Mondeo MK IV
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Koupě Mondea
Nejspíš tam leží proto, že je drahy. Teda ono není, ale na poměry Mondei ano.
Já kupoval své, mělo 4,5 roku a stalo mě 240 hotově.
Nikdy ho neprodám, je to skvěle jezdící auto, od kterého se mají co učit i dnešní funglovky.
Já kupoval své, mělo 4,5 roku a stalo mě 240 hotově.
Nikdy ho neprodám, je to skvěle jezdící auto, od kterého se mají co učit i dnešní funglovky.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Jj vzdycky to tak byvalo, ze benzinova mondea byla drazsi nez naftova. Je to tak trochu dedictvi z mk3, kdy ty diesely dokazaly pekne vysat penezenku.
V mk4 to bude asi spíš z důvodu, ze 2.0 je jediny pouzitelny spolehlivy benzin, ktery ma nízké provozni náklady a je jich malo. Nafty 1.8/2.0/2.2 nejsou vubec spatne, ale chce to ten správný rezim, na popojíždění to neni.
Asi nejvetsi slabinu bych videl absenci 6q...sem by se skvele hodil, na pětku to na dalnici ma tah slusnej, ale zbytecne moc to toci.
Enjoy: kolik tam mas uz nalitano? Posledně si pamatuju nejakych 220tkm?
V mk4 to bude asi spíš z důvodu, ze 2.0 je jediny pouzitelny spolehlivy benzin, ktery ma nízké provozni náklady a je jich malo. Nafty 1.8/2.0/2.2 nejsou vubec spatne, ale chce to ten správný rezim, na popojíždění to neni.
Asi nejvetsi slabinu bych videl absenci 6q...sem by se skvele hodil, na pětku to na dalnici ma tah slusnej, ale zbytecne moc to toci.
Enjoy: kolik tam mas uz nalitano? Posledně si pamatuju nejakych 220tkm?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Bohužel, ceny ojetin jsou bych řekl dost vysoko a to nejen u Mondea, ale celkově. Každopádně ale koncem června jsem asistoval u nákupu MK4 2.0 Duratec FL kolegovi a upřímně jsem mu řekl, že já bych ty peníze za ten obouchanej pelech nedal (fakt vypadalo naživo nevábně - ačkoliv technicky nebylo co vytknout) - ale prakticky nebylo z čeho vybírat, takže jej vzal po nějakém tom kosmetickém snížený ceny...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
To bych taky nesel do auta, kde zrejme majiteli na nem moc nezalezelo. No uvidi ted, jak drzi olej..snad jej menili.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Mondeo MK IV
Přijde na to, na čem majiteli záleželo. Na technice nebo na vzhledu?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
To se většinou moc neslucuje...ani s nejakym setrnym zachazenim.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Junior
- Příspěvky: 259
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Koupě Mondea
Bydlím kousek od ValMezu. V Auto Duda jsem kdysi pošilhával pro Hondě Jazz pro manželku. Moje zkušenost s nimi ale nebyla dobrá. Auto bylo očividně bouchnuté a když jsem se ptal prodejce na více informací tak se se mnou vůbec nechtěl bavit o detailech, jen tvrdil, že je vše v pořádku a buď ať beru, nebo vezme někdo jiný.hanzey píše: 15.07.2020 22:03 Zdravím všechny.
Nezná náhodou někdo tohle Mondeo ? (viz odkaz)
Je to spíš dotaz pro někoho z okolí Valašského Meziříčí a okolí.
Sháním Mondeo po fl, s tímto motorem a tohle vypadá docela slušně.
Akorát v tom bazaru leží už asi dva měsíce, tak jestli tam nebude nějakej problém.
Jel bych ho omrknout, ale mám to tam přes 300 km, tak jestli tu není někdo kdo ho tam odložil, nebo o něm něco neví ?![]()
![]()
Předem díky za odpovědi.
https://www.tipcars.com/ford-mondeo/kom ... 91415.html
No, skrz takový přístup jsem s ním tehdy kšeft neudělal a ani nikdy neudělám. Rozhodně to vypadalo vše podezřele.
Závěr - jako prodejce nedoporučuji, možná to Mondeo bude dobré, ale od takového borce ani náhodou...
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Aktuálně nějak ke 240 tisíc km.Ma.rt píše: 22.07.2020 23:17 Jj vzdycky to tak byvalo, ze benzinova mondea byla drazsi nez naftova. Je to tak trochu dedictvi z mk3, kdy ty diesely dokazaly pekne vysat penezenku.
V mk4 to bude asi spíš z důvodu, ze 2.0 je jediny pouzitelny spolehlivy benzin, ktery ma nízké provozni náklady a je jich malo. Nafty 1.8/2.0/2.2 nejsou vubec spatne, ale chce to ten správný rezim, na popojíždění to neni.
Asi nejvetsi slabinu bych videl absenci 6q...sem by se skvele hodil, na pětku to na dalnici ma tah slusnej, ale zbytecne moc to toci.
Enjoy: kolik tam mas uz nalitano? Posledně si pamatuju nejakych 220tkm?
Autem jezdí hlavně žena, já jsem si zamiloval ježdění po městě pick upem s AT pneumatikama:-)
Jo a to brání oleje asi bude celkem běžné, po těch 200 tisících, mě bere od cca 220 tisíc.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Tak jestli to bere treba 0,5l/1000km, tak to je běžná spotreba dnešních novych motoru
to jezdis porad na Formulu?
Ja se blizim ke 150tkm a zatim neubyva vubec. Mam pres 8000km na oleji a porad jsem na max.. teda pred cca 2 tydny to tak bylo

Ja se blizim ke 150tkm a zatim neubyva vubec. Mam pres 8000km na oleji a porad jsem na max.. teda pred cca 2 tydny to tak bylo

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Mě to do těch 220k bralo 0. Pak z nicehož nic to začalo. Mám podezření, že jsem pretahl výměnu + jsem ho možná víc honil, ale těžko říct.
0,5/1000 to by šel z domu. Nejsem zvyklý, aby mi auta brala olej.
Ale máš pravdu, že dnes berou auta od novoty. Ale když máš něco, co jezdíš třeba 100 tisíc km a najednou začne brát, tak je to takový zklamání
Na formulu už nejezdím, poslední dvě výměny Valvoline max life 5w30. Testují, jestli a jak moc pomáhá, proti brání oleje. Zda se, že ano.
Včera jsem s ním jel asi po měsíci do práce a měl jsem pocit, že řídím závodní motokaru
0,5/1000 to by šel z domu. Nejsem zvyklý, aby mi auta brala olej.
Ale máš pravdu, že dnes berou auta od novoty. Ale když máš něco, co jezdíš třeba 100 tisíc km a najednou začne brát, tak je to takový zklamání

Na formulu už nejezdím, poslední dvě výměny Valvoline max life 5w30. Testují, jestli a jak moc pomáhá, proti brání oleje. Zda se, že ano.
Včera jsem s ním jel asi po měsíci do práce a měl jsem pocit, že řídím závodní motokaru

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
No tak to je jeste pohoda. Jsem myslel, ze to bere olej vic. Spis aby se to nezhorsovalo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Jeden kolega má MK3 s 2.0i, toho času skoro 260 tis km (na tachometru, samozřejmě) - spotřeba oleje v rámci výměn po cca 12000 minimální (to už víc na rysce udělá, zda parkuje úplně na rovině) - posledních více než 100 tis na Formulu, předtím nelze dohledat.
Nebál bych se toho. Je to jak s klapkama. Někdo jen jezdí, někomu pohřbily motor. Ti, který jen jezdí, si nestezuji
Nebál bych se toho. Je to jak s klapkama. Někdo jen jezdí, někomu pohřbily motor. Ti, který jen jezdí, si nestezuji

Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Sani jsem na mk3 2001 taky měnil. A s 200tkm jezdenymi na Castrol s fordi normou nebo Formulou sel do sveta taky s prakticky nulovou spotřebou oleje.
Bohužel údajně klapky zlobi nekdy i na MK4, ale ja je tam nijak neslysim, tak snad cajk.
Bohužel údajně klapky zlobi nekdy i na MK4, ale ja je tam nijak neslysim, tak snad cajk.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 09.11.2020 12:23
Mondeo MK4, benzin - 203 nebo 240 koní?
ahoj,
rád bych se zeptal majitelů - je nějaká preference (kromě radosti z jízdy samozřejmě), kterou verzi benzinového 2-litru zvolit? mám si na něco dát bacha u zmíněných motorů? Díky!
rád bych se zeptal majitelů - je nějaká preference (kromě radosti z jízdy samozřejmě), kterou verzi benzinového 2-litru zvolit? mám si na něco dát bacha u zmíněných motorů? Díky!
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Hadejte, co je spatne
:
https://www.tipcars.com/ford-mondeo/kom ... 23991.html
Vozidlo má NOVY MOTOR, Byl zakoupen zbrusu nový motor přímo značkou FORD a naistalován do vozu.
PROCPAK ASI?

https://www.tipcars.com/ford-mondeo/kom ... 23991.html
Vozidlo má NOVY MOTOR, Byl zakoupen zbrusu nový motor přímo značkou FORD a naistalován do vozu.
PROCPAK ASI?

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů