Motory Ford Mondeo MKIII

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od Boban » 29.01.2009 12:33

ballu jen tě poupravím ten rébus není jen u 2.0 :idea: toto nešťastné řešení je i u 1.0 DurateC HE koukni do mojí galerky a zjistíš proč to tak dobře vím, jo a sání které teď mám je z 1.8 :idea: :roll:

Uživatelský avatar
iggyrock
Junior
Junior
Příspěvky: 255
Registrován: 13.05.2009 19:19
Bydliště: Šumava

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od iggyrock » 14.05.2009 15:00

Tady jsem si dovolit udělat foto motoru Puma TDCi 96kW 2005 s popisem. Iggyrock
Přílohy
tdcik_mojeI.jpg
Mondeo VIVA X 2.0TDCi 96kW 2005 Combi
Proton 416GLXi 70kW 1999 Hatchback

Uživatelský avatar
jama
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 544
Registrován: 12.12.2008 19:37
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od jama » 14.05.2009 15:08

iggy: jop toto je presne aj moj motor... :)
FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
v.marty
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 634
Registrován: 20.10.2009 22:00

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od v.marty » 02.12.2009 17:04

:) bylo by dobry tam doplnit 3.0 Duratec SE / 150 kW (pozdeji 152?) .. delal se 2004-2007 a je to prakticky podladeny ST na 204 koni.
Ford Mondeo V6 3.0 Ghia 2004 150kW @ 162kW

tomv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 143
Registrován: 18.01.2010 22:23
Bydliště: JM

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od tomv » 26.01.2010 21:54

Nevíte někdo, slyšel jsem, že 2.0 Duratec jede do cca 3700 otáček na 8 ventilů a až pak připojí další? Prý se může stát, že pokud dlouhodobě nevytáčíte motor nad tyto otáčky můžou se ty nepoužívané ventily "zaseknout" ?
Já teda občas vytáčím víc než je zdravé :-) ,ale stejně mě to zajímá.
Mondeo 2.0 Duratec HE 2005 hatchback GHIA+

Galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73&t=19266
_________________________________
dříve: Sierra´89 2.0i ,Escort´93 1.6i,Mondeo´93 2.0i,Scorpio´96 2.3i,Escort´97 1.6i

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od Boban » 26.01.2010 22:08

toto je naprosto nemožné :idea: měl sem to rozdělaný a není tam nikde nic co by nasvědčovalo takovému zařízení :idea: :wink:

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od ballu » 26.01.2010 22:23

tomv :a nemáš na mysli klapky, které dělají dvojí sání, jedno do 3500ot a při otevření klapek podtlakem nad druhé sání. Kdo jezdí kolem tohoto rozhraní, tomu se vymlátí uložení klapek, ten kdo do 3500ot, tomu zase zatuhnou klapky v uložení a pak může šlapat jak chce, podtlak s něma nepohne. :( V obou případech oprava sacího paroží. :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od Ma.rt » 27.01.2010 14:53

jelikoz na dalnici pri 130km/h tacho toci 1.8 125hp a 2.0 cca 3500ot/min, rekl bych, ze je to fakt vychytany :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
junior
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1763
Registrován: 27.03.2009 08:08
Bydliště: Beroun - Tlustice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od junior » 27.01.2010 16:19

a hele v seznamu na první straně chybí můůůj motůrek 1.8.16V 92Kw(125HP) :twisted: :twisted: :twisted:
JUNIOR

MK3 1.8 DuratecHE 16v/92Kw 02/05 lítám :-)
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Rumcajs1
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5882
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jihlava

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od Rumcajs1 » 27.01.2010 16:42

Juniore, jednou ti ho pochválím a už se s ním chlubíš? :mrgreen:
Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od Ma.rt » 27.01.2010 16:45

junior píše:a hele v seznamu na první straně chybí můůůj motůrek 1.8.16V 92Kw(125HP) :twisted: :twisted: :twisted:
jojo, ja uz je sprdnul na prvni strane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a jak ti to jezdi? neni to tak hrozny, ne? :lol:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
junior
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1763
Registrován: 27.03.2009 08:08
Bydliště: Beroun - Tlustice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od junior » 27.01.2010 16:50

to mart: mě se to líbí jak to jezdí, žádnej závodník nejsu, takže to bohatě stačí :mrgreen:

to Rumcísek: to ani ne, ani jsem nějak ignoroval tohle vlákno a teď jsem si ho všim, a hned mě ruplo do očí že tam ani nejsu v tom seznamu, nechápu proč to tam pan ředitel ještě nedoplnil!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
JUNIOR

MK3 1.8 DuratecHE 16v/92Kw 02/05 lítám :-)
Obrázek
Obrázek

tomv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 143
Registrován: 18.01.2010 22:23
Bydliště: JM

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od tomv » 27.01.2010 18:37

Tak jsem to našel je to z nějakýho časopisu,trošku jsem to domotal, tak tady to je snad už správně:

"Přibližně do 3200 - 3500 otáček je plnění realizováno jen jedním sacím ventilem,takže v tu chvíli se na chodu jednotky podílí pouze 18 ventilů. Od zmíněné chvíle se otevřou klapky IMRC v potrubí vedoucímu k druhému ventilu a od této chvíle je motor plně čtyřvetilový. Tento přechod je patrný při jízdě,kdy v uvedený moment dojde ke skokovému zvýšení točivého momentu. "

dál se mě to nechtělo přepisovat,ale píše se, že je to ovládáno podtlakově pomocí klapek a tady jsem to taky trochu popletl - zatuhnout můžou ty klapky (ne ventily).

Takže klapky zatuhnou - při vyšších otáčkách nedojde k otevření dalších ventilů a auto má nižší výkon (jede stále na 18 ventilů).
Mondeo 2.0 Duratec HE 2005 hatchback GHIA+

Galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73&t=19266
_________________________________
dříve: Sierra´89 2.0i ,Escort´93 1.6i,Mondeo´93 2.0i,Scorpio´96 2.3i,Escort´97 1.6i

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od Kóťa » 27.01.2010 20:25

Pan ředitel nemá čas,tak ho doplnil pan státní podsekretář... :lol: :wink:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Ford Mondeo MKIII

Příspěvek od Boban » 27.01.2010 21:03

děkuji klucí fakt nestíhám :idea: :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motor - Mondeo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů