Ale mě by to možná jako vysvětlení stačilo. Fak je, že když nešlapu zrovna na plyn občas mi to trochu cukne i při jiných otáčkách než o kterých jsme tu mluvili, jakmile přidám, je všechno zase normál.

Taky se mi toto vysvetleni libi nejvice a to proto, ze bych nemusel nic opravovat. Ale ja to opravdu jednou spozoroval pri studenem motoru a to bylo opravdu znatelnejsi cukani. Snad to byla jenom nejaka vyjimka!radexonix píše:U novějších Fordů se při pomalém pojíždění projevuje škubání z důvodu odstávky vstřikování.
Teplota motoru by na to neměla mít vliv. Řídící jednotka, když má informace , že motor zrovna netáhne odstaví vstřikování do některých válců. Asi z důvodu úspory paliva atd. Je to tak u
benzínu a pravděpodobně i u nafty. Při vyšší rychlosti , když motor není v tahu, tak to není tolik cítit, protože je tam větší setrvačnost a auto se tlačí samo.
Zkuste to sledovat z tohohle pohledu, možná že je to řešení vašeho problému.
Ty vstřikovače se mi moc nezdají. Samotnou diagnostikou, pokud nevypíše chybu se špatné vstřiky nedají poznat. Vše je pouze doměnka. To jsou slova přijímacího technika v Bosch diesel servisu Frýdek Místek, kde jsem byl minulý týden, co jsem si všiml po ochlazení zvětšení hlučnosti motoru. Otestovat vstřiky lze baňkovým testem na přepad, nebo vymontované na testovací stolici. Pokud to nekouří, bez problému startuje a nepadá do nouzového režimu, tak bych to neřešil. ¨Přidávej aditivum, v jiném vlákně je fotka co doporučuje přímo výrobce vstřikování a jezdi dál.Kota píše:Tak už vím co s tím je...VSTŘIKY!
Dnes jsem byl na diagnostice.V režimu závad to nic neukázalo,ale při sledování vstřiků bylo vidět jejich rozhození.Každý šel jinak...Ale prý to není ještě v takovém stavu,aby to soft označil za poruchu.Moc se mi do nich nechce,protože těžko říct za kolik by to bylo...A není to tak značný.Servisák mi doporučil použít pro tec speciálně pro tdcíčka,tak jsem ho zakoupil a uvidím jestli to pomůže...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host