Stránka 18 z 190
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 10.08.2009 08:11
od martasak
Komi píše:ked podla Forda ma model s DPF priemernu 4,8 a bez DPF len 4,8 cize je jasne ze ked slubuju znizenie spotreby tak su daleko sikovnejsi ako nejaky blby profici od Forda aj Pazouta dohromady....ale jasne ze takto dost ludi nalakaju a vo tom to je...
Ale ve většině článků o DPF najdeš, že DPF mírně zvyšuje spotřebu... Prostě je něco v cestě a navíc když dojde k aktivní regeneraci tak to během ní žere nepochybně více. Takže snížení spotřeby je klidně IHMO možné (pokud z toho udělají ekvivalent auta bez DPF), ale ten zbytek je problematický.
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 10.08.2009 08:45
od martasak
foki píše:
napisu to znova 1,6 ano ale benzin

a prijde mi ze zacinaji dochazet .

No kdyby k tomu byl rozumný převod a rozumně odstupňované kvalty tak to s tím variabilním časováním možná... Ale za stávající situace...
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 11.08.2009 13:59
od wilder01
Ja mam navrh. Prestante teoretizovat a chodte si dat ten DPF vykuchat. Potom napisete ako to je naozaj
A pokial ide o EK, nic nie je nemozme, aj prejst bez merania.
Je tu niekto s 1,6 Tdci 80kW DPF, komu to pri 120 000 len regenerovali a nemenili?
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 11.08.2009 17:13
od Jozef
V tomto pripade nie je "len" rozhodujuce tych 120.000 km, ale aj charakter jazdenia (dlzky beznych jazd) a kvalita paliva, atd. Takze len na tie km by som sa neorientoval.
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 11.08.2009 21:39
od wilder01
Sevas Jozef z TT
Ja viem ze to nie je presne o km, ze ten filter nezomrie presne po 120 000 km. Len ma zaujima kolkym uz zomrel a ako to riesili.
Ja osobne pri takej brutalnej cene radsej fofa predam a kupim zas ine...
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 12.08.2009 17:41
od Jozef
Tak kym ho predas, dufam, ze sa s nim prides aspon ukazat na nejaky zraz ...

Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 13.08.2009 08:24
od wilder01
mam na tom necelych 94 000, tak snad mi to este chvilu pojazdi.
zatial mu je luto predavat ho, ale uznaj ze 2000 € za DPF je ulet a ani sa nedivim ze sa ludia snazia ten dpf odtial dat prec a mat pokoj.
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 13.08.2009 09:50
od Radegast
To wilder01: při těch 120000 km je výměna doporučena

. Ale protože je to poslední díl za kterým se již nemá co posrat, tak ho tam můžeš nechat klidně až do jeho úplného konce, což může být třeba až při dvojnásobku kilometrů doporučené výměny

.
Takže já půjdu cestou jen dolití ELOYS při těch 120000 km ( dá se koupit za rozumnou cenu u citrónů a pak si ho doliju a dle již uvedeného návodu ručně vynuluju PC) a budu čekat kdy mi filtr definitivně odejde a čekat, že na něm najedu ještě nějakou slušnou dávku kilometrů a pak bych ho teprve vykuchal definitivně nebo vyměnil pokud to již bude za přijatelnou cenu.
To je má idea

Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 13.08.2009 20:48
od BobTDCi
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 14.08.2009 20:14
od BobTDCi
Tak a je to tu!!!
Dnes cestou z BA - červená kontrolka a nápis: "Engine systems fault" - a ďalej auto ako bez turba - núdzový režim...
Zastavil som sa v NR vo Forde:
Zanesený DPF filter....a EGR v otvorenej polohe/asi zasajrajtený - veľmi si prajem, aby aspoň ten bol funkčný po vyčistení/.
Tak neviem - či mám ísť do Fordu na "dynamickú" regeneráciu /v servise vyvolanú cez IDS diagnostiku s predchádzajúcim doplnením "EOLYSU 176" predtým doplna do nádržky na aditívum/ a potom sa vraj uvidí....
Tak fakt neviem...kurník šopa - prečo tu nie je taká autoservisná firma ako v Bystřici nad Pernštejnem alebo vo Velkém Meziříčí!!!!?
Ak to nebude po tej regenerácii ok - zbytočne som vyhodil cca 250-300Eur a aj tak budem musieť kúpiť jazdený DPF z búračky!!!!!
Za 200éčiek mi ponúkajú DPF z vrakoviska - ale teraz ani nemajú - vraj najskôr v stredu.
Tak babo raď!!!!!!!

Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 14.08.2009 21:21
od Jozef
to BobTDCi: uf, tak skoro som to u Teba necakal. Neviem, co by bolo v Tvojom pripade lepsie. Nech sa rozhodnes akokolvek, drzim palce, nech Ti to dopadne dobre. A budem sledovat, ako sa Ti dari ...
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 14.08.2009 22:07
od wilder01
tazko radit. DPF z buracky tiez nie je zrovna zadarmo, hlavne ak nevies kolko km na v skutocnosti za sebou a kolko pred sebou.
Ten tvoj zaneseny DPF ma kolko za sebou?
Ja by som skusil Rakusko, myslim ze radsej prihodit par stoviek a mat istotu ze to mas nove a vydrzi zopar rokov...
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 14.08.2009 22:50
od BobTDCi
wilder01 píše:
tazko radit. DPF z buracky tiez nie je zrovna zadarmo, hlavne ak nevies kolko km na v skutocnosti za sebou a kolko pred sebou.
Ten tvoj zaneseny DPF ma kolko za sebou?
Ja by som skusil Rakusko, myslim ze radsej prihodit par stoviek a mat istotu ze to mas nove a vydrzi zopar rokov...
Z búračky je za 160-200éčiek.
No ale 982éčiek sa mi zas vyhadzovať nechce....až tak dobre nezarábam...
Môj má tak 160-170tkm. Presne neviem lebo bol stáčaný tacháč čo som vedel, rozhodoval som sa podľa stavu auta - iba o DPF som vtedy nevedel vôbec nič na moju škodu!
V marci 2008 malo auto 121tkm podľa protokolu pri výmene sahary na zvolávačku v nemecku a keď mi ho v júli doviezli malo na tacháči "97tkm"..ale aj na diagnostike sme to videli podľa zápisov, že to bolo robené...vravím zvyšok auta aj samotný chod motora bol v poriadku tak nejakých 160 ešte nie je veľa.

Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 15.08.2009 12:01
od wilder01
982 € to stoji vraj aj s robotou, takze samotny filter ked beriem cenu v Nemecku stoji okolo 660 €. To mas rozdiel oproti vrakacu 460 €, co je sice dost ale ono ten vrakacovy filter sa moze velmi neoplatit. Co ak ti vrakacovy odide po 20 000 km? potom si mozno spravis prepocet ceny na km a zistis ze vrakacovy ta bude stat 0,01 € na km ale novy 0,0055 € na km pri vydrzi 120 000 km. Takze je to fakt na uvazenie.
Ak chces to auto casom predat tak ber vrakac, ak chces pri nom ostat este dlho a si s pokojny tak by som bral novy.
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 15.08.2009 12:55
od tomason
Co v Polsku kolik tam stojí
