TDCi - vstřikování
-
- Junior
- Příspěvky: 413
- Registrován: 17.10.2008 22:29
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Je to tak jak píše iggy, motory Puma mají všechny Mondea starší generace. Je to paradox, protože motory Puma jsou konstrukčně modernější, než v současné době používané PSA. V současnosti motory Puma používají Transity, nově ze spolehlivějším vstřikováním Denso, které nahradilo Delphi, nové by mělo být i turbo Garett.
- jama
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 12.12.2008 19:37
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
hmmm
takže ked to zhrniem :
MKIII = motor radu Puma, rozdiely su ale v pouzitej verzi common railu
TDCi 2,2L ma poslednu verziu common railu od PSA + turbo Garret + čerpadlo Siemens
TDCi 2,0L MY2000 a MY2003 ma common rail starsej generacie + čerpadlo Delphi
TDCi 2,0L MY2005 je identicke s 2,2L motorom (okrem vrtania)
MKIV = motor PSA HDi 2,0L
chapem tomu teraz dobre?

takže ked to zhrniem :
MKIII = motor radu Puma, rozdiely su ale v pouzitej verzi common railu
TDCi 2,2L ma poslednu verziu common railu od PSA + turbo Garret + čerpadlo Siemens
TDCi 2,0L MY2000 a MY2003 ma common rail starsej generacie + čerpadlo Delphi
TDCi 2,0L MY2005 je identicke s 2,2L motorom (okrem vrtania)
MKIV = motor PSA HDi 2,0L
chapem tomu teraz dobre?

FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005


- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TDCi - vstřikování
JO 2,0 TDCI 100KW MKIVje starý motor PSA nové vstřiky Siemens změněný EGR vstřk tlak 1700bar objem1997 ,komprese je vysoká 18,3:1 takže hlučnější chod krouťák 320nm kod DW10TD
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- .
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 26.01.2009 22:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Takže někdo zvás mě poprosil abych tady rozvedl jeden ze svých problémů se vtřikováním..
Mondeo sem koupil je to tak ja nevim 4 dny? ...dovoz Německo je to 96ka 2.0 TDCi...najeto 130tis. km.
Auto vypadá fakt suprově!! Interier a vábava trend docela jde, ikdyž až na ten palubní počítač...ale je tam jedno velké ALE. (foto viz galérka)
Jelikož se chystám vůz mít tak na 5 let chtěl jsem jistotu a ta se vyplatila, zajel sem přes otce za jedním známím do Řep, který má original soft. na měření delphy a podobně, živý se tím a prodejci ford ho dost doporučují, turbo pohoda čerpadlo prej taky, km přetočený nejsou ale vstřiky, málo prý dávaj, pozdější odezva....a tlaky, jeho vysvětlení znělo že příčinou je málo mazavá nafta, díky které dochází v čerpadlu k mechanickému opotřebování, proto uchází do nafty přes čerpadlo malinké micročástečky ocelkových kousků právě z toho čerpadla, a přes palivový filtr se toho sice dost nedostane ale na počáteční zacpání tam prý je, motor je dost hlučný ne zas tak moc ale za studena je to ne takový to klasický ,, nýtování,, ale fakt něco, po zvýšení otáček tak na 1300 se ozývá klepavý zvuk z motorového prostoru na 1500 otáček motor utichne a jede jak hodinky, šlape a brumlási potichu jak medvídek.
Jeho řešení bylo že bud kalibrace, ale to neni ani 50:50 že se to povede spíš 35:65 že to nějak pomůže,a nebo že by to chtělo repas čerpadla, přičemš nové i sprací stojí 40 tis. repas to nevím, repas vstřiků prý kolem 20 tis. i sprací. 3400 vyčištění celkového palivového systému nádrží nevyjímaje......jak sou na tom vztřiky neví pokud je neuvidí žejo....jinak motor táhne jak divý, jede, necuká ani náznak dušení...........nic, ja bych to nepoznal ale otci se už při prvotní nastartování něco nezdálo, a i ten človíček který nám to měřil řikal že tam je něco navíc....když to slyšel vjíždět do dvora.
Prodejce slíbil že to v pondělí spolu vyřešíme, ale je to věc která zamrzí, ale mělo se sní počítat..
že by se nějak finančně podílel. Dal tam nový paliv. filtr a jel sem pryč..... jinak kdyby někdo měl nápady nebo rady jak snížit hlučnost motoru jak zahřátého tak studeného tak sem snimy ( forum sem moc neprohlížel, pokud to někde je, omlouvám se).
Víc se dozvím v pondělí jak se zachová prodejce a jakou cenovou nabídku my pošle človíček z delphy.
Jinak mezi řečí mi řek že je i možná dobrý že se to ,,vysralo,, ted, že se ten prodejce na tom může podílet...že za 2 roky by mě to možná mrzelo a platit to celý...to by se nechtělo nikomu....prý tak po 150 tis. se mění každý vstřik nebo repasuje... tak nevím....prý individuálně, jde o to jak se kdo o auto stará, výměna filtrů při výměně oleje kvalitní nafta, přičemž mě utvrdil že BENZINA je nejlepší na naftu, ja to věděl před tím ale měl sem dylema mezi kompromisem a to Shell, ale nikdy.....prý tam byl chlápek který jezdil rok k šelce,(komplet po čištění pal. systému a podobně) že to měl tak zanesený po těch 20 tis. že to ani prý nwbylo možný..
....
tak nevím jestli je to předmět k debatě ale takový problém ted mám a řeším ho...nenadělám nic.... 
Mondeo sem koupil je to tak ja nevim 4 dny? ...dovoz Německo je to 96ka 2.0 TDCi...najeto 130tis. km.
Auto vypadá fakt suprově!! Interier a vábava trend docela jde, ikdyž až na ten palubní počítač...ale je tam jedno velké ALE. (foto viz galérka)
Jelikož se chystám vůz mít tak na 5 let chtěl jsem jistotu a ta se vyplatila, zajel sem přes otce za jedním známím do Řep, který má original soft. na měření delphy a podobně, živý se tím a prodejci ford ho dost doporučují, turbo pohoda čerpadlo prej taky, km přetočený nejsou ale vstřiky, málo prý dávaj, pozdější odezva....a tlaky, jeho vysvětlení znělo že příčinou je málo mazavá nafta, díky které dochází v čerpadlu k mechanickému opotřebování, proto uchází do nafty přes čerpadlo malinké micročástečky ocelkových kousků právě z toho čerpadla, a přes palivový filtr se toho sice dost nedostane ale na počáteční zacpání tam prý je, motor je dost hlučný ne zas tak moc ale za studena je to ne takový to klasický ,, nýtování,, ale fakt něco, po zvýšení otáček tak na 1300 se ozývá klepavý zvuk z motorového prostoru na 1500 otáček motor utichne a jede jak hodinky, šlape a brumlási potichu jak medvídek.
Jeho řešení bylo že bud kalibrace, ale to neni ani 50:50 že se to povede spíš 35:65 že to nějak pomůže,a nebo že by to chtělo repas čerpadla, přičemš nové i sprací stojí 40 tis. repas to nevím, repas vstřiků prý kolem 20 tis. i sprací. 3400 vyčištění celkového palivového systému nádrží nevyjímaje......jak sou na tom vztřiky neví pokud je neuvidí žejo....jinak motor táhne jak divý, jede, necuká ani náznak dušení...........nic, ja bych to nepoznal ale otci se už při prvotní nastartování něco nezdálo, a i ten človíček který nám to měřil řikal že tam je něco navíc....když to slyšel vjíždět do dvora.
Prodejce slíbil že to v pondělí spolu vyřešíme, ale je to věc která zamrzí, ale mělo se sní počítat..

Víc se dozvím v pondělí jak se zachová prodejce a jakou cenovou nabídku my pošle človíček z delphy.
Jinak mezi řečí mi řek že je i možná dobrý že se to ,,vysralo,, ted, že se ten prodejce na tom může podílet...že za 2 roky by mě to možná mrzelo a platit to celý...to by se nechtělo nikomu....prý tak po 150 tis. se mění každý vstřik nebo repasuje... tak nevím....prý individuálně, jde o to jak se kdo o auto stará, výměna filtrů při výměně oleje kvalitní nafta, přičemž mě utvrdil že BENZINA je nejlepší na naftu, ja to věděl před tím ale měl sem dylema mezi kompromisem a to Shell, ale nikdy.....prý tam byl chlápek který jezdil rok k šelce,(komplet po čištění pal. systému a podobně) že to měl tak zanesený po těch 20 tis. že to ani prý nwbylo možný..



ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
- iggyrock
- Junior
- Příspěvky: 255
- Registrován: 13.05.2009 19:19
- Bydliště: Šumava
Re: TDCi - vstřikování
Měl jsem úplně to samý. Vyzkoušel jsem úplně všechno a nakonec to stejně vyřešila oprava vstřikovačů v Hale v Praze. Na ten tvrdý zvuk je dobrej 2-taktní olej 1:250 do nafty, tzn. tak 1/4 litru do nádrže. Navíc obsahuje i čistící aditiva a zlepšuje mazivost. Já ho teď míchám s VIFem (Super Diesel Aditiv) a je to znát i na nižší spotřebě, ale uvidím až po více nádržích. Jinak hodně záleží, jak s tím autem jezdíš! Diesel je z principu užitkový motor, takže žádné auto do města, tím myslím krátké vzdálenosti. Dieselový motor se Ti ohřeje nejdřív za 10-15 km, takže jezdit tuhle vzdálenost denně do práce mu zrovna neprospěje. Navíc nízká spotřeba se projeví až při provozní teplotě! Vím, že u nás jsou diesely moderní aniž by lidi umědomili jak to auto budou provozovat. Měl jsem taky dilema benzín-diesel, ale doma chtěli diesel, tak je. Příště už bude asi benzín, tam vydrží vstřikovače celou životnost motoru. Iggyrock
Mondeo VIVA X 2.0TDCi 96kW 2005 Combi
Proton 416GLXi 70kW 1999 Hatchback
Proton 416GLXi 70kW 1999 Hatchback
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TDCi - vstřikování
Dneska je v naftě už meřo mazivost je ok
Vif by měl stačit nebo rovnou aditivovaná nafta 


byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Junior
- Příspěvky: 413
- Registrován: 17.10.2008 22:29
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Není to vždy pravda s tím benzínem. Táta měnil dva vstřikovače v cca 80 tkm u Fabie. Benzín bral jen u značkových benzínek. Já něco podobného, než jsem Fabii prodal už bylo vidět na diagnostice, že jeden vstřik je přidřený. Najeto 70 tkm. Po celou dobu tankováno jen u Shellky a většinou VPower. Cena jednoho vstřikovače přes 5 tKč.
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Já na ty vstřiky půjdu.Auto poslední dobou trochu zhrublo na projevu.Jen se stále utěšuju,že to půjde odstranit čištěním....Jsem zvědav jak se na to bude tvářit Tvůj prodejce...
-
- .
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 26.01.2009 22:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Zpráva od Diesel Delphi pro prodejce vozu...
ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
- jama
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 12.12.2008 19:37
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
frantiku :
neviem co na to povedat....v kazdom pripade vdaka za spravu o aktualnej cene aj ked to je drsne..... nemyslim ze mondeo na to trpí nejako viac ako ine common raily, akuat na to trpelo viac do r.v. 2003. dnes je to asi jedno do servisu ktoreho common railu vrazi clovek 50000kč po 150000-200000 km ( čo je údavana životnosť vstrekov pri common rail systéme ) bohužial nekupili sme si nové autá a tak jedného dňa na to príde, možno že to niektorý ešte stihnú predať pred týmto úkonom 


FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005


- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Tak směšné je,že na mém autě je udávaných 65 000km teď...Jsem i docela zvědav kolik km mi po testu vstřiků řeknou.Buď to byl nějaký vocas co tam přilejval vodu nebo co a nebo to je stočený...
- jama
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 12.12.2008 19:37
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
no, to bohužial nezistis u forda
že ci je to stočene alebo nie ...v tomto bohuzial nie je ford ako VW
.... ja mam na svojom 142.000km teraz ... čo po prehliadke u predajcu ford +/- zodpoveda, aj ked záruku na to nikto nedá... skor logicky to treba brat : +/- 4 roky stare auto s obstaravacou cenou okolo milion kč a najazdene pod 100.000km je zaražajuce...aj ked to samozrejme može byť pravda.
pozeral si servisku? je to realne tvoje km koto? kolko auto jazdilo medzi prehliadkami km vs. čas, vychádza ti to tak že posledna prehliadka bola zhruba v rovnakom časovom intervale ako predchadzajuce? niekedy sa od toho da odrazit... aj ked vzdy je to veštenie z kryštalovej gule
ale ked auto malo prehliadky napr. každé 4 mesiace pravidelne a a rozostup je 20000km a posledná bola o 9 mesiacov s rozostupom tiež 20000km tak asi to neni celkom spravny udaj... ved preco by clovek zrazu jazdil o polovicu menej


pozeral si servisku? je to realne tvoje km koto? kolko auto jazdilo medzi prehliadkami km vs. čas, vychádza ti to tak že posledna prehliadka bola zhruba v rovnakom časovom intervale ako predchadzajuce? niekedy sa od toho da odrazit... aj ked vzdy je to veštenie z kryštalovej gule

ale ked auto malo prehliadky napr. každé 4 mesiace pravidelne a a rozostup je 20000km a posledná bola o 9 mesiacov s rozostupom tiež 20000km tak asi to neni celkom spravny udaj... ved preco by clovek zrazu jazdil o polovicu menej

FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005


- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TDCi - vstřikování
u Mondea neni to blbost? to musí mět původní gumy i brzdy co

Kota píše:Tak směšné je,že na mém autě je udávaných 65 000km teď...Jsem i docela zvědav kolik km mi po testu vstřiků řeknou.Buď to byl nějaký vocas co tam přilejval vodu nebo co a nebo to je stočený...
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Podle vstřiků to prý pozná.Jsou určité tabulky kolik by měl mít ten vstřik cyklů atd.Samosřejmě,že to neřekne na kilometr,ale +-...Pokud máš 60 a on Ti řekne,že maj vstřiky cca 120 000,tak pak je to jasný.
Jinak já mám origo gumy.Resp.mám za to,že obouvali continentaly...A právě je dodělávám.Jinak i můj otec má galaxy.Prostě chtěl velký auto,líbilo se mu a líbí...A moc toho nenajede.Za 6 let najel 70 000km.A to bylo pár let,kdy jsem s ním dost jezdil i já...Tak pak by klidně někdo mohl mít mondika a za 4 roky najet 65 000km.A např.motorový prostor na to vypadá.Jasně...dá se umýt,ale...No,každopádně tu budem řešit vstřiky...Aby mě moderátor nebanoval

Jinak já mám origo gumy.Resp.mám za to,že obouvali continentaly...A právě je dodělávám.Jinak i můj otec má galaxy.Prostě chtěl velký auto,líbilo se mu a líbí...A moc toho nenajede.Za 6 let najel 70 000km.A to bylo pár let,kdy jsem s ním dost jezdil i já...Tak pak by klidně někdo mohl mít mondika a za 4 roky najet 65 000km.A např.motorový prostor na to vypadá.Jasně...dá se umýt,ale...No,každopádně tu budem řešit vstřiky...Aby mě moderátor nebanoval


- jama
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 12.12.2008 19:37
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
jasne koto, ja ani netvrdim ze to nemoze byt recht, len je to menej pravdepodobne 
a snad ti po kontrole vstrikov nepovedia ze mily pane ma to za sebou 1XX000 km...to bolo hodne na prasky... aj ked by som v takom pripade skusil zalovat predajcu za podvod. V nemecku je stocenie km trestnym cinom, ak dobre viem. U nas (SK a CZ) bohuzial nie a rozny predajcovia to patricne vyuzivaju. nemozes ich zalovat za pretocenie km ale za podvod ano. Aj ked uz vecsina z nich sa poisti dopredu tym ze do kupnej zmluvy napise do ako udaj o km : nezjisteno, poripade: "stav km podla tachometra XXXkm" a zas ma kupujuci len smolu
. pokail tam napise ze auto ma najazdene XXX km a ty zistis ze ma XXXY km tak sa jedna o podvod, ale inak sme takym predajcom na smiech a na "kšeft"
p.s. pardon za OT, ale nejak som este chcel zareagovat...
a teaz uz len tie vstreky tu mozme riesit

a snad ti po kontrole vstrikov nepovedia ze mily pane ma to za sebou 1XX000 km...to bolo hodne na prasky... aj ked by som v takom pripade skusil zalovat predajcu za podvod. V nemecku je stocenie km trestnym cinom, ak dobre viem. U nas (SK a CZ) bohuzial nie a rozny predajcovia to patricne vyuzivaju. nemozes ich zalovat za pretocenie km ale za podvod ano. Aj ked uz vecsina z nich sa poisti dopredu tym ze do kupnej zmluvy napise do ako udaj o km : nezjisteno, poripade: "stav km podla tachometra XXXkm" a zas ma kupujuci len smolu

p.s. pardon za OT, ale nejak som este chcel zareagovat...
a teaz uz len tie vstreky tu mozme riesit

FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host