Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
-
vladko
- Nováček

- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Pro C-Maxise:
Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat
Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
-
JaRaTu
- Nováček

- Příspěvky: 14
- Registrován: 06.06.2014 10:24
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
To C-Maxis:
Nechoď na mne s angličtinou...
, koukej to přeložit
Nechoď na mne s angličtinou...
Focus Ghia, 2006, 2,0 TDCi, DPF, 100 kW
- C-Maxis
- Zkušený

- Příspěvky: 1866
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
To má, ne? 1 vodič sense a druhý GND.vladko píše:Pro C-Maxise:
Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat
- Giggo
- Zkušený

- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
vladko píše:
Moji teorii by mohl vyzkoušet ten co mu řídící jednotka nahlásila, že má málo aditiva.
Než bude dolévat, tak provede reset. Musí přes diagnostiku postupem výše to už nejde.
Pokud chybová hláška zmizí, je jasné, že tam žádné fyzikální měření hladiny není.
Já si velmi dobře pamatuju, že vyskočila hláška nizkýho stavu aditiva (otravná červená tečka a system engine fault), přes origo diagnostiku sem to resetl a nedala pokoj dokud sem do tej nádržky něco nenalil a tuším pak dával reset ještě jednou, ale už s plnou nádržkou.
Naposledy upravil(a) Giggo dne 13.09.2016 07:36, celkem upraveno 1 x.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
-
JaRaTu
- Nováček

- Příspěvky: 14
- Registrován: 06.06.2014 10:24
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Mi tenkrát svítila jen červená tečka a nápis Engine system fault.
Focus Ghia, 2006, 2,0 TDCi, DPF, 100 kW
-
FokusF
- Nováček

- Příspěvky: 150
- Registrován: 13.11.2012 20:55
- Bydliště: Praha Vyhod
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Panove jen takovy dotaz,jak povolit sroubky u DPF,jsou v hroznem stavu,takze asi jen tak nepujdou povolit,diky
Focus 2.0 tdci 2007
Focus 2.0 tdci 2007
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001
- kiblik
- Pokročilý

- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Urezat a koupit novy. Nic lepsiho neni.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
-
mizi444
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.01.2016 10:05
- Bydliště: Kolín
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Zdravím mužete mi někdo říct jak na tom mám DPF dle tlaků ? nikde to nemuhu najít
MAP 101 kPA při 790 otáček/min
MAF 10.1 g/sec
děkuji za odpověď Mizi
MAP 101 kPA při 790 otáček/min
MAF 10.1 g/sec
děkuji za odpověď Mizi
Ford Focus II 1.6TDCI 80KW R.V.2007
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Z toho to nejde poznat 
Tyto údaje nemají vůbec nic společného s dpf
Tyto údaje nemají vůbec nic společného s dpf
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
Joni
- Nováček

- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
mizi: jak říká vita - musíš vyčíst diferenční tlak DPF. Já ho mám na volnoběh cca 0,4kPa, při 2500ot i přes 5kPa. Záleží na momentálním zatížení motoru. A to mám na DPF najeto cca 2000km po výměně.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
-
mizi444
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.01.2016 10:05
- Bydliště: Kolín
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Taak uz jsem na to prisel tak tedy DIF TLAKY na volnobeh mi to ukazuje 1,6kPa a na 2000otacek : 7,9kPa
A ted tedy dumam jestli je dpf v haji a ucpano
A ted tedy dumam jestli je dpf v haji a ucpano
Ford Focus II 1.6TDCI 80KW R.V.2007
-
Joni
- Nováček

- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
těch 2000ot bylo za jízdy, nebo při stojícím vozidle? 8kPa myslím není špatná hodnota, spíš kolik to ukazuje při zatížení za jízdy.. Matně si vzpomínám, že jsem někdy četl o 30kPa..., ale zda to bylo hraniční, nebo ještě normální - to už nevím.
Jak (příležitostně) sleduji stav svého DPF od výměny, tak z počátku jsem se nedostal při zatížení a 2500ot/min. nad 2kPa. Nyní, když mi proběhlo pár regen. tak dif. tlak závisí na aktuálním zanesení filtru. Co mě ovšem trochu znervózňuje je fakt, že mám nějak záhadně častou regeneraci (při dálniční jízdě do 200km a někdy i méně) a přitom bych neřekl, že je spouštěna od zanesení filtru. Dif tlak byl vždy do 5kPa, někdy i méně. Možná to má na svědomí novější sw PCM, který mi tam byl nahrán při výměně DPF. Aktualizace?
Ví někdo při jakém dif. tlaku se má snažit provést regeneraci?
Jak (příležitostně) sleduji stav svého DPF od výměny, tak z počátku jsem se nedostal při zatížení a 2500ot/min. nad 2kPa. Nyní, když mi proběhlo pár regen. tak dif. tlak závisí na aktuálním zanesení filtru. Co mě ovšem trochu znervózňuje je fakt, že mám nějak záhadně častou regeneraci (při dálniční jízdě do 200km a někdy i méně) a přitom bych neřekl, že je spouštěna od zanesení filtru. Dif tlak byl vždy do 5kPa, někdy i méně. Možná to má na svědomí novější sw PCM, který mi tam byl nahrán při výměně DPF. Aktualizace?
Ví někdo při jakém dif. tlaku se má snažit provést regeneraci?
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
V 1.6 je ten systém s dpf fakt vyjeban*J
rád bych věděl jak poradit
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
FokusF
- Nováček

- Příspěvky: 150
- Registrován: 13.11.2012 20:55
- Bydliště: Praha Vyhod
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Focus 2.0 tdci 2007
Ahoj,byl jsem o vikendu do Madarska,cestou zpatky muj Fordik zacal regenerace,ktera trvala asi tak 600 KM
,zral jak tank 8 litru,a jeste k tomu celou cestu skubal,1 2 3 4 dobry,na 5 a 6 ale skubal jak dobytek,mel jsem pocit ze za sebou taham budapest,a to jenom kolem 2000-2300,kdyz jsi tomu poradne nalozil tak jel normalne,regenerace prestala az kdyz jsem vypnul motor,od ty doby uz to nedela,jen ze jsem objevil ze mam uplne cerny VYFUK,coz znamena ze bud je FILTR uplne ucpany,a nebo uplne zhorel,nevydrzel ten tlak a teplotu celou dobu a vysypal se,podle me asi 2 varianta. Jinak budu muset menit i olej protoze mam o 10dcm navic
Co podle vas zpusobilo skubani? jeste je tam moznost EGR,ale o tom se nechci bavit
Diky za rady
Jinak znate nekoho kdo dela DPF,EGR-OFF? cip nechci
Ahoj,byl jsem o vikendu do Madarska,cestou zpatky muj Fordik zacal regenerace,ktera trvala asi tak 600 KM
Co podle vas zpusobilo skubani? jeste je tam moznost EGR,ale o tom se nechci bavit
Diky za rady
Jinak znate nekoho kdo dela DPF,EGR-OFF? cip nechci
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Známe, ale tady se za to kamenuje
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů


