Stránka 3 z 7

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 29.01.2009 12:33
od Boban
ballu jen tě poupravím ten rébus není jen u 2.0 :idea: toto nešťastné řešení je i u 1.0 DurateC HE koukni do mojí galerky a zjistíš proč to tak dobře vím, jo a sání které teď mám je z 1.8 :idea: :roll:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 14.05.2009 15:00
od iggyrock
Tady jsem si dovolit udělat foto motoru Puma TDCi 96kW 2005 s popisem. Iggyrock

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 14.05.2009 15:08
od jama
iggy: jop toto je presne aj moj motor... :)

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 02.12.2009 17:04
od v.marty
:) bylo by dobry tam doplnit 3.0 Duratec SE / 150 kW (pozdeji 152?) .. delal se 2004-2007 a je to prakticky podladeny ST na 204 koni.

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 26.01.2010 21:54
od tomv
Nevíte někdo, slyšel jsem, že 2.0 Duratec jede do cca 3700 otáček na 8 ventilů a až pak připojí další? Prý se může stát, že pokud dlouhodobě nevytáčíte motor nad tyto otáčky můžou se ty nepoužívané ventily "zaseknout" ?
Já teda občas vytáčím víc než je zdravé :-) ,ale stejně mě to zajímá.

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 26.01.2010 22:08
od Boban
toto je naprosto nemožné :idea: měl sem to rozdělaný a není tam nikde nic co by nasvědčovalo takovému zařízení :idea: :wink:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 26.01.2010 22:23
od ballu
tomv :a nemáš na mysli klapky, které dělají dvojí sání, jedno do 3500ot a při otevření klapek podtlakem nad druhé sání. Kdo jezdí kolem tohoto rozhraní, tomu se vymlátí uložení klapek, ten kdo do 3500ot, tomu zase zatuhnou klapky v uložení a pak může šlapat jak chce, podtlak s něma nepohne. :( V obou případech oprava sacího paroží. :mrgreen:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 27.01.2010 14:53
od Ma.rt
jelikoz na dalnici pri 130km/h tacho toci 1.8 125hp a 2.0 cca 3500ot/min, rekl bych, ze je to fakt vychytany :mrgreen:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 27.01.2010 16:19
od junior
a hele v seznamu na první straně chybí můůůj motůrek 1.8.16V 92Kw(125HP) :twisted: :twisted: :twisted:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 27.01.2010 16:42
od Rumcajs1
Juniore, jednou ti ho pochválím a už se s ním chlubíš? :mrgreen:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 27.01.2010 16:45
od Ma.rt
junior píše:a hele v seznamu na první straně chybí můůůj motůrek 1.8.16V 92Kw(125HP) :twisted: :twisted: :twisted:
jojo, ja uz je sprdnul na prvni strane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a jak ti to jezdi? neni to tak hrozny, ne? :lol:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 27.01.2010 16:50
od junior
to mart: mě se to líbí jak to jezdí, žádnej závodník nejsu, takže to bohatě stačí :mrgreen:

to Rumcísek: to ani ne, ani jsem nějak ignoroval tohle vlákno a teď jsem si ho všim, a hned mě ruplo do očí že tam ani nejsu v tom seznamu, nechápu proč to tam pan ředitel ještě nedoplnil!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 27.01.2010 18:37
od tomv
Tak jsem to našel je to z nějakýho časopisu,trošku jsem to domotal, tak tady to je snad už správně:

"Přibližně do 3200 - 3500 otáček je plnění realizováno jen jedním sacím ventilem,takže v tu chvíli se na chodu jednotky podílí pouze 18 ventilů. Od zmíněné chvíle se otevřou klapky IMRC v potrubí vedoucímu k druhému ventilu a od této chvíle je motor plně čtyřvetilový. Tento přechod je patrný při jízdě,kdy v uvedený moment dojde ke skokovému zvýšení točivého momentu. "

dál se mě to nechtělo přepisovat,ale píše se, že je to ovládáno podtlakově pomocí klapek a tady jsem to taky trochu popletl - zatuhnout můžou ty klapky (ne ventily).

Takže klapky zatuhnou - při vyšších otáčkách nedojde k otevření dalších ventilů a auto má nižší výkon (jede stále na 18 ventilů).

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 27.01.2010 20:25
od Kóťa
Pan ředitel nemá čas,tak ho doplnil pan státní podsekretář... :lol: :wink:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Napsal: 27.01.2010 21:03
od Boban
děkuji klucí fakt nestíhám :idea: :wink: