Stránka 176 z 190
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 20.03.2016 09:30
od C-Maxis
A nestačilo by spustit dílenskou regeneraci, třeba se to vylepší?
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 20.03.2016 09:38
od Focusik16
Zajtra by sa mi malo podariť ísť na diagnostiku ku mechanikovi, ktorý ma diagnostiku na Fordy, a je odborník, robil aj vo Ford servise, mimochodom, robí aj deaktivácie DPF filtrov, tak uvidím, čo mi poradí..
Ešte sa opýtam, našiel som DPF aj nejakej značky JMJ (primafiltry.cz), aj na Allegre za nejakých 200 € v prepočte, čo sú to za DPF, viem, že je to nejaká akoby náhrada, akú to má väčšionou životnosť, lebo čital som, že tá druhovýroba je tiež dobrá, že nenašli v tích filtroch nejaké závažné chyby, že v pohode sa s tou druhovýrobou dá jazdiť, neviem...
Uvidím, čo poradí mechanik a od toho sa konečne pohnem.
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 23.03.2016 16:28
od 96majo99
Ahojte. Popisem vam moj stav. Poslednu dobu mam zvysenu spotrebu priemernu, ale aj okamzitu. Na citacke vycitane chyby - zanesene egr ktore by sa malo dat vycistit plus dlhe regeneracie dpf. Kontrolka ani nudzak ziadny. Veselo jazdim akoby nic len ta spotreba a caste vypalovanie - hucanie ventilatora na mieste a zvysena spotreba na mieste.
Otazka je ci filter novy/skor asi dat ho von. Alebo staci doliat eolys? Hodnoty som mal 1KPa tie tlaky co vraj su OK, dokonca staticka regeneracia prebehla za asi 6-7min a pisalo ze to moze trvat okolo 10.
Ze stav filtru nevieme bez doliatia eolysu co stoji 100euro. A potom mi moze oznamit ze je aj tak KO. Tak sa pytam podla vasich skusenosti ci to doliat, alebo kaslat na to a dat ho rovno von. Dakujem za rady.
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 23.03.2016 19:21
od Giggo
To že máš dlouhý regenerace je trošku v rozporu s tím, že statická proběhla tak rychle.
Eolys nemusíš dolívat pokud to nehlásí. Auto si řekne, když je hladinka eolys nízko. Navíc i když je doleješ a budeš-li měnit DPF eolys se Ti neztratí nádržka pro ně se nemění s výměnou DPF.
Osobně bych zkusil vyčistit ten EGR.
Doplň prosímtě do podpisu co máš přesně za tip auta. A též nám dopiš kolik máš naježděno

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 24.03.2016 13:18
od 96majo99
1,6 tdci 80kw (klasika

) a 212tis.
Mne to je tiez divne, ale auto mam skoro 100tis a nic nehlasilo. Ani teraz. Len to proste vkuse huci a viem ze moooc casto ho vypaluje resp snazi sa. Ja som nic nedolieval a bol som si isty ze mam bezudrbove dpf. Prednedavnom som zistil ze ozaj nie.
No a zatial som v tom stadiu ze to pojde von. Tu vyzeraju byt na to pozitivne ohlasy co sa tyka cisto stavu auta resp vyriesenia problemu s dpf.
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 24.03.2016 14:22
od C-Maxis
Situace s emisema poněkud nahrává situaci, že DPF OFF není úplně vhodné řešení.
Eolys ( Infineum) nedolévat takovou dobu znamená, že je něco velmi divně, protože se ŘJ musí hlásit.
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 15.04.2016 21:30
od Focusik16
Dobrý večer klubáci, tak po zistení z diagnostiky, že DPF už je mŕtve, že už mu pranie v chémii nepomôže, ani nútená regenerácia ani nič som ho dal odstrániť, tak mi ho mechanik odstránil a po 3 dňoch som šiel na STK a EK fotky pridávam v prílohe... Auto má najazdené 211 000 km, ale keď som chodil na núdzový režim, tak motor dosť začal klepať a je ho dosť počuť, preto sa chcem opýtať, či mám kúpiť dajaký čistič, alebo vymeniť olej alebo ako??
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 15.04.2016 21:43
od kiblik
No jo je videt ze 1.6TDCI dokaze splnit normu EU4 i bez DPF. Ja mam velice podobne hodnoty a najeto 250 000km, samozrejme bez DPF......
edit: EU4
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 15.04.2016 22:10
od C-Maxis
Ale je možné (a asi i pravděpodobné), že na emisích už nebude stačit jen plnit normu, ale bude třeba se vejít do parametrů, které tomu motoru odpovídají. A to bez DPF asi nepůjde- že by se objevily půjčovny DPF?
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 15.04.2016 22:18
od Focusik16
A čo hovoríte, je nutné vymieňať olej alebo niečo?? Lebo ten motor začal v tom núdzaku dosť klepať a neviem prečo, či tam mám nejakú silnú chémiu kúpiť do nafty alebo ako? Či stačí len olej vymeniť..?
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 16.04.2016 10:35
od C-Maxis
Nebylo by lepší se zastavit v servisu, kde rozumějí motorům?
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 16.04.2016 13:00
od kiblik
C-Maxis píše:Ale je možné (a asi i pravděpodobné), že na emisích už nebude stačit jen plnit normu, ale bude třeba se vejít do parametrů, které tomu motoru odpovídají. A to bez DPF asi nepůjde- že by se objevily půjčovny DPF?
Tak toho se nebojim, nevim kdo by jim tyhle data asi dal a zda by je vubec dokazali zavest do systemu....
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 16.04.2016 20:28
od C-Maxis
No, že by to bylo bežně dostupné v dokumentaci v vozidle?
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 16.04.2016 22:12
od kiblik
A co bys tam teda hledal ?
Napsal: 18.04.2016 06:25
od vita_k
Půjčovny dpf už jsou