Takže někdo zvás mě poprosil abych tady rozvedl jeden ze svých problémů se vtřikováním..
Mondeo sem koupil je to tak ja nevim 4 dny? ...dovoz Německo je to 96ka 2.0 TDCi...najeto 130tis. km.
Auto vypadá fakt suprově!! Interier a vábava trend docela jde, ikdyž až na ten palubní počítač...ale je tam jedno velké ALE. (foto viz galérka)
Jelikož se chystám vůz mít tak na 5 let chtěl jsem jistotu a ta se vyplatila, zajel sem přes otce za jedním známím do Řep, který má original soft. na měření delphy a podobně, živý se tím a prodejci ford ho dost doporučují, turbo pohoda čerpadlo prej taky, km přetočený nejsou ale vstřiky, málo prý dávaj, pozdější odezva....a tlaky, jeho vysvětlení znělo že příčinou je málo mazavá nafta, díky které dochází v čerpadlu k mechanickému opotřebování, proto uchází do nafty přes čerpadlo malinké micročástečky ocelkových kousků právě z toho čerpadla, a přes palivový filtr se toho sice dost nedostane ale na počáteční zacpání tam prý je, motor je dost hlučný ne zas tak moc ale za studena je to ne takový to klasický ,, nýtování,, ale fakt něco, po zvýšení otáček tak na 1300 se ozývá klepavý zvuk z motorového prostoru na 1500 otáček motor utichne a jede jak hodinky, šlape a brumlási potichu jak medvídek.
Jeho řešení bylo že bud kalibrace, ale to neni ani 50:50 že se to povede spíš 35:65 že to nějak pomůže,a nebo že by to chtělo repas čerpadla, přičemš nové i sprací stojí 40 tis. repas to nevím, repas vstřiků prý kolem 20 tis. i sprací. 3400 vyčištění celkového palivového systému nádrží nevyjímaje......jak sou na tom vztřiky neví pokud je neuvidí žejo....jinak motor táhne jak divý, jede, necuká ani náznak dušení...........nic, ja bych to nepoznal ale otci se už při prvotní nastartování něco nezdálo, a i ten človíček který nám to měřil řikal že tam je něco navíc....když to slyšel vjíždět do dvora.
Prodejce slíbil že to v pondělí spolu vyřešíme, ale je to věc která zamrzí, ale mělo se sní počítat..

že by se nějak finančně podílel. Dal tam nový paliv. filtr a jel sem pryč..... jinak kdyby někdo měl nápady nebo rady jak snížit hlučnost motoru jak zahřátého tak studeného tak sem snimy ( forum sem moc neprohlížel, pokud to někde je, omlouvám se).
Víc se dozvím v pondělí jak se zachová prodejce a jakou cenovou nabídku my pošle človíček z delphy.
Jinak mezi řečí mi řek že je i možná dobrý že se to ,,vysralo,, ted, že se ten prodejce na tom může podílet...že za 2 roky by mě to možná mrzelo a platit to celý...to by se nechtělo nikomu....prý tak po 150 tis. se mění každý vstřik nebo repasuje... tak nevím....prý individuálně, jde o to jak se kdo o auto stará, výměna filtrů při výměně oleje kvalitní nafta, přičemž mě utvrdil že BENZINA je nejlepší na naftu, ja to věděl před tím ale měl sem dylema mezi kompromisem a to Shell, ale nikdy.....prý tam byl chlápek který jezdil rok k šelce,(komplet po čištění pal. systému a podobně) že to měl tak zanesený po těch 20 tis. že to ani prý nwbylo možný..

....

tak nevím jestli je to předmět k debatě ale takový problém ted mám a řeším ho...nenadělám nic....
