Světla pro denní svícení info na 1. strane

Karoserie, světla, lak ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
mobil-man
Junior
Junior
Příspěvky: 239
Registrován: 07.05.2015 19:52
Bydliště: Chrudimsko

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od mobil-man » 14.09.2015 15:49

Dnes jsem nainstaloval odporový drát finis 1684288 a snížení svítivosti už je okem znatelné i ve dne (subjektivně klidně tech 20-25 % dolů, viz https://www.youtube.com/watch?v=CRTuSRb52qY a snížení svítivosti než zareaguje kamera). Však se ten drát výrazně víc zahřívá, než co jsem nainstaloval poprvé. Má kolem sebe bužírku s tkaninou, asi aby nepopálil okolí. :mrgreen:
Ale 5 metrů nemá, tenhle cca 1 metr.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13539
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od stano. » 14.09.2015 18:13

FLA: Kolko voltov das dole? 2V su uz dost vidiet.

Uživatelský avatar
FLA
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1402
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od FLA » 15.09.2015 12:15

Pouzi original skoda odporovy drot
ObrázekKuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8454
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od lucky.jack » 20.09.2015 12:35

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Hugi_77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 14.12.2009 17:41

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Hugi_77 » 05.10.2015 11:41

Ahoj,

vrátil jsem se zpátky k Fordu (Grand C-Max 2011, 2.0TDCi) a pořídil denní svícení s mlhovkama drlfog90 - nicméně mám problém se zapojením...
Mám xenony s automatickým rozsvícením a startování tlačítkem (Titanium), to co mě trápí je "kde najít lehce připojitelných +12V". Ideálně přímo v motorovém prostoru ať nemusím tahat kabel přes dělácí stěnu. V tuto chvíli mám jeden kabel na konektoru u pojistkové skříně před spolujezdcem (prostor nohou), ale tady se zase musí protáhnout dělící stěnou, což není taky nejjednodušší.
Nějaký tip?
Díky za radu....

Petr
Ford Grand C-Max Titanium, 2.0 TDCi 103 kW, rok 2011

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Andymaniac » 20.10.2015 15:06

Zdar pánové ! Podařilo se už někomu zapojit světla u FFII po FL tak, aby se rozsvěcely až poté co běží motor ? Kde mám najít těch "správných" 12V pro relé ?! Na klimatizaci jsem to nenašel ... :-(
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

erjan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19.03.2014 10:20

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od erjan » 20.10.2015 22:42

nepovolena inzerce
ZaQik

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nepér » 22.10.2015 13:10

Nepodařilo. Zdá se, že v motorovém prostoru takové, až s motorem spínané, napětí není. Jestli ti to nevadí už s klíčkem, tak takhle.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2465
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Andymaniac » 22.10.2015 15:08

Nemuselo by to napětí být ani v motorovém prostoru. Stačí mi kdekoliv v autě. Pro jistotu jsem si posledně protáhnul asi tři rezervní dráty mezi kabinou a motorem, takže jeden rád obětuji ;-)
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

Sisa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12.10.2015 20:30
Bydliště: Ustecko

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Sisa » 09.11.2015 18:56

Nevim, zda-li to v tomto vlakne neni nekde napsano, ale na starem Escort Cabriu jsem mel origo denni sviceni resene tak, ze "pro denni sviceni" se hlavni svetla zapojila SERIOVE a svitila obe defacto na polovicni vykon (mozna i ctvrtinovy, nechci to ted pocitat...).
Proste jedna parabola byla standardne ukostrena, druha mela prepinanou kostru bud na kostru,nebo do serie s tou prvni parabolou.
Ford Focus Combi 1.6 16v 2003 4xAirbag, 2xEleokna, Manklima, OrigDO

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nepér » 09.11.2015 22:05

Předpokládám, že dálková světla.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Sisa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12.10.2015 20:30
Bydliště: Ustecko

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Sisa » 10.11.2015 10:05

To uz netusim. Auto jsem mel pred dlouhou dobou a ja stejne vesmes zapinam svetla "automaticky" vzdy kdyz jedu a i v dobe, kdy to jeste nebylo povinne. Nejak jsem nepozoroval ze by to melo nejaky vliv na zivotnost svetel ci zarovek.

Jedine, kam ted uvazuju o instalaci dennich svtel je do stare VW T2, a to spise z duvodu odlehceni tomu 30ti letemu alternatoru a kabelum :D Ikdyz to zase poresi 100Wp solarni panel na strese...
Ford Focus Combi 1.6 16v 2003 4xAirbag, 2xEleokna, Manklima, OrigDO

Uživatelský avatar
Emil
Junior
Junior
Příspěvky: 244
Registrován: 11.12.2014 01:57

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Emil » 17.11.2015 13:03

Vyborna tema, pozrel som aj par montazi (odkazy v zhrnuti na prvej strane), no mam specificky dotaz a odpoved som zatial nenasiel.
Rad by som zapojil DRL tak, aby sa zoplo len ked je vodic v aute. Ideal by bol mozno tlakovy spinac v sedadle (ak je u vodica vo FoFo MK2 po FL), menej idelane napr. pasy (niekedy clovek prejde par metrov aj bez pasov, na dvore, parkoviskiu). Pripadne by som tam dal normalny (rucny) spinac.
Otazka je, ako to zapojit tak, aby sa odpajalo/pripajalo zaroven vstavane originalne ovladanie svetiel?
(Prerusit niektoru poistu/vedenie tak, aby to nehadzalo chyby?)
Prepinac svetiel by potom mohol byt permanentne v polohe Auto.
Aby som to vysvetlil, auto startujem dialkovo (zohriatie motora, pripadne namrazy na sklach, odmlzenie, dalej zohriatie/vychladenie kabiny), vacsinou v garazi (v tme), kde by prepinac v polohe auto automaticky (a zbytocne) zapol kompletne osvetlenie vozidla hned po starte. Po otvoreni garaze a nastupeni by snimac zataze/rucny prepinac zapol len DRL a v pripade zhorsenia svetelnych podmienok automaticky zapol stretavacky (plus zadok a prepol DRL na obrysovky).

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1856
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od C-Maxis » 17.11.2015 16:54

Tak krom ne úplně dobrého vlivu na motor (dlouho spuštěný studený motor na vonoběh) mi není trochu jasné, v čem je problém s rozsvícením DRL v garáži.
Pro el. soustavu vozidla to není téměř žádný problém a ani si nemyslím, že by LED měly problém s teplem.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Emil
Junior
Junior
Příspěvky: 244
Registrován: 11.12.2014 01:57

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Emil » 17.11.2015 17:06

DRL problem nieje, problem je spominana tma - tzn. svieti kompletne vsetko.

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti