Stránka 3 z 57

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.03.2009 00:05
od koumess
No jo, ale jen tento díl je Ti k ničemu protože neřeší problém s vůlí a stejně ho potřebuješ 4x. Ty potřebuješ celou tu sadu ten trojůhelníček a všechny díly co jsou v ní. :wink:
Jediné dva dily,které mají na vůli vliv je samotná klapka a ten "domek",co je kolem ní - viz. foto.Samozřejmě celkem 4x. K tomu by snad ještě slušela sada těsnění a ta oska. Celkem by mě zajímalo co v tý sadě za takřka 4tis. je za trojúhelníčky a další díly, které teda určitě nepotřebuju k řešení problému, když tam není ani ten čtyřhran 8O .
Snad jen podotknu,že zhruba kvartál zpět byla "salónní" cena (tedy před slevou) za celý komplet sání cca 7.200,-včetně DPH. Tak teď nevím jestli to je až taková výhra... , ...jasně,čtyři není sedm. :wink:
Bylo by fajn kdyby mohl někdo prověřit,zmapovat a zveřejnit patřičné finis code,ať se to dá objednat. (bohužel mi ktomu chybí vybavení :cry: )

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.03.2009 08:26
od Boban
Jamaka dík za vysvětlení :idea: :wink:
Jináč sem zjistil, že v novější verzi je pouzdro mezi klapkou 1a2 a 3a4, takovej kus asi plastu, to bych skusil udělat z něčeho jiného, třeba bronz atd. :idea: , ale nic jiného sem nenašel.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.03.2009 20:38
od bee
jaby som to vyhodil a pokoj, na tom fore pisali že to nemá na motor žiadny vplyv a je to overené :idea:
Cosworth sanie pre Duratec nemá žiadne klapky :!:
Max. to zdvihne výkon o 0,01%, kedze sa odstráni restrikcia v saní, mozno sa zdvihne spotreba o nejake to deci, ale koho taký rozdiel trápi, mna nie :roll:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.03.2009 20:56
od Boban
ty jo ta cena za to sání je pěkná, za to mám další motor :idea: :mrgreen:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.03.2009 21:23
od bee
nuz, Cosworth :roll:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 01.04.2009 19:40
od e155
Ahoj, chci se zeptat. Prednedavnem jsem koupil Fordaka, 2002 2,0 Duratec. Akorat ho registruju na Slovensku (trvale bydliste). Zacaly obcasne problemy se startovanim - par krat nastartuje normalne (hlavne za studena), pri dalsim startu po ujeti par km se nekdy musi dlouho tocit, nez naskoci a pak se otacky drzi kolem 1200, pak skokem skoci na 1000 a pak dalsi skok na 800. Zvukove v interieru neslysim nic zvlastniho (akorat lehke seveleni, jakoby od ventilace pri seslapnuti plynu, no je to slyset, i kdyz je vent. vypnuta). Kdyz se otevre kapota tak zepredu taky nic, zboku lehky klepani (moje prvni mondeo, takze fakt nevim, jestli to nahodou neni normalni zvuk :D ) Mohly by to byt ty nestastne klapky? Po precteni tohohle a dalsich for mam klapkofobii :oops: A je bezpecne jet na tom cca 600 km do CR? Dik za radu.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 01.04.2009 19:44
od Boban
odkad slyšíš to klapkání ? když vydržíš pohledám foto a ukážu ti od kama se to ozívá a a když se na to zaměříš je to na 90% už načatý.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 01.04.2009 19:58
od e155
Co jsem ten motor omrknul, tak to je zhruba zepredu. Ale slyset je to jen zboku, neni to moc hlasity.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 01.04.2009 20:05
od e155
Akorat me stve, ze predtim, nez jsem to auto koupil, byl jsem s nim ve Fordu, cilene jsem se na to ptal a jejich odpoved byla: ,,Nemate se ceho bat, Vas motor je tichy a uplne vporadku,, Ted se jen bojim cesty 500 km do CR... Neni lepsi ty klapky pred cestou vyhodit?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 01.04.2009 20:09
od Boban
tady sem to tak nějak zakreslil. snad ti to pomůže a nejlepší bude když si sundáš ten kryt aby ti to ta tlumící vata neskreslovala :idea: , je pouze nacvaklý.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 01.04.2009 20:10
od e155
Dik, urcite se na to kouknu. A mohou ty problemy se startovanim a otackami zpusobovat klapky?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 01.04.2009 20:13
od Boban
můžou mě to před tím taky dělalo, od tý doby co mám jiný sání/motor je to jen občas, ale udělá to když chci startovat když už motor chvilku běžel a mám nastartovat po chvilce, tak přidám lehce plyn a je po problému. Jináč už mi o tomhle problému říkalo více lidí a prý to zůstane vyset nějaká hodnota v počítači a nepřenastaví se pro start. takhle mi to bylo podáváno.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2009 14:07
od ballu
Tak jsem si dovolil z jiného fora zveřejnit informaci od kámoše Wiziho, který má tu samou káru co já.

--------------------------------------------------------------------------------

Tak jsem si včera trochu hrál a dnes trochu pojezdil a tuto je result:

Trochu se mi houpal volnoběh, tak jsem sundal klapku a IAB, prolil to sprayem na karbece, očistil hadrem, odpojil jsem během toho pinožení baterku a dalo se to téměř do pořádku. Není to stopro, většinou je volnoběh za jízdy 1000 jak má, občas se stane, že je na nějakých 800-900. Ale už nehoupe 500-1000 jako se mi stávalo občas předtím. Mimo to jsem ještě zkontroloval všechny konektory, na které jsem v motorovém prostoru narazil a resetoval ŘJ.

Pak jsem provedl ještě jednu věc, a to nasimuloval jsem nepřítomnost klapek v sání - od podtlakového ovladače klapek jsem odpojil hadičku, tu zaslepil šroubkem a klapky zajistil v naplno otevřeném stavu.
Pak jsem to celé (i s klapkou) poskládal, připojil baterku a dal tomu švestku. Otáčky na 1400, jak se zahřál, klesly na 750 a klid. Prošlápnutí plynu na místě se jevilo v pohodě.
Dnes jsem s touto úpravou vyrazil do Plzně a zpět/ Jeseník/. Subjektivně jsem nezaznamenal žádný rozdíl oproti předchozímu stavu (otázka je, jestli tam ještě nějaké klapky vlastně mám ), kromě toho, že přechod z uzavřené škrtící klapky do záběru není tak plynulý, ale na to se dá zvyknout.
Díky resetu jsem mohl i pěkně sledovat spotřebu, za celou jízdu mám průměr 7,7 (Je - Plzeň za 4 hodiny, je to 340km), přičemž než jsem u Hradce hópnul na dálnici, tak jsem měl 7,3l/100km. Holt prakticky trvale 140km/h se už projeví.
Na osm let starý vyčochtaný dvoulitr to vůbec není marné.
Závěrem - abych dal Fordovi sedmičku/Kč/ za nové sání s tímto efektem, na to se můžu... To ty futra raději vyhladím, díry po osičce zatěsním a za ty prachy raději repasnu hlavu.
_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Čo bolo, to bolo, teď jezdím vlakem - Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2009 15:41
od Boban
ballu dobrá práce :idea: :roll: díky moc

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2009 19:12
od ballu
Mně ne , klobouk dolů Wizimu, však on vyštuduje i ten palubák. A jak bude nějaká volná sobota, tak jdou klapky do ři... Nebudu čekat, až to sežvejkají s rachotem písty a budu měnit motor s naběhanýma 115 tisícama. To ho mám rád. Huráááá, zase něco vyřešeno. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: