
1.6 turbo
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 1.6 turbo
dalsie vyhovorky ? 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: 1.6 turbo
killerhammer:
5dv. Focus 1,6Ti-VCT (120k) 370 000,-
5dv. Bravo 1,4T-jet (120k) 384 000,-
Osobně teda nepotřebuju malý přeplňovaný motor, sou s tím akorát větší starosti kvůli turbodmychadu...
5dv. Focus 1,6Ti-VCT (120k) 370 000,-
5dv. Bravo 1,4T-jet (120k) 384 000,-
Osobně teda nepotřebuju malý přeplňovaný motor, sou s tím akorát větší starosti kvůli turbodmychadu...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1.6 turbo
kh...Uz zase uraduje,aky je ten Ford crep.Ty si ako pocasie teraz vonku.Rano bolo slnko,okolo obeda zamracene,popoludni prietrz s ladovcom a teraz na vecero opat pecie slnko. 

-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1.6 turbo
MK2..presne tak.No a naco ti je aj v spminanych autach typu peugeot a fiat dobry a vykonny motor,ked to ma podvozok ako sracku a potencial motora nikdy nevyuzijes,lebo ked mu na technickej trati aj zatopis,v kazdej druhej zakrute Ta budu vytahovat z jarku.
Preto radsej slabsi motor a lepsi podvozok,tada aspon u mna.
Preto radsej slabsi motor a lepsi podvozok,tada aspon u mna.
- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: 1.6 turbo
vcera mi prisiel casopis Ford domov a spominal sa tam 1,6 turbo (ale ropak
) ze ho trosku prerobili a uz splna EURO 5 (zacne platit v 2011) a bude sa vyrabat v 90 a 109 konovej verzii, ktora je jasnym favoritom na vykon aj na spotrebu

to ja len taky maly off topic ked uz je tema 1,6 turbo




to ja len taky maly off topic ked uz je tema 1,6 turbo

------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 1.6 turbo
ale sak 1.6 tdci 90k existuje aj dnes
zirafak: ja som nepovedal ze focus je crep. povedal som, ze je to dobre auto ale chyba mu dobry motor

zirafak: ja som nepovedal ze focus je crep. povedal som, ze je to dobre auto ale chyba mu dobry motor

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 turbo
... a lepsie spracovanie interieru
ale cenu ma dobru, dnes by som moj kupil za 535 tis. a nie za 600



ale cenu ma dobru, dnes by som moj kupil za 535 tis. a nie za 600
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: 1.6 turbo
Anndy: mohl by si počkat ještě rok a měl by si ho za 450 tis.
O tom to je...

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 turbo
nene, mna stve to, ze za tie iste prachy by som treraz mohol mat nieco lepsie 

- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 turbo
cena, cena a zase cena
naco je komu napriklad 1,0T@85 kW za cenu 1.6 atm@85 KW
a zase ktory vyrobca predava 1.6T@130 kW za cenu 1.6 atm@85 kW
o tom to je, vzdy vyhrava kasino
casy ked sa rodili produkty z nadsenia pre vec su nadlho prec
Aby novy Focus nemal vlecenu napravu a lepsiu cenu pre "spotrebitelov", bacha na to

naco je komu napriklad 1,0T@85 kW za cenu 1.6 atm@85 KW

a zase ktory vyrobca predava 1.6T@130 kW za cenu 1.6 atm@85 kW

o tom to je, vzdy vyhrava kasino

casy ked sa rodili produkty z nadsenia pre vec su nadlho prec

Aby novy Focus nemal vlecenu napravu a lepsiu cenu pre "spotrebitelov", bacha na to

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 turbo
si myslim, ze zadna naprava je vykupena interierom uz teraz. ak by ford aj toto vypustil, uz nemusi robit ani auta, naco.
Na druhu stranu, civic posledna 8-ma generacia. Pozri co urobila - to iste - zadnu napravu dali jednoduchu oproti gen. 7, vylepsili design, brutalne (na ich pomery) zkvalitnili interier a vysledok?
Nikomu to nevadi, vsetci sa tesia.
Dnes sa robia veci pre vacsinu a co najviac univerzalne. A vacsina nepotrebuje nadstanddardne jazdne vlastnosti, ale chce dobru cenu, dorby desing a velky batoz. priestor.
Na druhu stranu, civic posledna 8-ma generacia. Pozri co urobila - to iste - zadnu napravu dali jednoduchu oproti gen. 7, vylepsili design, brutalne (na ich pomery) zkvalitnili interier a vysledok?
Nikomu to nevadi, vsetci sa tesia.
Dnes sa robia veci pre vacsinu a co najviac univerzalne. A vacsina nepotrebuje nadstanddardne jazdne vlastnosti, ale chce dobru cenu, dorby desing a velky batoz. priestor.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 turbo
teraz sa robia auta na dialnice. Len nech sa s tym da odbocit a staci ze to ide rovno. Ziadne drzanie na ceste, ide o ciselka. O spotrebu, o maximalnu rychlost a zrychlenie. Jednoducho meratelne veci, ktore si vyskusa kazdy a moze sa potom chvalit, ze jeho auto ide na 100 za 6.4 sec. Tieto veci uplne zdegradovali dusu auta.
A preto verim, ze male preplnovane motory prinesu to, co tu zacina chybat: radost z jazdy, znizenie vahy a zvysenie sviznosti aut
A preto verim, ze male preplnovane motory prinesu to, co tu zacina chybat: radost z jazdy, znizenie vahy a zvysenie sviznosti aut

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 turbo
ale stale sme na tom lepsie ako amici
to bude tym, ze nemame tolko rovnych dialnic
. Dan za to je vsak cena toho auta v porovnani s nimi.
Inak turbomotor neprinesie znizenie vahy! pozor, je tam turbo a veci k tomu, takze mensi objem o par dcl hmotnost neznizi! Teda mozno voci nejakemu 8 valcu hej, ale voci atmosfere s porovnatelnym vykonom, nie.


Inak turbomotor neprinesie znizenie vahy! pozor, je tam turbo a veci k tomu, takze mensi objem o par dcl hmotnost neznizi! Teda mozno voci nejakemu 8 valcu hej, ale voci atmosfere s porovnatelnym vykonom, nie.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 turbo
tak si pozri porovnanie vahy, kolko vazi atmosfericky 300 PS motor a kolko vazi napriklad T5 z focusu RS. Jako hovorit ze turbo motor 1.6 ma 160 PS to je vysmech, oni z toho dokazu vytlacit omnoho viac, len sa este stale boja.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 turbo
no to mozno, ale toto nie je klasicke pouzitie malych turbo motorov, aspon zatial. ja som niekde cital porovnanie hmotnosti 1,4 tsi a nejakym 2.0 motorom, tiez od VW. a tam bol velmi maly rozdiel. len si nespominam, ktore ani kde. 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů