Stránka 18 z 27

Re: názor na ojetinu

Napsal: 13.07.2011 14:41
od Konik
to dzooky:

Označení stejného systému se může u jednotlivých výrobců lišit. Např. protiprokluzový systém někdo označuje jako ASR, někdo jako TCS.

Bazarník pak:
a) neví, jak se systém u daného výrobce jmenuje, tak tam napíše, co mu přijde pod ruku (ale inzerát bude víceméně pravdivý).
b) neví, jakou má auto přesně výbavu, tak do inzerátu zadává, co mu přijde pod ruku, až se mu kouří od klávesnice :D

Re: názor na ojetinu

Napsal: 13.07.2011 14:54
od dzooky
Ta mozem ja hladat :D
Diki chalani

Re: názor na ojetinu

Napsal: 13.07.2011 20:40
od Zizass
Tak jsem narazil na tento kousek:
http://www.auto-re.cz/moto/ford-focus-1 ... etail_1026
Co říkáte ,výbava sedí dle FZ bezchybně,km v 10/2010 24336 a za stejnou dobu potom jen 3tkm...
Jinak nádherný kus ne?Já by jsem bral něco 2008/2009,tohle už je trochu nad plán,ale kurňa kdo prodává takhle brzo auto?
Teď jsem si všiml ,žedle servisního razítka by mělo být v 4/2011-24513km,což zase nějak nesedí proti FZ???

Re: názor na ojetinu

Napsal: 13.07.2011 23:47
od foki
je divne te za 6 mesicu najede 24t a pak za dalsích 8mesicu jen 3t km .

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 00:17
od dzooky
tu je vypis z FZ na auto co som spominal vyssie

Kód: Vybrat vše

WF0SXXGCDS8A82696

 E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
 28.03.2008
 Focus 2008-
 Kombi
 Série 35
 Lynx Diesel 1,8 TC(115 k) HPCR
 5rychl. manuální - MTX75
 LHD FWD
 Emisní stupen IV
 Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
 (+)"B"
 Sedá Sea (met)
 Ontario (B-C)

prva registracia ... 16/04/2008


-- ... Km

offline

 Vyrobeno v závodě Saarlouis
 Security Lock Group #1
 Convenience Group No.9
 Marketingová úroveň 1
 Sada - zlepsená oprava pneu SVC
 S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
 El. ovl. před. okna s imp. spoust.
 ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
 Soukromé sklo
 S vyhříváním čelního skla
 S vyhřívaným předním oknem
 S chlazenou příruční schránkou
 S minikonzolou nad hlavou
 S Krátkou Podlazní Konzolou
 Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
 Barva vnitřních doplňků - Ebony
 Prední podlahový koberec
 Sl. clona s osv. zrcátkem levá
 Sl. clona s osv. zrcátkem pravá
 S kobercem nákladového prostoru
 Stropní schránka-slun.clona řidiče
 s elektrochromatickým zp. zrcátkem
 Duál světlo el./vyhř./skl.zrc.
 Se střední hlavovou opěrkou vzadu
 S manual.bederní podp.řidiče
 s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
 s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
 Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
 S Centrálním Zamykáním
 s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
 S automat. stěračem čelního okna
 S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
 S el.ovládaným střesním oknem
 Air Crtn Rstrnt LH
 Omezení regulace vzduchu RH
 s airbagem ridice
 S Airbagem Pro Spolucestujícího
 S bočním airbagem - strana řidiče
 S bočn.airbagem-strana spolujezdce
 (+) Zadni tlumice standard
 Se slit. kolem 7 X 16" - styl 2
 205/55VR-16 BSW Tyre
 Zádné pojistné matice s oky
 Se Standardním Zavěsením
 Se zadními brzdovými kotouči
 s asistentem nouzového brzdení
 S IVD/TCS/ABS
 Standardní prední sedadlo
 S pedály bez seřizování
 4paprsk. volant kůze
 S Regulátorem Rychlosti
 Konvenční přístroje - úroveň 2
 S reostatem na sestavě přístrojů
 S palub. počítačem
 Se zvedákem A/V
 Pouze interface tel. BT/VC
 Vyssí verze s CD př. a AM/FM rádio
 Sada Ice 6
 S 8 reproduktory vyssí verze
 Sada B přípr.na telefon-anglicky
 Modul hlasové aktivace - Británie
 S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
 S automaticky spínanými světlomety
 S halogenovými svetlomety
 S Předními Mlhovkami
 S hliníkovými rámečky světlometů
 s osvetlením prostoru pro nohy
 Se stropní svít/mapovým světlem
 Se stropní svítilnou vzadu
 Koncová světla - úroveň 1
 S automatickým ovládáním světlometů

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 08:04
od fofok
Wolodyjowsski píše:
fofok píše:Není,je to docela užitečná věcička.Je spočítáno,že kdyby to v eu mělo každý auto,tak se ušetří několik tisíc mrtvých za rok.Součástí ESP jsou i jiný podpůrný systémy,který šetřej gumy a u Focusu to kecá do řízení celkem citlivě,že kopyto to ani nepozná.

Božínku, tak tohle mě opravdu dostalo! :dih:
Proč jako.Dneska je to naprostej standart a auto bez toho bych nekoupil.Od r. 2012 ESP budou muset mít všechny nový modely uvedený na trh v EU a furt lepší než přiblblý emisní normy,kdy pravděpodobně s normou EU 6 přijde filtr pevnejch částic do benzíňáků s přímým vstřikem.

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 08:12
od Sobull
Já myslím, že ho dostalo (mě taky) to nesmyslný statistický vyjádření. V eu zemře na silnici cca 40000 lidí za rok. Několik tisíc pro mě není 1 ani 2 ale nejmíň 3 spíš 4 tisíce. Chce mi někdo tvrdit, že každou desátou mrtvolu na silnici má na svědomí absence esp? Ať tu statistiku někdo předloží. Specielně mě zajímá metodika měření.

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 08:59
od Wolodyjowsski
fofok píše:
Wolodyjowsski píše:
fofok píše:Není,je to docela užitečná věcička.Je spočítáno,že kdyby to v eu mělo každý auto,tak se ušetří několik tisíc mrtvých za rok.Součástí ESP jsou i jiný podpůrný systémy,který šetřej gumy a u Focusu to kecá do řízení celkem citlivě,že kopyto to ani nepozná.

Božínku, tak tohle mě opravdu dostalo! :dih:
Proč jako.Dneska je to naprostej standart a auto bez toho bych nekoupil.Od r. 2012 ESP budou muset mít všechny nový modely uvedený na trh v EU a furt lepší než přiblblý emisní normy,kdy pravděpodobně s normou EU 6 přijde filtr pevnejch částic do benzíňáků s přímým vstřikem.
Já si je zase klidně koupím.
Tyhle fíčury mě nechavají naprosto chladným. Zabývám se mj. profesionálně analýzou dopravních nehod a zatím se mi nepodařilo "odhalit" jakýkoliv podstatný, měřitelný, zjistitelný vliv ESP a podobných systémů (s vyjímkou ABS) na chování vozidel v mezních situacích. Nemluvím o subjektivních pocitech showmanů v Top Gearu. "Bádají" o tom i zahraniční kolegové na odborných skupinách LindedIn ... ticho po pěšině, nobody knows :nixw:
Takže s těma mrtvolama opatrně, není pravda vše, co si vymyslí úředník v Bruselu, nedejbože v Praze!

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 09:21
od silverwolf
Wolodyjowsski píše: Já si je zase klidně koupím. Tyhle fíčury mě nechavají naprosto chladným.
S tímhle tvrzením souhlasím. Chápu že je to pro některý typy ženských, pak ženských co vozí děti v zimě v létě ze samoty v lesích do města do školy a pro některý chlapy, pro který je řízení za trest a nemají k tomu žádný vztah a pak pro důchodce nad 80 let co mají zpomalené reakce a nizší stupeň sebedůvěry. Nejezdím nad hranici možností a schopností auta ani svých, se smykem si dokážu poradit a k tomu nepotřebuju žádný udělátka, nepotřebuju aby auto za mně samo zaparkovalo, nepotřebuju aby auto samo začalo brzdit když nedodržím bezpečnou vzdálenost atd.atd. Kde je pak radost a zábava z řízení auta? Taky pak to tak vypadá na silnicích- nikdo nic pořádně neumí a řízení není jenom šlapat na plyn a točit volantem :wink:

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 09:47
od Wolodyjowsski
nepotřebuju žádný udělátka, nepotřebuju aby auto za mně samo zaparkovalo, nepotřebuju aby auto samo začalo brzdit když nedodržím bezpečnou vzdálenost atd.atd. Kde je pak radost a zábava z řízení auta? Taky pak to tak vypadá na silnicích- nikdo nic pořádně neumí a řízení není jenom šlapat na plyn a točit volantem :wink:


Bohužel, auta bez "udělátek" bude stále obtížnější hledat.
Nebudou,nebudou...
Teorie "kurvítek" je pravdivá, vozidla "spotřebního segmentu" jsou navrhována na predikovanou životnost 2-3 roky záruka x cca 50 000 km = 150 000, rezerva na max. 200 000 km a je "odjeto" (speciálně třeba 1,6 TDCi od Pažouta, 200 000 je cca hranice životnosti (rozhodně motorové skupiny) plus mínus něco...)
Nedovedu si představit situaci, kdy zmizí z trhu benzíny bez turba a dvojhmoty a až budeme pořád řešit svítící kontrolky řízení emisí v normách Euro 5 a vyšších a auto po pěti nebo šesti letech neprojde emisemi na STK bez desetitisícových investic... :wallbash:

Montovny chrlí statisíce plechovek a někdo je taky holt musí kupovat. Lobby dovozců a výrobců v Česku se momentálně opět snaží vyřadit starší vozidla ze hry - posledním pokusem je snaha o aplikaci "ekologického poplatku" na vozidla Euro 3 a horší...zatím se intenzivně jedná.

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 11:37
od Nicco
V tom mas pravdu. Ked sa to tak vezme, ta mna auto zacne uz po 2och rokoch nudit a nebranim sa nakupu noveho. Limituju ma iba peniaze :twisted:
Su aj taki, co za 2 roky spravia tych 200.000km a potom auto predaju nejakemu dobrakovi, takze tam. Vcera som cital na dfens clanok z automotive oblasti, ako sa setri na dieloch. Odbyt predsa musi byt a auto, ktore jazdi bez spotreby nahradnych dielov 8-10 rokov je ich nepriatel.

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 11:49
od Nicco
Tie LED-ky su original Ford?

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 11:51
od silverwolf
řek bych že ne, navíc si myslím, že jsou nepředpisově nízko

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 14:22
od Nicco
Wolodyjowsski píše:
fofok píše:Není,je to docela užitečná věcička.Je spočítáno,že kdyby to v eu mělo každý auto,tak se ušetří několik tisíc mrtvých za rok.Součástí ESP jsou i jiný podpůrný systémy,který šetřej gumy a u Focusu to kecá do řízení celkem citlivě,že kopyto to ani nepozná.
Božínku, tak tohle mě opravdu dostalo! :dih:
A co hovoris na toto?:
"Jen v USA ročně prý zemře na následky onemocnění způsobených znečištěním ovzduší z obřích přepravních lodí 60 000 lidí. "
http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich ... tomoto_vok

Re: názor na ojetinu

Napsal: 14.07.2011 15:48
od V12
vazeni, statistika je o presnom narabani s nepresnymi cislami, kde su jednotlive cinitele vazene v zmysle dosiahnutia zamyslaneho ciela.

Urcite by sa dalo dokazat, kolko tisic ludi zomrie na znecistenie ovzdusia vzniknuteho pri vyrobe Eolysu a DPF :twisted: