Stránka 3 z 4
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 27.08.2008 23:24
				od vcedula
				marian, zajtra ti rozbijem kavesnicu !!!!!!!!
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 27.08.2008 23:28
				od tomason
				Mě to opravdu pobavilo a to Tico sem osobně vlastnil ,kuli spotřebě  sem ho tenkrát koupil bylo 4roky starý jezdil sem denně 90km do práce bralo 4,3litru naštěstí mě nikdo nezbořil pak sem sedlal Fabii a teď Focus II 

     Dewoo a Ford-trabant a Ford 

 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 27.08.2008 23:33
				od Dany
				Koukám, že na Tico zase není tak špatné hodnocení 
 
http://www.volny.cz/daewoo_tico/clanky.htm
Pokud by se ten povoz nějakým způsobem dopravil na křivku, dal by se použít třeba k nějaké soutěži 

Zewl, Mira  vs. Tico 

 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 27.08.2008 23:34
				od tomason
				
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 28.08.2008 10:15
				od Ponik
				vcedula píše:marian, zajtra ti rozbijem kavesnicu !!!!!!!!
o marianovu hlavu 
  
 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 28.08.2008 12:57
				od MARIAN256
				Ponik: to boli len plane vyhrazky klavesnica stale funguje ... vcedula je mierumilovny  

 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 28.08.2008 14:17
				od Ponik
				Marian: Mírumilovný... No jen aby ti za chvíli nevyndavali mezerník z nosu 

 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 06.10.2008 15:23
				od misoka
				Marian mas pravdu , dieslu sa nic nevyrovna , ta ucinost , o tom sa moze benzinu len snivat. Jazdim teraz s benzinom podobnym stylom ako dieslom , len s jednym rozdielom , diesel mi tuto radost poskytoval za 6l a s mohutnym krutiacim momenom a benzin mi ju poskytuje za 9.6l s polovicnym krutiacim momentom prirovnatelnym k vrtacke .....
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 06.10.2008 15:31
				od vcedula
				zabudol si dodat, ze hovoris o krutiacom momente pri 2500 ot/min, lebo pri vyssich otackach u benzinu dosiahnes porovnatelny tah. Len aby si nezabudol 

 A 9.6 vs 6 je totalna blbost, sorry.
 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 06.10.2008 15:35
				od chmelko
				inac ak bude cas tak spravim pekne porovnanie motorov HDi, co je v podstate TDCi a mojej klasickej 1.6 16V...co len prezradim tak kto mi celu dobu tvrdil ze u dieslu nieje potreba radit, tak snad s nicim inym nejazdil ,na vyjazdoch stracam hlavne kvoli tomu,ze cakam pokial sa pozbiera turbo, u benzina je predvidatelnejsia reakcia na rapidne zmeny pri akceleracii....nic v zlom,ale kto miluje diesel, nevie nic o sportovej jazde...teraz nemam a fakt nemam namysli sa postavit na 2 km rovinku a rozturovat to na max 

 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 06.10.2008 15:40
				od misoka
				chmelko píše:inac ak bude cas tak spravim pekne porovnanie motorov HDi, co je v podstate TDCi a mojej klasickej 1.6 16V...co len prezradim tak kto mi celu dobu tvrdil ze u dieslu nieje potreba radit, tak snad s nicim inym nejazdil ,na vyjazdoch stracam hlavne kvoli tomu,ze cakam pokial sa pozbiera turbo, u benzina je predvidatelnejsia reakcia na rapidne zmeny pri akceleracii....nic v zlom,ale kto miluje diesel, nevie nic o sportovej jazde...teraz nemam a fakt nemam namysli sa postavit na 2 km rovinku a rozturovat to na max 

 
Toto uznavam 

 po par mesiacoch jazdy s benzinom som opat sadol do dieslu a chcel som sa pripojit na dialnicu , videl som v spatnom , ako sa ruti nejako auto a vravim si , vsak dam plny a dostatocne zrychlim , aby do mna nevpalil , dal som nohu na podlahu , cakam a nic 

 az po chvile sa zobudil a zisitil , ze chcem aby pridal 

 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 06.10.2008 15:44
				od misoka
				vcedula píše:zabudol si dodat, ze hovoris o krutiacom momente pri 2500 ot/min, lebo pri vyssich otackach u benzinu dosiahnes porovnatelny tah. Len aby si nezabudol 

 A 9.6 vs 6 je totalna blbost, sorry.
 
Vyssie otacky = vacsia spotreba , ja chcem mat krutiaci moment hned !!!! Ja ho nepotrebujem pri 4500otackach, tam uz davno aj tak preradujem.
A mas pravdu , spotrebu som napisal totalnu blbost , je to skor nieco okolo 12-13 ku 6-7.
 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 06.10.2008 15:58
				od vcedula
				zbytocne sa o tom bavit, toto nie je tema na to. Ja len upresim, ze benzin aj nafta maju v sebe priblizne rovnaku energiu na 1 liter paliva. Ucinnost je skoro taka ista, u turba je trocha lepsia, ale bavime sa o 25% u hladkeho motora (bez turba) vs 35% u nafty s turbom. Tam nie je 25% vs 50%, ale 35%.
Povedat vyssie otacky vyssia spotreba je uplna chujovina, pretoze paliva spalis tolko, kolko tam das vzduchu. Ked chces do 1.6 dostat viac vzduchu, tak zvysis otacky alebo zvysis plniaci tlak turbom ci kompresorom. Vznikne tam o nieco viac strat trenim alebo tocenim, ale to si asi nemyslel. Jednoducho motor zozerie tolko paliva a vzduchu, kolko energie potrebujes. Ked potrebujes 100 PS, tak zaokruhlene je jedno ci to dosiahnes benzinom alebo dieselom. Obidva totitzto na ten isty vykon potrebuju priblizne take iste mnozstvo paliva. Diesel ma v tomto vyhodu, ale urcite to nie je pomer 1:2 v prospech dieselu. Alebo diesely jazdia na nieco ine  
  
 Samozrejme hovorim o sportovej jazde, nie o jazde na dialnici alebo ekonimckou 90. Ostra jazda.
 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 06.10.2008 16:06
				od misoka
				Teoreticka ucinnost diesloveho motora je 75%, v skutocnosti je to 45% a benzin 30%, cize neviem odkial beries tvoje udaje, ale nez nieco napises , tak si to over z viacerych zdrojov.
Nie je v konecnom dosledku pravda to , co som napisal ? Vyssie otacky =  vyssia spotreba ?? Alebo ja blbec uz viem preco mi to zerie 9litrov , lebo jazdim na nizkych otackach , diky vlado , ze si mi to ozrejmil , odo dnes jazdim uz len v okoli 6000rpm aspon mi konecne klesne spotreba  

 
			 
			
					
				Re: Navrh na zlucenie
				Napsal: 06.10.2008 16:11
				od chmelko
				pozor,ale vazne nieje pravidlom nizske otacky/nizska spotreba. Jazdit mas tak aby si citil,ze motor s tym co mu do vstrikov davas je spokojny..