

Než rozebrani spojky to servis pozná asi stejně jako já - nijak. Na druhou stranu stranu, zrovna spojka je díl, jehož životnost zásadně ovlivňuje uživatel. A troufnu si říct, pokud někomu Ford na základě testu spojku měnil, tak poloviny z toho bylo běžné opotřebení způsobené tím, že řidič neumí zachazet se spojkou nebo je mu to jedno.miki21 píše:Tak mi to vysvětlete, ať si takové auto třeba můžu koupit. Stanley_vy, MIROMEN...![]()
Spojka přenáší síly mezi motorem a převodovkou a její obložení má určitou tloušťku, stejně jak u brzd. Fajn.
Takže pokud je něco špatně se sw, dochází k jejímu většímu opotřebení. Fajn.
Normálně vydrží dejme tomu 200 tis, o kolik je snížena její životnost není známo.
Co je mi známo, tak spojka většinou funguje normálně až do určité chvíle, kdy začne prokluzovat, pokud nenastane dříve jiný mech. problém(přítlačák, setrvačník, ložisko...)
Dost by mně zajímalo jak v servise zjistí, že tam je tolik a tolik mm obložení,že není třeba měnit.
viz přízpěvek djdekla 1strana![]()
Něco zajebali, ale postavit se k tomu čelem už ne.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů