Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Jestli tam máš filtr JMJ, tak to jako kdyby tam žádnej nebyl. Ale i tak je ta kouřivost vysoká. Bez filtru procházím úplně v pohodě, je teda fakt, že jezdím svižně, "tak nemá šanci se něco ve výfuku usadit."
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Nechtel jsem se vyjadrovat k cislu, protoze prave si myslim ze i bez filtru prochazeji s kourivosti do 1, ja mel filtr original pred smrti ale kourivost i rozptyl temer 0 ale taky sem to obcas prohnal. 8 uz mi prijde nejak extra moc 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Mam BM catalysts. Tak na technickou to mam z domu cca 4 km. Tak jestli tatik jen nastartoval zajel tam a pak to borci hned merili tezko rict. Mi taky to cislo prijde prave hrozne vysoke. Nekde se snazim najit jestli pri tak vysokem cisle uz to je videt opticky.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Kolik by pak musela mit oktavka kterou jsem videl asi pred 2 lety na krizovatce u nas. Byla to Oktavka I za sebou vlek, jel sem po hlavni a on mi tam vjel a aby me neohrozil tak to nejspise proslapl, ale v tu chvili nebyl ten vlek za nim ani videt a nekecam, musel jsem zastavit protoze nebylo videt vubec nic 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Tak jsem koukl na protokol pred 2 roky a kourivost 0,25 a rozdil v merenich 0,06. Mi to nejde do hlavy i kdyby se filtr ucpaval tak by porad mela byt kourivost mala. Jedine ze by se nejak propalil nebo rozbil. To by pak ale dif. tlak byl porad cca 0 i v zatezi, ale ten se mi meni
Bohuzel nemam moznost nejak zmerit orientacne kourivost pred emisema tak to o vikendu poradne potrapim a v pondeli zkusim znova. 8.10. mi konci technicka takze to musim stihnout do pondeli.

C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Tak o víkendu jsem jel autem. Nekouří. Po dojetí jsem nechal kluka sednout za volat a ať to vytočí. Když to honil kolem 4000 tak nic. Jakmile to vytočil na 5000 tak se začal valit bílomodrý kouř.
Mám prasklou hadici k turbu a provizorně zalepenou, mohlo by to dělat tohle?
Mám prasklou hadici k turbu a provizorně zalepenou, mohlo by to dělat tohle?
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Namodralý kouř je když spaluje olej bych řekl.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Toho jsem si taky vědom. Jen mi nejde do hlavy proč to dělá jenom v až tak vysokých otáčkách 
Kdyby to dělal olej přes ventily nebo přes prasklé pístní kroužky tak by to dělalo po celé délce ne?
Napadá mě ještě vylítané turbo a v normálních otáčkách ještě drží ale v maximálních už to valí do sání. Jinak už netuším odkud. Jak se chová vadný regulátor pro turbo? Turbo točí více nebo vůbec?
Zkusím natočit video jak to vypadá a lognout data přes forscan. Jaké hodnoty by bylo fajn monitorovat?

Kdyby to dělal olej přes ventily nebo přes prasklé pístní kroužky tak by to dělalo po celé délce ne?
Napadá mě ještě vylítané turbo a v normálních otáčkách ještě drží ale v maximálních už to valí do sání. Jinak už netuším odkud. Jak se chová vadný regulátor pro turbo? Turbo točí více nebo vůbec?
Zkusím natočit video jak to vypadá a lognout data přes forscan. Jaké hodnoty by bylo fajn monitorovat?
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Tak jsem z toho jelen. Včera jsem stěhoval sedačku tak jsem s autem jezdil. No a jak jsem přijel domů chtěl jsem natočit jak vypadá ten kouř. Dám plný plyn až na podlahu, otáčky vyletí nahoru a omezovač to drží cca na 5100. Ani náznak dýmu. Chvilku počkám a udělám to znova. A výsledek stejný i z cigarety po šluknutí jde větší dým. A teď babo raď. Zajedu na emise a tam to zase něco vyvede
Nevíte jak je řešen omezovač na tomhle autě? Čistě to dělá ŘJ řízením dávky paliva nebo do toho i motá i řízení naklápění lopatek pro turbo přes podtlak? Jediné co jsem ještě dělal za změnu před emisema bylo dolití eolys a reset DPF filtru aby si auto myslelo že tam je nový. Možná po tom resetu několik set km se ŘJ učí nový filtr a tak možná na maximálních otáčkách stříká více nafty. Fakt nevím
Prostě jak pojedu na technickou tak to před vjezdem na emise znovu na místě prošlápnu a uvidím jestli je to ok a když jo vjedu dovnitř a když ne otočím se a pojedu pryč.


C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Tak emise + STK hotové. Tentokrát naměřili 0,15 kouřivost rozptyl 0. Na protokolu je oproti prvním emisím (4 měření) jenom jedno měření. Proč nevím, byl tam s tím otec. Co bylo předtím špatně jsem taky nezjistil. Možná se za ty dva roky nasbíralo v intercooleru více oleje a až teď při protažení na 5000 to bylo schopno ho vysát ve větším množství a nespálit a tím dýmit. A několika pokusy se to nasbírané vytáhlo z IC a vypálilo.Fakt netuším, ale už to neřeším.
Ta krátká hadice k turbu vyměněná. Fotka a koment v jiném tématu:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0#p1128740
Ta krátká hadice k turbu vyměněná. Fotka a koment v jiném tématu:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0#p1128740
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Já měl také jedno měření. Přišlo mi to, že když se naměří OK, tak stačí a pryč od toho, aby to prošlo a mohlo jít na STK= aby se zachoval kšeft ...
C-Maxis píše:...
Hodnota kouřivosti 0.00, rozpětí hodnot 0.00. A platné měření má sice tabulku pro 4 pokusy, ale vyplněn je pouze 1. řádek. Pak je tam - průměr posledních 1 platných.
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Poznatek z HW-news:
A zajimavy poznatek pri mereni emisi - kdyz dokonale smaznete vsechny
chyby s jejich historii, tak motor moc netrapi a staci jeden merici
cyklus, jinak 4
A zajimavy poznatek pri mereni emisi - kdyz dokonale smaznete vsechny
chyby s jejich historii, tak motor moc netrapi a staci jeden merici
cyklus, jinak 4

- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Zdarec
prosím o radu ,mám Focus 1.6 TDCi 66kw r.v.2006 VIN -WF05XXGCD56L89889.Rosvítila se mi červená kontrolka v pravo a napsalo hlášku-ENGINE SYSTEMS FAULT,auto dá max. 3000otáček a na 3rychlost 80km/h.Do kopcwe netáhne.Má tohle auto filtr pevných částic?Diagnostika je bez závad.
Děkuji za rady
prosím o radu ,mám Focus 1.6 TDCi 66kw r.v.2006 VIN -WF05XXGCD56L89889.Rosvítila se mi červená kontrolka v pravo a napsalo hlášku-ENGINE SYSTEMS FAULT,auto dá max. 3000otáček a na 3rychlost 80km/h.Do kopcwe netáhne.Má tohle auto filtr pevných částic?Diagnostika je bez závad.
Děkuji za rady
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Čtyři měření musí být v protokolu. Takže jedno nestačí, bude v tom nějaká oklika.C-Maxis píše:Poznatek z HW-news:
A zajimavy poznatek ...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Mám protokol z TÜV Nord- Černý Most. Že by tam nějak kličkovali- nevím.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů