Jinak pro mne nejmin ctyrvalec, spis sestivalec, rozhodne atmosfera, v horsim pripade kompresor. A rozhodne nahon na zadek. Jenze parkovaci brzdu mercedesu proste neprekousnu
EcoBoost motory
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
mezi timhle se vybrat neda, protoze snizovani CO2 je proste pitomost - to mi nikdo nevymluvi. Vysledek je ze to zere furt stejne, zvysuje se akorat mnozstvi lzi v prospektech.
Jinak pro mne nejmin ctyrvalec, spis sestivalec, rozhodne atmosfera, v horsim pripade kompresor. A rozhodne nahon na zadek. Jenze parkovaci brzdu mercedesu proste neprekousnu
Jinak pro mne nejmin ctyrvalec, spis sestivalec, rozhodne atmosfera, v horsim pripade kompresor. A rozhodne nahon na zadek. Jenze parkovaci brzdu mercedesu proste neprekousnu
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: EcoBoost motory
Proč náhon na zadní nápravu? Tedy pokud nebydlíš v horách na kopci. Jinak nějak nechápu.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- chachn
- Junior

- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.06.2011 16:36
- Bydliště: Vsisko/Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: EcoBoost motory
zasadne a jedine nahon na vsechny ctyri.
bohuzel na to nemam
bohuzel na to nemam
--Subaru Legacy--2005--SpecB kombi MT6--3.0i H6 180kW--brumla fun car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
Nahon na zadek je zabavnejsi a komfortnejsi - bohuzel taky drazsi pri vyrobe. Takze od Forda se po Scorpiu asi zadnej nasledovnik cekat neda a cisty zadokolky uz v Evrope nabizi jenom BMW a Mercedes 
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: EcoBoost motory
Náhon na zadek je nejlepší řešení pro silná auta 
- Zdwora
- Test driver

- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: EcoBoost motory
Nahon na zadek je nejlepsi reseni pro vsechna auta se kterejma se nechces splhat po horach 
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
no, spousta majitelu stodvacitek na OR34 by nesouhlasila 
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: EcoBoost motory
Cowley píše:... snizovani CO2 je proste pitomost - to mi nikdo nevymluvi. Vysledek je ze to zere furt stejne, zvysuje se akorat mnozstvi lzi v prospektech.
1.6 Duratec Ti-VCT (125 k) Euro5, Emise CO2 136g/km, Spotřeba 8,0/4,7/5,9
1.0 EcoBoost (125 k) Euro5, Emise CO2 114g/km, Spotřeba 6,3/4,2/5,0
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
jo, ale to srovnavas turbo a atmosferu - turbo ma tak nejak z principu vyssi ucinnost.
Primarne si ale myslim ze resit CO2 je blbost - CO2 je v prirode naprosto prirozeny, narozdil treba od mikrocastic litajicich z turbomotoru. Jenze to by se ty kurvitka prosazovaly opoznani hur
Primarne si ale myslim ze resit CO2 je blbost - CO2 je v prirode naprosto prirozeny, narozdil treba od mikrocastic litajicich z turbomotoru. Jenze to by se ty kurvitka prosazovaly opoznani hur
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: EcoBoost motory
Jo ty si to myslel obecně... Tak to je jasné, že osobní auta v globálním měřítku produkují málo CO2
Ale v porovnání "downsinsigovaného" stějně výkonného benzinového motoru s "old atmosférou" to vychází líp pro motory nové generace
Ale v porovnání "downsinsigovaného" stějně výkonného benzinového motoru s "old atmosférou" to vychází líp pro motory nové generace
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Sobull
- Zkušený

- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: EcoBoost motory
Mezi CO2 a spotřebou je přímá úměrrnost. Měřit CO2 je asi jednodušší a taky to zní dneska správně ekoteroristicky. Průměrná rychlost při laboratorním měření kombinovaného cyklu je snad 34 km/h, což se ale potřebě běžného řidiče nepřiblíží ani vzdáleně.
Takže zadání je v podstatě jasný: vyrobit motor, který má co nejnižší spotřebu v těchto sterilních podmínkách. v reálu ten rozdíl tak velký nebude, ale to už nikoho (kromě spotřebitele) nezajímá...
Takže zadání je v podstatě jasný: vyrobit motor, který má co nejnižší spotřebu v těchto sterilních podmínkách. v reálu ten rozdíl tak velký nebude, ale to už nikoho (kromě spotřebitele) nezajímá...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: EcoBoost motory
Nevíc s moderní ekologií vznikají problémy s přímím vstřikem díky vzniku sazí a tím pádem nás čekají benzinový motory s PDF

- Sobull
- Zkušený

- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: EcoBoost motory
Jinak já nejsem žádný zpátečník
. Novým technologiím fandím, jen bych si představoval, že se s jejich pomocí bude ze současných objemů dolovat vyšší výkon, než při zachování výkonu ubírat válce bez faktickýho vlivu na spotřebu.
Třeba mondeo... dřív tam kraloval 3,0 V6, pak 2,5 V5T, teď 2,0 V4T... výkon pořád téměř stejnej a o snížení spotřeby si uluze nedělám.
Nebyl by lepší vývoj 3,0 V6, 3,0 V6T, 3,0 V6biT?
Třeba mondeo... dřív tam kraloval 3,0 V6, pak 2,5 V5T, teď 2,0 V4T... výkon pořád téměř stejnej a o snížení spotřeby si uluze nedělám.
Nebyl by lepší vývoj 3,0 V6, 3,0 V6T, 3,0 V6biT?
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
-
Bastr
- Nováček

- Příspěvky: 77
- Registrován: 30.07.2011 12:32
Re: EcoBoost motory
Než se dočkáme DPF fitru na benzínu tak na Dieselech budou dva řadové DPF fitry..... ale aspon ted je pořádně a spolehlivě vyřešený DPF fitr u motoru 2,0TDCi 103kW tak že fitrl je až pod autem a DPF filtr má svůj vlastní vstřik takže je zaručeno lepší a rychlejší vypalování a nepoužívají se už ani aditiva snížující teplotu hoření sazíHal9000 píše:Nevíc s moderní ekologií vznikají problémy s přímím vstřikem díky vzniku sazí a tím pádem nás čekají benzinový motory s PDF![]()
![]()
Takže už žádné ředění oleje naftou
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: EcoBoost motory
PDF u benzinu přijde s EURO6
Je to o tom že přímí vstřik ve spojení s vysokou kompresí dává vznik částečkám sazím i u benzinu.
To znamená že od září 2014 nás to čeká.
Je to o tom že přímí vstřik ve spojení s vysokou kompresí dává vznik částečkám sazím i u benzinu.
To znamená že od září 2014 nás to čeká.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti





