 Pořád se rozmýšlím, jestli jít do Ate nebo do origo Ford (což jsou myslím Motorcraft), aby když už do toho zainvestuji, to bylo to pravé. Každopádně moc díky za rady a názory!!!
  Pořád se rozmýšlím, jestli jít do Ate nebo do origo Ford (což jsou myslím Motorcraft), aby když už do toho zainvestuji, to bylo to pravé. Každopádně moc díky za rady a názory!!!  

 Pořád se rozmýšlím, jestli jít do Ate nebo do origo Ford (což jsou myslím Motorcraft), aby když už do toho zainvestuji, to bylo to pravé. Každopádně moc díky za rady a názory!!!
  Pořád se rozmýšlím, jestli jít do Ate nebo do origo Ford (což jsou myslím Motorcraft), aby když už do toho zainvestuji, to bylo to pravé. Každopádně moc díky za rady a názory!!!  
 
  

Dnes som to skusal a pedal sa ani nepoholTonda-B píše:No a funguje vůbec posilovač brzd?
Šlápni na brzdový pedál.
Pak nastartuj motor.
Pedál by měl tak o 1 cm slézt dolů, pokud je posilovač funkční.
 . No na druhej strane sa mi nezda, ze by bol posilnovac nefunkcny. Ked som skusal brzdit z kopca s vypnutym motorom (len specialne na to, aby som zistil rozdiel
 . No na druhej strane sa mi nezda, ze by bol posilnovac nefunkcny. Ked som skusal brzdit z kopca s vypnutym motorom (len specialne na to, aby som zistil rozdiel   ), tak tam rozdiel bol...Pri vypnutom motore som ledva zabrzdil. Hmm
 ), tak tam rozdiel bol...Pri vypnutom motore som ledva zabrzdil. Hmm   Kotuce a dosky su skvele, no mam taky pocit, ze s tym posilnovacom nie je vsetko OK
 Kotuce a dosky su skvele, no mam taky pocit, ze s tym posilnovacom nie je vsetko OK   Viete mi poradit, v com to moze byt?
 Viete mi poradit, v com to moze byt?
 ) a jde jen velice těžko sešlápnout. Poté teprve provedeš ten postup - šlápneš na pedál, držíš ho sešlápnutý a nastartuješ. Pedál by se měl o něco "pro¨padnout" a hlavně by měl jít mnohem lehčeji sešlápnout. Pokud při nastartovaném motoru jde pedál sešlápnout "lehce" na první sešlápnutí, ale na každé další jde hůře, znamená to buď nějakou netěsnost v podtlakové části posilovače (hadička od vývěvy, membrána v posilovači) nebo je samotná vývěva již natolik opotřebovaná, že nestačí vytvářet dostatečný podtlak. Tak to zkus...
 ) a jde jen velice těžko sešlápnout. Poté teprve provedeš ten postup - šlápneš na pedál, držíš ho sešlápnutý a nastartuješ. Pedál by se měl o něco "pro¨padnout" a hlavně by měl jít mnohem lehčeji sešlápnout. Pokud při nastartovaném motoru jde pedál sešlápnout "lehce" na první sešlápnutí, ale na každé další jde hůře, znamená to buď nějakou netěsnost v podtlakové části posilovače (hadička od vývěvy, membrána v posilovači) nebo je samotná vývěva již natolik opotřebovaná, že nestačí vytvářet dostatečný podtlak. Tak to zkus...  

 . Presne takto som to skusal (bol tvrdy
 . Presne takto som to skusal (bol tvrdy   ) a nic. Vobec sa nepohol...Urcite ale funguje, len ucinok nie je dostatocny
 ) a nic. Vobec sa nepohol...Urcite ale funguje, len ucinok nie je dostatocny   Mam moznost robit s tym nieco, alebo ist do servisu?
 Mam moznost robit s tym nieco, alebo ist do servisu?  


 
    Toto veru nie je moja parketa a auto som nikdy sam neopravoval - nie som technik ale ekonom
 Toto veru nie je moja parketa a auto som nikdy sam neopravoval - nie som technik ale ekonom   Preto som sa chcel poradit, ci existuje nejaky rychly a ucinny sposob, ako ten problem vyriesit bez toho, aby som musel rozobrat pol auta
 Preto som sa chcel poradit, ci existuje nejaky rychly a ucinny sposob, ako ten problem vyriesit bez toho, aby som musel rozobrat pol auta   
   








 - zkoušel jsem na místě při nastartovaném motoru pořádně šlápnout na pedál a co se nestalo, pedál se začal propadat až téměř na doraz. Při normálním běžném "jemném" brzdění to není vůbec poznat, protože se na pedál nevyvíjí téměř žádný tlak a vzniklý brzdný účinek stačí pro běžnou situaci. Když ale dojde na krizovou situaci a na pedál se tím pádem "dupne", chilku to brzdí, než se vlastně pedál propadne a přestane vyvíjet tlak. Jenže v krizové situace člověk většinou nesleduje pohyb pedálu, ale snaží se to ubrzdit i očima
  - zkoušel jsem na místě při nastartovaném motoru pořádně šlápnout na pedál a co se nestalo, pedál se začal propadat až téměř na doraz. Při normálním běžném "jemném" brzdění to není vůbec poznat, protože se na pedál nevyvíjí téměř žádný tlak a vzniklý brzdný účinek stačí pro běžnou situaci. Když ale dojde na krizovou situaci a na pedál se tím pádem "dupne", chilku to brzdí, než se vlastně pedál propadne a přestane vyvíjet tlak. Jenže v krizové situace člověk většinou nesleduje pohyb pedálu, ale snaží se to ubrzdit i očima   . Takže zřejmě celý problém s brzdami je v hlavím brzdovém válci. Máte někdo podobnou zkušenost? Výměna mě asi nemine...
 . Takže zřejmě celý problém s brzdami je v hlavím brzdovém válci. Máte někdo podobnou zkušenost? Výměna mě asi nemine...  




Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů