Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 24.06.2015 13:13

Munga píše:Když se rozsvítí kontrolka tak to znamená že jste na suchu a regenerace neproběhne a nebo je tam ještě nějaká reserva na na doplnění?- to by mělo logiku
Reserva, mě nějakou dobu svítila jen oranžová ikona, jako "varování" až časem to vzal na červenou a engine fault.
Nicméně do nouzáku mě neposlal, auto jelo normálně.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 24.06.2015 14:19

Ono se přesně pozná, kvůli čemu svítí oranžová a červená v tomto případě?
Jinak bych popřemýšlel, jestli bych si to nedolil sám. A reset je také jednoduchý i bez diagnostiky. Jen se otevírá a zavírá víčko od nádrže a zapíná/ vypíná zapalování.
Já jsem už doléval.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5755
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 24.06.2015 14:41

V servisu mi tvrdili, že je v nádržce plovák. Dokáže to někdo potvrdit, či vyvrátit pro 2.0 TDCi?

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 24.06.2015 16:31

C-Maxis podle mě bez nějaký diagnostiky to nepoznáš.
Mě nejdříve svítila oranžovaá a psal engine fault myslím si, že tím chtěl naznačit ať doleju a pak po pár set km to změnil na červenou a engine fault, asi to došlo uplně.
Auto jezdilo dál a pak jsem to místo doplnění vyndal :)
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5755
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 24.06.2015 21:54

Já jsem dnes podle návodu, který jsem zde kdysi našel, vyresetoval "počítadlo", na konci se mi přesně podle popisu rozsvítila kontrolka a "Engine system fault", takže předpokládám, že to dopadlo úspěšně a žádný plovák v nádržce není.

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 28.06.2015 09:54

Ano, ten reset by pak moc nedával smysl. Za mě si myslím, že to na začátku počítá s plnou nádržkou a asi přes celkovou dobu běhu čerpadýlka dopočítává zbylé množství. Nebo třeba jen po 20 min. (např.) doby běhu čerpadla usoudí, že je třeba akce.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek


Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 24.07.2015 11:22

Nebude to především záležet na stylu jízdy: město dříve zaneseš bude častější vs dálničák, kdy se skoro nezanese?

Jinak tu někdo dříve psal, jak často probíhá ta, kdy s auto řekne že dlouho neregenerovalo a spustí ji preventivně.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5755
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 24.07.2015 12:54

Jo, to určitě bude, ale nějaká "průměrná hodnota" by snad být měla.
Aktuálně mám na tacho 149t km, jezdím teď spíše městské trasy kolem 15 km a k tomu 2 x 3 x týdne 2 x 40 km, převážně po dálnici a regenerace se v dálničním režimu spustí skoro vždy. Tak si říkám, zda už se neblíží smrt filtru. Na oleji a spotřebě to ale nepozoruju.

Když jsem jel na dovolenou, tak se spustila regenerace na dálnici snad dvakrát nebo třikrát po nějakých 100 - 200 km, ale pak asi došlo k lepšímu vypálení a skoro 700 km byl klid. Teď už se interval zase zkracuje. Napadlo mě taky, že v těchto teplotách jsou lepší podmínky pro regeneraci, tak by toho auto mohlo využívat a regenerovat častěji? :nixw:

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1012
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od hihi » 26.07.2015 01:41

Někde jsem tu četl, že regenerace je cca každých 1000 km - tedy ty "preventivní". Já mám najeto 175 tis. a aktuálně za sebou 2x1000 km - většinu z toho dálnici a regeneraci jsem nezaregistroval (na jízdě to není poznat a žádná udělátka nemám). Každopádně ty, kterých si všimnu v příměstském provozu, jsou od sebe tak +/-500km.

"Využívat a regenerovat častěji" to je hloupost. Auto regeneruje proto, že nastaly podmínky definované vlastnostmi filtru (případně jiné dané SW). Takže častěji je prostě problém, který plyne z většího zanesení a to může být buď typem provozu (město), nebo je něco se vstřikama (tomuhle nerozumím), nebo je filtr už obtížně regenerovatelný běžnou regenerací a bude časem na odpis.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 26.07.2015 11:30

Vstrekmi preto, ze uz nerozprasuju naftu ako maju, a vznika ovela viac sadzi.

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 28.07.2015 20:05

Klasika- včera jsem zjistil, že mám mít už 14 dní hotovou technickou. Dneska jsem tedy byl.
Emise hrůza, ten zvuk testovaného motoru ... :bebng:
Přikládám emisní protokol.
DPF přítomen, najeto přes 130 t Km.
Přílohy
emise C-Maxis.png
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 29.07.2015 09:42

Ac je to s podivem a clovek by cekal vyssi duslednost kdyz je to "TUV Nord" v teto STK mi zatim nikdy problemy nedelali a to sem tam byl uz dvakrat i bez DPF. Prohlidka rychla a cena prijatelna.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 29.07.2015 11:19

zelená + červená = 1500 při platbě kartou.
Dřív jsem před technickou dával auto do servisu na "přípravu" a zajištění TK. Tak kolem 3000 to stálo.
Od jisté doby prostě přijedu na technickou a dostanu ji. Teda- tady jsem pro jistotu vyměnil prasklou žárovku SPZ. Už jsem zažil člověka, co přijel a měl 4 prasklé žárovky a technik ho vyfakoval do pryč.

TÜV Nord je dle mých info "přísnější" než Dekra. O té jsem "zaslechl" informace, že v rámci byznisu projde kdekdo a kdo by neprošel na emise, že prý a možná mají nějakou úpravu ve stroji a že by se snad i mohlo stát, že vylezou výsledky v normě...
Je pravda, že jsem rád, když mi technik řekne, že auto je OK, jen vzadu nechat zkontrolovat silentbloky a kouknout se na počínající korozi...
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Kranich11
Junior
Junior
Příspěvky: 214
Registrován: 22.04.2010 21:46
Bydliště: Brno a okolí :)

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Kranich11 » 31.07.2015 20:06

No, ze zvyku se snažím sledovat regenerace.. jezdím různě.. město dálnice.. a myslím že se filtr vypaluje.. cca každých 200 - 300 km najeto 45 tis. Záleží na stylu jízdy, snažit se auto roztáhnout pod plynem z 1,2 k otáček prostě čoud do filtru pošle :) i když to bez problému zvládá :) Přijde mi že si to prostě žije svým životem.. pokud je možnost tak ten filtr to přihřeje :) A to jsem byl onehdá v Německu kdy se jelo cca 200 km 200+ :roll:
Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2013 Bílá Frozen Gallery
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů