Stránka 3 z 7

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 04.04.2010 22:59
od Quickie
ako píše madbugie.. pri tychto 16" Y diskoch čo mám na fotke som z nich musel brusiť

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 11.04.2010 21:46
od madbugie
no dneskaj okrem toho že som pretempoval, preleštil, prebrúsil, prevoskoval celé auto po zime... z čoho logicky vyplýva, že najbližšie 3 dni bude pršať :D :D :D

no a okrem toho som spravil exaktné meranie, zobral som si 20 mm hrubú latu a priložil ju naplocho ku kolesu... no a pomyselné predlženie zvyslice vpredu 20 mm v strede vedie presne na vonkajšiu hranu plechu :D v zadu je to presne 30 mm

čiže 20ka podložka vpredu a 30ka vzadu vedú k tomu že vonkajšia strana gumy bude úplne zarovno horného plechu z vonkajšej strany... teda u pôvodných 5xY diskov 16´´ čo by opticky vyzeralo super, ale ako obvykle tu je ALE...

(predslov je za nami a že vlastne čo sa to chcem opýtať...) ak by to bolo zarovno vie niekto kolko sa maximálne dokážu stlačiť tlmiče s pružinami ??? či nedôjde kontaktu gumy s podbehom z vnutornej strany ? (pri štandardnom podvozku... je tam cca 8 cm )

kujva a teraz si ani sám nerozumiem asi som to mal nafotiť...

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 11.04.2010 21:57
od Quickie
pozri si nejake videjko zo zrazov na kruhacoch a zbadas ci sa kolesa zahryzavaju do blatnikov :wink:

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 11.04.2010 22:10
od madbugie
no podaktorym sa praveže zahryzavali... až sa predral ten plast zvnutra... ak sa dobre pamatam... (aj ked sa to potom skôr zvádzalo na obmedzovač rajdu riadenia)

ideál by bolo 15 a 25 že by to bolo 5 mm "decentne" (zainteresovaní toto slovo milujú :D :D :D) zapustené dovnútra... ale pri tých 15 je problem že by bolo treba vyvrtať cca 8 cm diery do diskov a pri tých 25 že ich eibach pravdepodobne nevyrába...

tož blbe...

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 12.04.2010 10:02
od MK2
Myslím, že máš jen dvě varianty:

risknout (a být první) 20 vpředu a 30 vzadu
nebo nic do předu a 20 vzadu.

Zkracování šteftů ani vrtání děr do kol bych si netroufnul.

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 12.04.2010 10:31
od madbugie
ved práve tomu by som sa chcel vyhnúť... ešte skrátiť štifty o 3 mm to by nebol problém ale vrtať velku dieru do disku a zaniesť tam nejaké tie vruby... ešte to tak...

potom je ešte jedna (z finančného hladiska nereálna) varianta... zohnať nové disky ktoré majú velké zahlbnenia... :D

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 12.04.2010 10:31
od Quickie

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 12.04.2010 10:32
od Anndy
alebo sa na to uplne vy...t a nechat sucasny stav :)

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 01.07.2010 10:39
od Ne_RAY
dnes mi dorazili 15mm H&R podlozky a ziaden problem s poistnym srobom

cize EIBACH na podlozkach dobre odflakol svoju robotu a aspon H&R si vie spocitat a skratit stifty

takze dufam ze podlozky si objednal H&R a nie EIBACH este poznamka k 20mm aj 20mm podlzoky maju dlhe stifty moze to potrdit MISOKA ktory si tak isto aj na 20 mm podlozke od EIBACH odfajcil poistaky

takze KOISOV nazor, ktory reprodukoval Sasino o podlozkach je naozaj pravdivy a H&R ma na podlozkach klavitnejsi spracovanie co potvrdzujem po vlastnej skusenosti

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 01.07.2010 10:59
od madbugie
Ne_Ray štifty na podložkach ani šrobovanie disku nie je problem...

problem sú pôvodné štifty trčiace z náboja majú 23 mm vpredu a cca 23,5 mm vzadu...

no a ked dáš 15 mm podložku tak 8 mm trčia pôvodné štifty von do kola...

u väčšiny diskov to nie je problem lebo je na nich velké vybratie, diera, atd. ale 16 Y lučove od forda majú toto vybratie v disku cca 4 mm a to je málo... podaktorým sa tu stalo (quickie) že kolá nasadili dotiahli (ono ten milimeter si nevšimneš že to nedosadlo) a potom to bol masaker na ceste roztancované auto...

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 01.07.2010 11:17
od Ne_RAY
problem na EIBACH podlzokach 15 mm a aj 20 mm (ine rozmery nemam sokusane) je aj ten ze stift na podlozke je prilis dlhy a tym ze positna matka MCgard od forda je ma vnutro kratsie ako klasicka matka ( ktora je v podstate priechodna a ma len taku plechovu ciapocku) takze ked tuto bezpecnostnu matku dotiahnes tak praskne pripadne sa opre o vnutro matky stift a neodtiahne koleso chyba tam 1 ci 2 mm

v podstate ak nasadis koleso a dotiahnes len poistak na podlozku tak bud praskne alebo koleso nebude dotiahnute o podlozku pretoze je ten stift prilis dlhy

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 01.07.2010 11:38
od madbugie
no tak to je potom 2 x naprd... štift by z podložky nemal trčať viac ako 23 mm (tak je to original na aute...) :bebng:

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 01.07.2010 12:33
od Ne_RAY
pri h&r je to 24mm stift na podlozke co je v norme
P1010048.JPG
eibach dava stift co trci myslim 30mm

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 01.07.2010 13:20
od Quickie
veru tak veru tak.. ja som musel na original Ford 16 Y diskoch brusiť tie vybratia a bezpečáky mám prasknuté :palec_dolu:
neviem či mám na každej podložke z jedneho štiftu zrezať pár závitov alebo kúpiť priechodné bezpečáky... blbé je že už namám ani originál matky, lebo som ich ja blb len tak niekomu venoval

Re: Eibach pro spacer

Napsal: 01.07.2010 13:53
od madbugie
a kde sa daju kupit H&Rka...

tak tých 30 mm je moooooooooooooooooooooc to niekto riadne pokefoval...