodova kola cca 4000
Re: Porucha VCT - vyřešeno
Napsal: 27.12.2015 17:25
od ninja 900
kde bych pls mohl sehnat ten solenoid na autokelly sem to nikde nenašel
a mužu ho vyměnit norm doma ?
Napsal: 27.12.2015 17:43
od djdekl
Asi jedine ve Fordu, posli mi VINko do SZ, zejtra mrknu co to kostuje.
Re: Porucha VCT - vyřešeno
Napsal: 28.12.2015 12:45
od ninja 900
tak už vím kde sehnat a cca cenu ale furt nvm zda jde jen o to vyšroubovat ten šroubek prohodit solenoid a zapojit nebo jde o složitější práci nedělal to někdo ?