Stránka 3 z 3
Napsal: 08.08.2006 22:51
od hihi
Mely by byt OK., protoze to bylo pred mesicem pri vymene regulatoru venku. Ale ja to nedelal a ani nevidel. Jiste je, ze se to dnes uz neobjevilo, tedy po ujeti 120km, vypnuti motoru, nastarovani po dvou hodinach (ze by se dobila dobita baterka podle gusta focuse?). Ano vecer studene nic. OK. Napeti 14,4V (vic nez odpoledne) i pri zapnuti uplne vseho (vcetne okenek...) pri napeti 12,2V na volnobeh. Kontrolka se nerozsvitila. Je zvlastni, ze kdyz zapnu vsechno (nejvic zere ventilator vzduchu do kabiny-srazi napeti o vic nez 1volt), tak to altik vlastne ani neutahne a jede to z baterky. Ale to asi ma byt.
Ja to zitra doufam uzavru se slovy: Je to OK. A posledni problem byl diky vybite, byt zcela nove baterii.
Napsal: 09.08.2006 15:20
od Ahmed
Ja si nemuzu pomoct, ale fakt kdyz jsem to meril, zapnul jsem topeni sedacek, svetla, ventilator na 4 a klimu, tak jsem mel napeti 14,2 nebo 14,4V. Mozna to zkusim jeste jednou, ale asi to bude stejne. Nevim, jestli by ten pokles nemohly zpusobovat opotrebovane uhliky nebo neco.
Napsal: 09.08.2006 15:35
od hihi
Zaklete... Dnes zase pod 14V (konkretne 13,5V). Bohuzel (nebo nastesti?) to jezdi a ja potrebuji ted dva tydny auto vic, nez obvykle. A k jednomu opravdu znalemu servisakovi to muzu dat az, kdyz mi muj dvorni mechanik ten altik vynda (nebudu zastirat, ze je to kvuli uspore penez, protoze v tom pripade me to nebde stat vic nez slusne podekovani).
Takze az to dohledam, dam vedet. Popisovat to kolem dokola nema asi uz moc smysl. Ma smysl pak rict, co pomohlo.
Napsal: 09.08.2006 17:15
od corsar
tak sa svojou troškou pridám aj ja

vcera som skusal testovať auto cez servisny režim, všetko sa zdá byť v poriadku až na dve veci a jednou z nich je bateria.... na LCD ukazovalo pri volnobehu 18,5-19 V pri jazde a zapnutej ventilacii, svetlá, rádio, hmlovky atď. 20-21V, tak som zobral voltmeter a odmeral napätie na batérii pri volnobehu 13,8 - 14,2 V..... vie mi to niekto vysvetliť ??? zblaznil sa mi ECU alebo čo ?
Napsal: 09.08.2006 18:53
od pelen
Je to nestandardni chovani. Ja bych nejprve kontroloval vsechny ukostrovaci body podle nejakeho planku, abych je nemusel hledat. Denni pocitadlo km funguje jako displej, ukazuje jen to, co je v ridici jednotce. Je zajimave, ze skutecna hodnota v siti je spravna.
Napsal: 12.08.2006 21:05
od Baggio
Taky přidám své měření.Začetl jsem se do problému kolem baterky a nedalo mi a hned jsem letěl do garáže měřit.Jak psal Ahmed zapl jsem klimu,světla,ventoš na 4,radio a dávalo to 14,12. Docela jsem si oddechl.
Napsal: 13.08.2006 18:11
od pelen
Baggio píše:Taky přidám své měření.Začetl jsem se do problému kolem baterky a nedalo mi a hned jsem letěl do garáže měřit.Jak psal Ahmed zapl jsem klimu,světla,ventoš na 4,radio a dávalo to 14,12. Docela jsem si oddechl.
Take mi to tak drzi.
Myslim, ze neuskodi alespon 1x za rok provest takove mereni, nejlepe pred zimou, vcetne mereni hustoty elektrolytu vsech clanku a pripadne doplneni destilovane vody. Ja verim jen voltmetru primo na svorkach baterky. Kdo ma citlivy voltmetr nebo rozsah pod 1V, tak si muze zmerit i rozdil napeti mezi svorkou baterky a svorkou kabelu, ktery je na merene svorce. Vyznam to ma jen pri maximalnim odberu - zapnout vse co se da. Idealni je namerit 0 V, znamena to idealni kontakt bez prechodoveho odporu.
Napsal: 13.08.2006 18:56
od Ahmed
Nemuzou to fakt delat opotrebovane uhliky? Ted resim podobny problem na Peugeotu 205. Po nastartovani jakz takz stabilnich 14,2V, zapnu svetla a je tam 13V a je to na hrane, pridam otacky nebo zapnu ventilator a uz to fici na baterku

Ted uz se moc bez svetel jezdit neda a porad problikava kontrolka dobijeni, takze ten alternator asi moc zdravy nebude.
Napsal: 13.08.2006 21:23
od pelen
Mohly by to byt uhliky. Kdyz uz jsou kratke, tak kontakt je bezpecny pri nizkych otackach. Sehnal bych nove a podival se na ne. Pokud jsou hodne opatrebovane, tak okamzita vymena. Pri vymene kontrola, zda ve vedeni chodi volne a nezadrhuji.
Napsal: 14.08.2006 00:56
od hihi
Uhliky jsou ok (byly pred mesicem), za 14 dnu to jde ven... (ted musim jezdit; kdyz se nastartuje, ujede kus,chcipne a zase nastartuje, je velka pravde podobnost, ze to bude dalsich par stovek kilaku - do dojezdu - taky ok...)
Napsal: 16.08.2006 23:47
od hihi
Přeci jen mi nedá se nepodělit...
Sedl jsem do auta, nastartoval, budíky vyletěly (očekávaně) a jelo se. Napětí v palubní síti letělo k 16V (neočekávaně), zastavil jsem po cca třech kilometrech, že to jen chcípnu a pojedu znovu. Stalo se. Budíky nic (očekávaně, takhle se to již chovalo), a dalších pár desítek kilometrů napětí sice mírně kolísalo, ale drželo se mezi 14 a 14,6V, kontrolka OK. Po další stovce kilometrů po zastavení a nastartování se to ustálilo +/- na 14,4V (super, ne) a zůstalo 300km tak. Najel jsem celkem 470km v kuse. Druhý den po nastartování budíky na maximum (očekávaně), a kontrolka OK a napětí na hodnotě 14,2V. Ujel jsem ve dvou částech 260km. Další den jsem ráno nastartoval, budíky nic (neočekávaně), napětí 14,2V... všechno v pohodě...
Jsem z toho jelen, protože jsem zkoušel tři různé baterky a pak tam dal tu novou (jednou totálně vybitou 4A z nadpisu vlákna k 5,5V). Všechny dobité. U všech stejné chování - při prvním startu budíky na max., mírné nedobíjení a sem tam dobré dobíjení po delší jízdě, z čehož usuzuji, že je chyba jinde, než v baterce (že je v novém regulátoru a tedy reklamace po návratu domů). A teď tohle. Přece nebudu kupovat SilverCosi (taky jsem tam zkoušel, ale byla starší - moje původní dva roky stará), abych pak zjistil, že je mi k ničemu...
Napsal: 17.08.2006 00:04
od pelen
Napis, jak jsi dopadl na reklamaci.
O baterkach se tu psalo, ze ty moderni maji vliv jen na zivotnost pri narocnych a castych startech. Vsechny jsou olovene, ne?

Napsal: 17.08.2006 00:08
od hihi
Baterky - prave...
Parkuju v NJ

.