Stránka 18 z 76

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 14.09.2009 19:10
od papouch22
jo ale tu cos napsal ta je plechova myslim tu pod tim tu z gumy. ta vetsinou vypada ve vnitr jak egr ventyl po 100000km :mrgreen: :mrgreen:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 14.09.2009 20:04
od foki
myslis s vrstvou dehtu ? to bych nikdy nerekl a hlavne jsem si myslel ze to je tim ze to nemaze a proc zrovna je to odpadem ? vzdyt tam neni tlak a jen ten olej odchazi ?

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 14.09.2009 20:26
od papouch22
jestli mas pristup k etisu tak si to vytahni. jinak zkusim par stranek nafotit o problemu turb v 1.6. v ty odtokovy hadici se vytvori karbon a olej nemuze odtekat na vlastni oci sem tu hadici videl plnou suchyho sajrajtu a melo to daleko do oleje a upozorniji na to i v tom TSI co vyslo. po selhani turba to chce vzdy vymenit olej a fitr a vzduch vysistit ten sroub a tlakovy potrubi a kdyz najdes sracky v prepadu tak necistit ale vymenit hadici.., samozrejme ze ne vsechny ko turba jsou na vine tohohle tech.problemu. opravuju auta kterym muzu davat kazdych 20000km s olejem i trubku turba.(ta na vzduch co rada praska protoze to ing. z forda daly na tvrdo na motor)to asi taky neco rika zpusobu zachazeni s autem. kdyz znam auta ktery maj i 80000 najeto a trubku tam maji furt puvodni jeste tu tlustou-ford ji pak zacal delat s mensim prumerem jako ND

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 14.09.2009 20:32
od foki
kdyby jsi aspon vedel cislo toho TSI abych to nehledal cely den :lol:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 14.09.2009 20:55
od papouch22
zitra dodam. mam to vytiskly ale v praci

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 15.09.2009 13:01
od papouch22
tsi 46/2008

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 15.09.2009 13:51
od Maverick_cz
mam vynikající casopis Ojetiny, z roku 2008, kde se propírá právě focus se všema dostupnejma motorama. Je to ctení asi na osm stránek a jako hlavní závady u těhle 1,6tek krom na prvnim místě zmiňovaným dvouhmotovým setrvacníku je právě tohle titěrný síto, který se málo kdy mění v neautorizovanejch servisech, protože o něm prostě nevěděj a je to strujce velkejch problému. Stejně tak se to připisuje i tomu dvoulitru. Dneska jdu to síto zkusit koupit do forda, tak jsem zvědavej, jestli se dá koupit samostatně a kolik stojí.

Ten casák sem hodim ofocenej, hned jak seženu něco trošku slušnýho k focení.

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 15.09.2009 13:58
od tomason
Já ho mám taky a taky to do vás pořád hučim v 70 tisících tomu nevěřím nemáš náhodou najeto trochu víc :mrgreen:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 16.09.2009 09:34
od Maverick_cz
vzhledem k tomu ze auto melo pred rokem kdyz jsem pro nej byl v Nemecku 42000 a bylo opravdu perfektne zachovaly tak nevim kdo by se s tim stahoval z 80000 coz bych asi tezko poznal ale treba chapu ze by chtel nekdo stocit 100000 jenze to uz by zase znat bylo a pokud opravdu nestocil vylozene 100000 ale treba jenom 50000 tak by to tak nebo tak stejne bylo brzo na to turbo takze nejjednodussi vysvetleni je to ze proste se stalo neco co se stat nemelo a to slabsi olej na kterej se najelo vic a po nem kvalitni olej bez pouziti proplachu kterej zacal rozpoustet bordel po tom starym a ucpal sito Pri dlouhodoby sviznejsi jizde po dalnici se turbu nedostavalo dostatek oleje a tim v jednu chvili preslo pres mez a hvizdlo si lopatkama o skrin. Tod muj nazor

