nepotřebuju žádný udělátka, nepotřebuju aby auto za mně samo zaparkovalo, nepotřebuju aby auto samo začalo brzdit když nedodržím bezpečnou vzdálenost atd.atd. Kde je pak radost a zábava z řízení auta? Taky pak to tak vypadá na silnicích- nikdo nic pořádně neumí a řízení není jenom šlapat na plyn a točit volantem
Bohužel, auta bez "udělátek" bude stále obtížnější hledat.
Nebudou,nebudou...
Teorie "kurvítek" je pravdivá, vozidla "spotřebního segmentu" jsou navrhována na predikovanou životnost 2-3 roky záruka x cca 50 000 km = 150 000, rezerva na max. 200 000 km a je "odjeto" (speciálně třeba 1,6 TDCi od Pažouta, 200 000 je cca hranice životnosti (rozhodně motorové skupiny) plus mínus něco...)
Nedovedu si představit situaci, kdy zmizí z trhu benzíny bez turba a dvojhmoty a až budeme pořád řešit svítící kontrolky řízení emisí v normách Euro 5 a vyšších a auto po pěti nebo šesti letech neprojde emisemi na STK bez desetitisícových investic...
Montovny chrlí statisíce plechovek a někdo je taky holt musí kupovat. Lobby dovozců a výrobců v Česku se momentálně opět snaží vyřadit starší vozidla ze hry - posledním pokusem je snaha o aplikaci "ekologického poplatku" na vozidla Euro 3 a horší...zatím se intenzivně jedná.