Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 20.08.2015 16:03

Brzacek píše:..Každopádně se chci zeptat má vykuchání DPF vliv na emise? má s tim někdo zkušenosti? že by kvuli odstranění neprošel emisema?
Celkově i bez DPF je emisní limit splnitelný, ale emise určitě neodpovídají tomu, co má tento motor v papírech. Řekl bych, že technik na emisích celkem jednoduše pozná, jak je to s DPF...
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od V12 » 02.09.2015 10:02

Limit je sice splnitelny, ale technik dokaze zistit, ze je DPF vykuchany, co je zasah do emisneho systemu, ktory okamzite rusi homologizaciu vozidla. Takze aj ked su emisie OK, auto by cez EK/STK vobec nemalo prejst. Tak je to v zakone. A ako je to v realite, vsetci dobre pozname.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 02.09.2015 17:33

Otázka je zda někdo neprošel a jesli to má vliv na emise.

Odpověď: myslím že ano a ano

Těch co neprosli je pár procent.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 02.09.2015 19:43

Bez DPF jsou emise minimálně o 1 řád jinde. Technik vidí reálnou hodnotu, vidí limit, ale dle mého ví/ může snadno zjistit hodnotu, kterou ten motor má dávat.
Jak bylo psáno, takové auto nemá vůbec dostat technickou.
Osobně si myslím, že je to snadno kontrolovatelné a to i zpětně. Nálada státní správy vůči odstraňování DPF je celkem nepřátelská, ale asi zatím ne dost.
Vůbec neřeším, jestli je správné/ nesprávné DPF odtraňovat. Legální to není.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

12matess3

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od 12matess3 » 03.09.2015 12:45

Dobrý deň, mám Focus 1.6 TDCi, 80 kw, r.v. 2007 a vždy keď idem nejakú trasu, vypnem motor, tak ešte tam pár minút vrčí nejaký ventilátor alebo čo to je, myslel som si vždy že sa prepaľuje DPF ale teraz som bol niečo v servise a mechanik mi povedal že DPF tam nemám, resp. mám len je vyrezané z obidvoch strán??
Takže ono tam je len sa tam len tak vozí pre srandu? Čo tam ešte vrčí tých pár minút potom po vypnutí?

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 03.09.2015 13:50

Z Tvojho popisu uplně moudrej nejsu.
Nicméně můžeš mít DPF vykuchaný (jestli je to co se snažíš říci, tím že tam není a přitom se vozí atd). ale špatně upravenou ŘJ a tím pádem se auto stále snaží regenerovat a proto Ti po dojetí běží sahara.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

12matess3

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od 12matess3 » 03.09.2015 13:55

Lebo mechanik, že tam nieje DPF a ja že som to kontroloval cez VIN a pisane je ze DPF v mojom aute je a on ze no je tam len je vyrezane z obidvoch stran... Tak neviem, každopádne, aké to ma výhody a nevýhody táto úprava môjho DPF??
Poprípade mám s ním ešte niečo spraviť alebo už ho mám nechat tak ako tam je na pokoji?

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 03.09.2015 14:08

Zkus si toto forum projít.
Pokud máš vykuchaný DPF, tak výhoda je že se nezanáší a nemusíš jej měnit, též bys mohl mít o dcl nižší spotřebu, auto se nenamáhá regeneracemi.
Nevýhoda je, že je to ilegální, máš horší emise a pokud nemáš dobře přehrátou ŘJ tak je to vykuchání skoro k ničemu.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2757
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Raada » 02.12.2015 20:00

Mam najeto s DPF 144tis.km a regenerace zacinaji probihat cca kazdych 300km. Pocitam, ze se zivotnost DPF nachyluje. Resim, co dal - kolik pro predstavu stoji vymena origo DPF a kolik kvalitni druhovyroba?

Munga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 08.02.2013 22:27
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Munga » 02.12.2015 21:11

12matess3 píše:Lebo mechanik, že tam nieje DPF a ja že som to kontroloval cez VIN a pisane je ze DPF v mojom aute je a on ze no je tam len je vyrezane z obidvoch stran... Tak neviem, každopádne, aké to ma výhody a nevýhody táto úprava môjho DPF??
Poprípade mám s ním ešte niečo spraviť alebo už ho mám nechat tak ako tam je na pokoji?
Jelikož ti vrčí sahara tak to zas tak kvalitně přehráté nebude a auto se snaží regenerovat - mě to dělá také,ale já mám na DPF najeto 160tis a tak má na to nárok 8)
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5755
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 03.12.2015 16:28

Raada píše:Mam najeto s DPF 144tis.km a regenerace zacinaji probihat cca kazdych 300km. Pocitam, ze se zivotnost DPF nachyluje. Resim, co dal - kolik pro predstavu stoji vymena origo DPF a kolik kvalitni druhovyroba?
Já mám aktuálně najeto přes 157t km a zhruba od 145t km, kdy jsem i nechával podruhé dolévat aditivum, také pozoruju zkrácení intervalu regenerací. V extrémním případě při četném městském provzu až někam ke 100km, naopak když jsem se vracel z dovolené a dal 2x 1000 km na jeden zátah, natáhl se interval někam k 700 km.
Koukal jsem na filtry JMJ, které mají zajímavou cenu, ale zároveň i rozporuplné reference (a není jich mnoho). Nabídka od Fordu je tady: https://www.fordservice.cz/novinky/dpf- ... ch-castic/

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od martasak » 06.12.2015 00:04

Kdybych měl 2.0 tak bych asi šel do originálu, ale pro 1.6ku stojí originál víc než 2 tolik co u 2.0ky
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

12matess3

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od 12matess3 » 03.01.2016 18:57

Chlapi, myslel som, že mám DPF vyrezané, ako mi môj mechanik povedal a strčil som palec do výfuku a palec čistý ako keby som ho vyleštil, takže DPF tam je nie? Keď je výfuk úplne čistý?
Môže sa to prejaviť na vysokej spotrebe?? Že je príliš zanesené to DPF, pretože auto mi papá viac ako by som očakával...
Rozmýšľam, že ak tam teda to DPF je na 100%, bude asi poriadne zanesené, lebo som skoro stále v meste a dal by som ho možno v servise poriadne prepáliť, mohlo by sa to prejaviť následne aj na oveľa nižšej spotrebe?
Ďakujem

Munga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 08.02.2013 22:27
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Munga » 03.01.2016 19:59

Jestli máš výfuk čistý tak tam DPF je a funguje. Já jezdím 100% město a mám velmi často nedokončenou regeneraci + už hodně krátké intervali mezi nima. Dlouhodobá spotřeba léto 5,2 - zima 5,3 a auto jede pěkně. Záleží co pro tebe znamená vysoká spotřeba - já bych začal vstřikama..
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 03.01.2016 20:21

No, já mám dost studených jízd a pokud neberu extra krátké poskoky, kdy to průměrně vyleze i na 9, tak mám běžně v zimě tak do 6,5.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host