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 21.09.2009 20:37
od cx.max
Maverick_cz píše:vzhledem k tomu ze auto melo pred rokem kdyz jsem pro nej byl v Nemecku 42000 a bylo opravdu perfektne zachovaly tak nevim kdo by se s tim stahoval z 80000 coz bych asi tezko poznal ale treba chapu ze by chtel nekdo stocit 100000 jenze to uz by zase znat bylo a pokud opravdu nestocil vylozene 100000 ale treba jenom 50000 tak by to tak nebo tak stejne bylo brzo na to turbo takze nejjednodussi vysvetleni je to ze proste se stalo neco co se stat nemelo a to slabsi olej na kterej se najelo vic a po nem kvalitni olej bez pouziti proplachu kterej zacal rozpoustet bordel po tom starym a ucpal sito Pri dlouhodoby sviznejsi jizde po dalnici se turbu nedostavalo dostatek oleje a tim v jednu chvili preslo pres mez a hvizdlo si lopatkama o skrin. Tod muj nazor

o akom sitku sa to tu hovorí? kde to je?:::

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 23.09.2009 14:59
od X-sat
Zajímavé čtení. Rád bych to sítko také raději pročistil. Mám čerstvě po výměně oleje, ale určitě ho nikdo nečistil... Je to složité se k němu dostat? Mám Ford Focsu C-MAX r.v. 2005 a motor 2.0 TDCi 100kW. Díky

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 24.09.2009 09:51
od Maverick_cz
sitko jsem kupoval přímo u forda za 208 korun a pro jistotu jej vyměnil, ale to puvodní nebylo nijak zanesený, cili moje teorie nevysla a s nejvetsi pravdepodobnosti turbo odeslo proste stylem jizdy ac jsem si na to daval velky pozor a auto zbytecne nepretezoval a nechaval vzdycky zchladit turbo na volnobeh po razantnejsi jizde. Kazdobadne sito je zastrceny v prutokovym sroubu, jak je videt na obrazku co je tady o neco zpatky. Na obrazku je to takovy valecek, ve skutecnosti je to duty valec jeste s osazenim na jedne strane, tak aby primo dosedal na sroub. Pro jeho vymenu prakticky staci pouze vytocit tenhle sroub. Neutece ani tolik oleje, takze neni potreba turbo nejak zalit olejem. V pristupu k nemu uz si nejsem jistej a u C-maxe to mozna bude uplne jinak, ale myslim, ze se k nemu da dostat a pokud ne, tak maximalne sundat vyfuk za svodama + samozrejme spodni plastovej kryt ;o) Je to hned vedle turba na motoru a u focuse je to na te strane bliz ke kabine.

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 24.09.2009 19:46
od tomason
Takže sem měl pravdu ,že dostalo naloženo no ono ,kdo si asi koupí 100KW třídvířko, pohodovej řidič :?:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 24.09.2009 20:36
od Maverick_cz
no ono spíš dostalo velkou porci zátěže po dálnici. Už když jsem auto kupoval, tak jsem věděl, že je nacatej dvouhmoťák. Stejně tak vydávalo turbo jiný zvuky, než vydává teď, cili mohlo být nakousnutý už od předchozího majitele. Věř, že jsem už pár aut měl a umím autu polevit. Třídvířko jsem si koupil, jelikož nepotřebuju dveře vzadu a mám rád třídvířka kvuli jejich vzhledu. Motor jsem volil s ohledem na to, že jsem se bál dieselu od forda a 1,6 mi přišla na auto vážící skoro 1400 kilo prostě málo, ale co ti budu povídat, ty víš přeci všechno předem a nemá smysl se tady obhajovat. To že nemám auto jenom abych se dostal z bodu A do bodu B, ale užívám si ježdění, ještě neznamená, že ho tavim jako idiot.

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Napsal: 24.09.2009 21:11
od tomason
Však, já taky myslel předchozího majitele u diesla nikdá nevíš ,jak se k tomu choval :wink: