Stránka 18 z 25

Re: Čištění EGR ventilu

Napsal: 07.08.2009 13:32
od Vewehr
Tak jsem ta to koukal a vypadá to zajímavě. Jen asi 50 s před koncem videa, když na to dupnul, mi padla čelist :mrgreen:. Ale když už to použít, tak bych se možná trochu bál to poslat do nastartovanýho motoru. Možná na prostřik vymontovanýho EGR...
ACDC píše:Zdravím, našel jsem na You tube zajimavé video,jak někdo čistí nějakým zázračným sprejem EGR ventil, video se jmenuje: Ford Focus 1.8 TDDI EGR Cleaning .Nevím zda je toto možné, nebo si někdo dělá jen srandu.Co si o tom myslíte?

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 07.08.2009 17:21
od ACDC
Koukni se ne tento návod: http://obchod.top-oil.cz/www/prilohy/os ... gr3_cz.pdf Je tam přesný postup aplikace toho spreje.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 08.08.2009 00:35
od Vewehr
Dík. Na to jsem už koukal. Šlo mi právě o to, že kromě metody "D", tj. vymontování EGR a očisty, bych se toho bál. Všechno, co spláchnu ze sání, proženu totiž za běhu motoru rovnou celým motorem. A že to můžou být pěkný sr...y. Viz to video 8).

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 21.08.2009 23:47
od Tabi
Tak i já jsem se konečně dostal na zaslepení egr ventilu.Zdá se to bejt lepší,hlavně to tolik nekouří jak dřív,to je jistá věc.Zítra to chci pořádně projet tak se uvidí jestli to i líp pojede.Zdá se,že i snad jo,ale může to být jen první dojem :wink: uvidím.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 22.08.2009 17:52
od funes30
Tabi: tak jak jsi dopadnul se zaslepením,je to lepší,nebo se na to vykašlat :oops:

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 22.08.2009 21:22
od Tabi
funes30:u nás téměř celej den prší,takže jsem to nejel vyzkoušet tam kam jsem chtěl jet.Ale ráno jsem jel do železářství pro šroubky tak jsem auto pořádně prohnal a o trochu líp to jede,samozřejmě to nepřidalo moc na výkonu ale řekl bych,že to jde líp do otáček.No a opravdu to tak nekouří jako dřív.Za mě můžu doporučit.Když bude zítra pěkně tak to ještě vyzkouším na jednom kopci,kde vím v kterých místech dávám pětku,když všechny rychlosti vytáčím na 3000 ot. a řadím víší.No uvidíme. :lol:

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 23.08.2009 00:10
od funes30
Tabi:Zavidím,že si aspoň vyjedeš,ja mám auto už týden na špalkách :oops: ,taky bych to zaslepil,ale nemám ani zaslepku,a za další mam trochu strach ten egr ventil rozdělat,při mojím štěstí ukroutím šrouby a kdoví co ještě :(

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 23.08.2009 23:36
od Tabi
Tak jsem to dneska pořádně projel a je to fakt lepší,uplně mě to tlačí do sedaček jaký to má teď zrychlení :mrgreen: .Dělám si prču,je to sotva poznat,ale jde to líp do otáček a nehulí to jak naložená tatrovka. :D Já jsem spokojenej a za mě doporučuju zaslepit,když už má někdo egr ventil v háji.A k těm šroubům,jeden mi nešel vůbec povolit.Dvakrát jsem ho postříkal WeDečkem a po 15ti minutách povolil,ale stejně jsem musel hodně zabrat,taky jsem se bál abych ho nezalomil.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 25.08.2009 08:57
od hosy
Nemohl by mi nekdo poradit? Asi před čtrnácti dny se začalo hlásit palivové čerpadlo (TDDi 2000), tak jsem poslal auto na diagnostiku, tam to našlo asi osm chybovým hlášení, které jednoznačně ukazují na to čerpadlo a mezi nimi i chyba od snímače tlaku na EGR ventilu. Když auto prohlídli a snažili se eliminovat chybová hlášení, tak zjistili, že snímač je odpojený, odizolovaný a celý svazek pěkně zakrytý. Nevíte jaký důvod by to mohlo mít? Zaslepený EGR ventil? V servisu ho nerozebírali, takže nevím. Po napojení snímače se chyby na diagnostice už neobjevovaly. Díky za reakce

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 25.08.2009 12:32
od Tabi
Zdravím hosy,kdyby jsi měl egr ventil zaslepený tak záslepka jde většinou vidět,viz.foto.Ty jsi měl odpojený přímo konektor na egr ventilu?viz.foto.S tím čerpadlem je to vždycky průser,když se opravdu posere,já sám se toho bojím jak čert kříže.Ale když píšeš,že po zapojení to chyby nehlásí,tak je to záhada.Auto ti přestalo jet,nebo jede normálně,nebo ti blikala konrolka žhavení?Třeba to nebude tak hrozný uvidíš no,pak dej vědět.
Příloha P1130745a.JPG je dlouhodobě nedostupná.
P1130742abc.JPG

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 25.08.2009 17:42
od hosy
Diky Tabi, ten můj problém s čerpadlem a jeho řídící jednotkou se projevuje prazvláštně. Když je to studený, tak vše funguje. Problém nastává po cca 30 - 40 min provozu, motor vypíná, blikající kontrolka žhavení. Pak to za jízdy znovu nastartuju a jede se dál, frekvence tohoto problému se zvyšuje a dělá to třeba každou minutu, mám pocit jako když je brutálně zavzdušněný potrubí protože to třeba párkrát škytne než to vypne úplně - už s tim nejzdim, a jen čekám na jednoho maníka, kterej má forďáckou diagnostiku a ještě otestuje nějaký další kritický místa, ale nevim, asi to bude na výměnu. Ještě jedna zajímavost - když to chladne cca po 20 min jízdy - tak to nejde nastartovat. Jakmile to ale vychladne úplně, tak motor zase běží, jako by se nechumelilo. Nedávno jsem vyměňoval palivový filtr - mechanici netěsnosti hadiček vyloučili :? Až se to vyřeší , dám vědět.
BTW přečetl jsem si po sobě tu zprávu s EGR ventilem a mám tam chybu - ten svazek ušmiknutých drátů od EGR snímače byl samozřejě zaizolovaný a skrytý, takže si stím musel dát někdo práci.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 28.10.2009 16:09
od dandyta
Zdar " zaslepovaci" 8O Tak dneska sme to s kamošom zaslepili + vymena oleja. Priznam sa, povolit tie dve šrouby nam dalo chvilu zabrat. No nakoniec sme to zmakli.
Chce to vopred nastriekat WD, ohnut 10tku očkovi a povolit, inak s tim nepohnete (gola sa tam nevlezie). Nerez som nezohnal, tak som použil 2mm hlinik .
A prve dojmi?
Motor som vytocil nad 3500ot. a zadymel jak stara tatrovka :lol: ..no potom to uz bolo ok. Ma už troska lepši tah a ide viac do otacok, takže spokojnost. Hlavne ze nehuli ako predtym :D Nabuduci tyzden idem na EK, tak som zvedavy co nameraju.
Prikladam foto nasho originalneho kluča, ktory pri uhybani nevydrzal. Nastastie sme mali po ruke CO2 a experta na take veci :lol:

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 03.11.2009 12:40
od xcsacek
Zdravím, tak už se taky hlásím k ,,zaslepeným,, :wink: Sice se to povedlo až na podruhé, ale přece :lol: - poprvé jsem se k tomu ani nedostal, protože jsem nemohl povoli objímku na vysokotlakém potrubí a novou jsem neměl, tak jsem zkusil jen cvičně povolit ten šroub, ke kterému jsem se dostal a něšlo s ním ani hnout - no vypadalo to bídně, ale odložil jsem to o tyden a pruběžně stříkal uvolňovač šroubů (asi 3x během týdna) a v sobotu se do toho pustil znova a už to šlo pěkně - jen největší problém jsem měl s opětovným našroubováním šroubů po vložení záslepky - bylo to jakýsi napružený nebo co, ale nakonec se povedlo 8)

Výsledek - no o spotřebě nemá cenu zatím mluvit (stejně jak se ochladilo, tak stoupla), výkon a ochata jít do otáček mně přijde stejný, ale je pravda, že sem ho ještě pořádně neprojel no a kouření - to proč to vlastně všichni děláme - po vytočení motoru vyletěl černý oblak a po následném sešlápnutí plynu byl míň znatelný, ale že by nebyl vůbec se říct nedá, ale jak jsem říkal ještě jsem neměl možnost to pořádně projet, tak třeba to byly zbytky bordelu, ale každopádně to bylo o poznání míň než před tím ... uvidíme dál.

PS: rada o uvázání klíče není vůbec od věci :mrgreen:

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 04.11.2009 22:03
od pelen
Opetovne nasroubovani sroubu je obtizne ne ale od napruzeni, ale od nevhodneho nabehu zavitu na obycejnem ocelovem sroubu pro diru se zavitem v hlinikove slitine. Chtelo by to konec sroubu obrousit do konusu.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 06.11.2009 18:50
od dandyta
Tyzden po zaslepeni EGR, som dnes bol dnes na emiske. Chlapik co to meral nemohol uverit ake nizke hodnoty mu naskocili. Este ma aj pochvalil, ze na 225tisic very good motor. :D