Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
A nestačilo by spustit dílenskou regeneraci, třeba se to vylepší?
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.03.2016 09:32
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Zajtra by sa mi malo podariť ísť na diagnostiku ku mechanikovi, ktorý ma diagnostiku na Fordy, a je odborník, robil aj vo Ford servise, mimochodom, robí aj deaktivácie DPF filtrov, tak uvidím, čo mi poradí..
Ešte sa opýtam, našiel som DPF aj nejakej značky JMJ (primafiltry.cz), aj na Allegre za nejakých 200 € v prepočte, čo sú to za DPF, viem, že je to nejaká akoby náhrada, akú to má väčšionou životnosť, lebo čital som, že tá druhovýroba je tiež dobrá, že nenašli v tích filtroch nejaké závažné chyby, že v pohode sa s tou druhovýrobou dá jazdiť, neviem...
Uvidím, čo poradí mechanik a od toho sa konečne pohnem.
Ešte sa opýtam, našiel som DPF aj nejakej značky JMJ (primafiltry.cz), aj na Allegre za nejakých 200 € v prepočte, čo sú to za DPF, viem, že je to nejaká akoby náhrada, akú to má väčšionou životnosť, lebo čital som, že tá druhovýroba je tiež dobrá, že nenašli v tích filtroch nejaké závažné chyby, že v pohode sa s tou druhovýrobou dá jazdiť, neviem...
Uvidím, čo poradí mechanik a od toho sa konečne pohnem.
- 96majo99
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 30.09.2012 15:44
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Ahojte. Popisem vam moj stav. Poslednu dobu mam zvysenu spotrebu priemernu, ale aj okamzitu. Na citacke vycitane chyby - zanesene egr ktore by sa malo dat vycistit plus dlhe regeneracie dpf. Kontrolka ani nudzak ziadny. Veselo jazdim akoby nic len ta spotreba a caste vypalovanie - hucanie ventilatora na mieste a zvysena spotreba na mieste.
Otazka je ci filter novy/skor asi dat ho von. Alebo staci doliat eolys? Hodnoty som mal 1KPa tie tlaky co vraj su OK, dokonca staticka regeneracia prebehla za asi 6-7min a pisalo ze to moze trvat okolo 10.
Ze stav filtru nevieme bez doliatia eolysu co stoji 100euro. A potom mi moze oznamit ze je aj tak KO. Tak sa pytam podla vasich skusenosti ci to doliat, alebo kaslat na to a dat ho rovno von. Dakujem za rady.
Otazka je ci filter novy/skor asi dat ho von. Alebo staci doliat eolys? Hodnoty som mal 1KPa tie tlaky co vraj su OK, dokonca staticka regeneracia prebehla za asi 6-7min a pisalo ze to moze trvat okolo 10.
Ze stav filtru nevieme bez doliatia eolysu co stoji 100euro. A potom mi moze oznamit ze je aj tak KO. Tak sa pytam podla vasich skusenosti ci to doliat, alebo kaslat na to a dat ho rovno von. Dakujem za rady.
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
To že máš dlouhý regenerace je trošku v rozporu s tím, že statická proběhla tak rychle.
Eolys nemusíš dolívat pokud to nehlásí. Auto si řekne, když je hladinka eolys nízko. Navíc i když je doleješ a budeš-li měnit DPF eolys se Ti neztratí nádržka pro ně se nemění s výměnou DPF.
Osobně bych zkusil vyčistit ten EGR.
Doplň prosímtě do podpisu co máš přesně za tip auta. A též nám dopiš kolik máš naježděno
Eolys nemusíš dolívat pokud to nehlásí. Auto si řekne, když je hladinka eolys nízko. Navíc i když je doleješ a budeš-li měnit DPF eolys se Ti neztratí nádržka pro ně se nemění s výměnou DPF.
Osobně bych zkusil vyčistit ten EGR.
Doplň prosímtě do podpisu co máš přesně za tip auta. A též nám dopiš kolik máš naježděno

Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- 96majo99
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 30.09.2012 15:44
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
1,6 tdci 80kw (klasika
) a 212tis.
Mne to je tiez divne, ale auto mam skoro 100tis a nic nehlasilo. Ani teraz. Len to proste vkuse huci a viem ze moooc casto ho vypaluje resp snazi sa. Ja som nic nedolieval a bol som si isty ze mam bezudrbove dpf. Prednedavnom som zistil ze ozaj nie.
No a zatial som v tom stadiu ze to pojde von. Tu vyzeraju byt na to pozitivne ohlasy co sa tyka cisto stavu auta resp vyriesenia problemu s dpf.

Mne to je tiez divne, ale auto mam skoro 100tis a nic nehlasilo. Ani teraz. Len to proste vkuse huci a viem ze moooc casto ho vypaluje resp snazi sa. Ja som nic nedolieval a bol som si isty ze mam bezudrbove dpf. Prednedavnom som zistil ze ozaj nie.
No a zatial som v tom stadiu ze to pojde von. Tu vyzeraju byt na to pozitivne ohlasy co sa tyka cisto stavu auta resp vyriesenia problemu s dpf.
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Situace s emisema poněkud nahrává situaci, že DPF OFF není úplně vhodné řešení.
Eolys ( Infineum) nedolévat takovou dobu znamená, že je něco velmi divně, protože se ŘJ musí hlásit.
Eolys ( Infineum) nedolévat takovou dobu znamená, že je něco velmi divně, protože se ŘJ musí hlásit.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.03.2016 09:32
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Dobrý večer klubáci, tak po zistení z diagnostiky, že DPF už je mŕtve, že už mu pranie v chémii nepomôže, ani nútená regenerácia ani nič som ho dal odstrániť, tak mi ho mechanik odstránil a po 3 dňoch som šiel na STK a EK fotky pridávam v prílohe... Auto má najazdené 211 000 km, ale keď som chodil na núdzový režim, tak motor dosť začal klepať a je ho dosť počuť, preto sa chcem opýtať, či mám kúpiť dajaký čistič, alebo vymeniť olej alebo ako??
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
No jo je videt ze 1.6TDCI dokaze splnit normu EU4 i bez DPF. Ja mam velice podobne hodnoty a najeto 250 000km, samozrejme bez DPF...... 
edit: EU4

edit: EU4
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Ale je možné (a asi i pravděpodobné), že na emisích už nebude stačit jen plnit normu, ale bude třeba se vejít do parametrů, které tomu motoru odpovídají. A to bez DPF asi nepůjde- že by se objevily půjčovny DPF?
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.03.2016 09:32
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
A čo hovoríte, je nutné vymieňať olej alebo niečo?? Lebo ten motor začal v tom núdzaku dosť klepať a neviem prečo, či tam mám nejakú silnú chémiu kúpiť do nafty alebo ako? Či stačí len olej vymeniť..?
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Nebylo by lepší se zastavit v servisu, kde rozumějí motorům?
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Tak toho se nebojim, nevim kdo by jim tyhle data asi dal a zda by je vubec dokazali zavest do systemu....C-Maxis píše:Ale je možné (a asi i pravděpodobné), že na emisích už nebude stačit jen plnit normu, ale bude třeba se vejít do parametrů, které tomu motoru odpovídají. A to bez DPF asi nepůjde- že by se objevily půjčovny DPF?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
No, že by to bylo bežně dostupné v dokumentaci v vozidle?
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
A co bys tam teda hledal ?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Půjčovny dpf už jsou
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů