názor na ojetinu

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Konik » 13.07.2011 14:41

to dzooky:

Označení stejného systému se může u jednotlivých výrobců lišit. Např. protiprokluzový systém někdo označuje jako ASR, někdo jako TCS.

Bazarník pak:
a) neví, jak se systém u daného výrobce jmenuje, tak tam napíše, co mu přijde pod ruku (ale inzerát bude víceméně pravdivý).
b) neví, jakou má auto přesně výbavu, tak do inzerátu zadává, co mu přijde pod ruku, až se mu kouří od klávesnice :D
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Uživatelský avatar
dzooky
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 20.04.2011 11:04
Bydliště: Presov
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od dzooky » 13.07.2011 14:54

Ta mozem ja hladat :D
Diki chalani

Uživatelský avatar
Zizass
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 552
Registrován: 13.11.2008 16:51
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Zizass » 13.07.2011 20:40

Tak jsem narazil na tento kousek:
http://www.auto-re.cz/moto/ford-focus-1 ... etail_1026
Co říkáte ,výbava sedí dle FZ bezchybně,km v 10/2010 24336 a za stejnou dobu potom jen 3tkm...
Jinak nádherný kus ne?Já by jsem bral něco 2008/2009,tohle už je trochu nad plán,ale kurňa kdo prodává takhle brzo auto?
Teď jsem si všiml ,žedle servisního razítka by mělo být v 4/2011-24513km,což zase nějak nesedí proti FZ???
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od foki » 13.07.2011 23:47

je divne te za 6 mesicu najede 24t a pak za dalsích 8mesicu jen 3t km .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
dzooky
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 20.04.2011 11:04
Bydliště: Presov
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od dzooky » 14.07.2011 00:17

tu je vypis z FZ na auto co som spominal vyssie

Kód: Vybrat vše

WF0SXXGCDS8A82696

 E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
 28.03.2008
 Focus 2008-
 Kombi
 Série 35
 Lynx Diesel 1,8 TC(115 k) HPCR
 5rychl. manuální - MTX75
 LHD FWD
 Emisní stupen IV
 Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
 (+)"B"
 Sedá Sea (met)
 Ontario (B-C)

prva registracia ... 16/04/2008


-- ... Km

offline

 Vyrobeno v závodě Saarlouis
 Security Lock Group #1
 Convenience Group No.9
 Marketingová úroveň 1
 Sada - zlepsená oprava pneu SVC
 S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
 El. ovl. před. okna s imp. spoust.
 ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
 Soukromé sklo
 S vyhříváním čelního skla
 S vyhřívaným předním oknem
 S chlazenou příruční schránkou
 S minikonzolou nad hlavou
 S Krátkou Podlazní Konzolou
 Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
 Barva vnitřních doplňků - Ebony
 Prední podlahový koberec
 Sl. clona s osv. zrcátkem levá
 Sl. clona s osv. zrcátkem pravá
 S kobercem nákladového prostoru
 Stropní schránka-slun.clona řidiče
 s elektrochromatickým zp. zrcátkem
 Duál světlo el./vyhř./skl.zrc.
 Se střední hlavovou opěrkou vzadu
 S manual.bederní podp.řidiče
 s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
 s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
 Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
 S Centrálním Zamykáním
 s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
 S automat. stěračem čelního okna
 S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
 S el.ovládaným střesním oknem
 Air Crtn Rstrnt LH
 Omezení regulace vzduchu RH
 s airbagem ridice
 S Airbagem Pro Spolucestujícího
 S bočním airbagem - strana řidiče
 S bočn.airbagem-strana spolujezdce
 (+) Zadni tlumice standard
 Se slit. kolem 7 X 16" - styl 2
 205/55VR-16 BSW Tyre
 Zádné pojistné matice s oky
 Se Standardním Zavěsením
 Se zadními brzdovými kotouči
 s asistentem nouzového brzdení
 S IVD/TCS/ABS
 Standardní prední sedadlo
 S pedály bez seřizování
 4paprsk. volant kůze
 S Regulátorem Rychlosti
 Konvenční přístroje - úroveň 2
 S reostatem na sestavě přístrojů
 S palub. počítačem
 Se zvedákem A/V
 Pouze interface tel. BT/VC
 Vyssí verze s CD př. a AM/FM rádio
 Sada Ice 6
 S 8 reproduktory vyssí verze
 Sada B přípr.na telefon-anglicky
 Modul hlasové aktivace - Británie
 S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
 S automaticky spínanými světlomety
 S halogenovými svetlomety
 S Předními Mlhovkami
 S hliníkovými rámečky světlometů
 s osvetlením prostoru pro nohy
 Se stropní svít/mapovým světlem
 Se stropní svítilnou vzadu
 Koncová světla - úroveň 1
 S automatickým ovládáním světlometů

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4974
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od fofok » 14.07.2011 08:04

Wolodyjowsski píše:
fofok píše:Není,je to docela užitečná věcička.Je spočítáno,že kdyby to v eu mělo každý auto,tak se ušetří několik tisíc mrtvých za rok.Součástí ESP jsou i jiný podpůrný systémy,který šetřej gumy a u Focusu to kecá do řízení celkem citlivě,že kopyto to ani nepozná.

Božínku, tak tohle mě opravdu dostalo! :dih:
Proč jako.Dneska je to naprostej standart a auto bez toho bych nekoupil.Od r. 2012 ESP budou muset mít všechny nový modely uvedený na trh v EU a furt lepší než přiblblý emisní normy,kdy pravděpodobně s normou EU 6 přijde filtr pevnejch částic do benzíňáků s přímým vstřikem.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Sobull » 14.07.2011 08:12

Já myslím, že ho dostalo (mě taky) to nesmyslný statistický vyjádření. V eu zemře na silnici cca 40000 lidí za rok. Několik tisíc pro mě není 1 ani 2 ale nejmíň 3 spíš 4 tisíce. Chce mi někdo tvrdit, že každou desátou mrtvolu na silnici má na svědomí absence esp? Ať tu statistiku někdo předloží. Specielně mě zajímá metodika měření.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1257
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Wolodyjowsski » 14.07.2011 08:59

fofok píše:
Wolodyjowsski píše:
fofok píše:Není,je to docela užitečná věcička.Je spočítáno,že kdyby to v eu mělo každý auto,tak se ušetří několik tisíc mrtvých za rok.Součástí ESP jsou i jiný podpůrný systémy,který šetřej gumy a u Focusu to kecá do řízení celkem citlivě,že kopyto to ani nepozná.

Božínku, tak tohle mě opravdu dostalo! :dih:
Proč jako.Dneska je to naprostej standart a auto bez toho bych nekoupil.Od r. 2012 ESP budou muset mít všechny nový modely uvedený na trh v EU a furt lepší než přiblblý emisní normy,kdy pravděpodobně s normou EU 6 přijde filtr pevnejch částic do benzíňáků s přímým vstřikem.
Já si je zase klidně koupím.
Tyhle fíčury mě nechavají naprosto chladným. Zabývám se mj. profesionálně analýzou dopravních nehod a zatím se mi nepodařilo "odhalit" jakýkoliv podstatný, měřitelný, zjistitelný vliv ESP a podobných systémů (s vyjímkou ABS) na chování vozidel v mezních situacích. Nemluvím o subjektivních pocitech showmanů v Top Gearu. "Bádají" o tom i zahraniční kolegové na odborných skupinách LindedIn ... ticho po pěšině, nobody knows :nixw:
Takže s těma mrtvolama opatrně, není pravda vše, co si vymyslí úředník v Bruselu, nedejbože v Praze!

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od silverwolf » 14.07.2011 09:21

Wolodyjowsski píše: Já si je zase klidně koupím. Tyhle fíčury mě nechavají naprosto chladným.
S tímhle tvrzením souhlasím. Chápu že je to pro některý typy ženských, pak ženských co vozí děti v zimě v létě ze samoty v lesích do města do školy a pro některý chlapy, pro který je řízení za trest a nemají k tomu žádný vztah a pak pro důchodce nad 80 let co mají zpomalené reakce a nizší stupeň sebedůvěry. Nejezdím nad hranici možností a schopností auta ani svých, se smykem si dokážu poradit a k tomu nepotřebuju žádný udělátka, nepotřebuju aby auto za mně samo zaparkovalo, nepotřebuju aby auto samo začalo brzdit když nedodržím bezpečnou vzdálenost atd.atd. Kde je pak radost a zábava z řízení auta? Taky pak to tak vypadá na silnicích- nikdo nic pořádně neumí a řízení není jenom šlapat na plyn a točit volantem :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1257
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Wolodyjowsski » 14.07.2011 09:47

nepotřebuju žádný udělátka, nepotřebuju aby auto za mně samo zaparkovalo, nepotřebuju aby auto samo začalo brzdit když nedodržím bezpečnou vzdálenost atd.atd. Kde je pak radost a zábava z řízení auta? Taky pak to tak vypadá na silnicích- nikdo nic pořádně neumí a řízení není jenom šlapat na plyn a točit volantem :wink:


Bohužel, auta bez "udělátek" bude stále obtížnější hledat.
Nebudou,nebudou...
Teorie "kurvítek" je pravdivá, vozidla "spotřebního segmentu" jsou navrhována na predikovanou životnost 2-3 roky záruka x cca 50 000 km = 150 000, rezerva na max. 200 000 km a je "odjeto" (speciálně třeba 1,6 TDCi od Pažouta, 200 000 je cca hranice životnosti (rozhodně motorové skupiny) plus mínus něco...)
Nedovedu si představit situaci, kdy zmizí z trhu benzíny bez turba a dvojhmoty a až budeme pořád řešit svítící kontrolky řízení emisí v normách Euro 5 a vyšších a auto po pěti nebo šesti letech neprojde emisemi na STK bez desetitisícových investic... :wallbash:

Montovny chrlí statisíce plechovek a někdo je taky holt musí kupovat. Lobby dovozců a výrobců v Česku se momentálně opět snaží vyřadit starší vozidla ze hry - posledním pokusem je snaha o aplikaci "ekologického poplatku" na vozidla Euro 3 a horší...zatím se intenzivně jedná.

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Nicco » 14.07.2011 11:37

V tom mas pravdu. Ked sa to tak vezme, ta mna auto zacne uz po 2och rokoch nudit a nebranim sa nakupu noveho. Limituju ma iba peniaze :twisted:
Su aj taki, co za 2 roky spravia tych 200.000km a potom auto predaju nejakemu dobrakovi, takze tam. Vcera som cital na dfens clanok z automotive oblasti, ako sa setri na dieloch. Odbyt predsa musi byt a auto, ktore jazdi bez spotreby nahradnych dielov 8-10 rokov je ich nepriatel.
Naposledy upravil(a) Nicco dne 14.07.2011 12:16, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Nicco » 14.07.2011 11:49

Tie LED-ky su original Ford?
Přílohy
Focus LED.png
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od silverwolf » 14.07.2011 11:51

řek bych že ne, navíc si myslím, že jsou nepředpisově nízko
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Nicco » 14.07.2011 14:22

Wolodyjowsski píše:
fofok píše:Není,je to docela užitečná věcička.Je spočítáno,že kdyby to v eu mělo každý auto,tak se ušetří několik tisíc mrtvých za rok.Součástí ESP jsou i jiný podpůrný systémy,který šetřej gumy a u Focusu to kecá do řízení celkem citlivě,že kopyto to ani nepozná.
Božínku, tak tohle mě opravdu dostalo! :dih:
A co hovoris na toto?:
"Jen v USA ročně prý zemře na následky onemocnění způsobených znečištěním ovzduší z obřích přepravních lodí 60 000 lidí. "
http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich ... tomoto_vok
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od V12 » 14.07.2011 15:48

vazeni, statistika je o presnom narabani s nepresnymi cislami, kde su jednotlive cinitele vazene v zmysle dosiahnutia zamyslaneho ciela.

Urcite by sa dalo dokazat, kolko tisic ludi zomrie na znecistenie ovzdusia vzniknuteho pri vyrobe Eolysu a DPF :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti