Zdravím, tak už se taky hlásím k ,,zaslepeným,,

Sice se to povedlo až na podruhé, ale přece

- poprvé jsem se k tomu ani nedostal, protože jsem nemohl povoli objímku na vysokotlakém potrubí a novou jsem neměl, tak jsem zkusil jen cvičně povolit ten šroub, ke kterému jsem se dostal a něšlo s ním ani hnout - no vypadalo to bídně, ale odložil jsem to o tyden a pruběžně stříkal uvolňovač šroubů (asi 3x během týdna) a v sobotu se do toho pustil znova a už to šlo pěkně - jen největší problém jsem měl s opětovným našroubováním šroubů po vložení záslepky - bylo to jakýsi napružený nebo co, ale nakonec se povedlo
Výsledek - no o spotřebě nemá cenu zatím mluvit (stejně jak se ochladilo, tak stoupla), výkon a ochata jít do otáček mně přijde stejný, ale je pravda, že sem ho ještě pořádně neprojel no a kouření - to proč to vlastně všichni děláme - po vytočení motoru vyletěl černý oblak a po následném sešlápnutí plynu byl míň znatelný, ale že by nebyl vůbec se říct nedá, ale jak jsem říkal ještě jsem neměl možnost to pořádně projet, tak třeba to byly zbytky bordelu, ale každopádně to bylo o poznání míň než před tím ... uvidíme dál.
PS: rada o uvázání klíče není vůbec od věci
