Stránka 168 z 190
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 22.06.2015 12:57
od kiblik
No tak to tam asi nic nemas....
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 22.06.2015 15:15
od Stanley_vy
Minulý týden jsem aditiva nechával doplňovat. V servisu mi tvrdili, že vizuální kontrola není možná a jedinou možností je tak dolívat, než začne téct aditivum přepadem.
jen pro zajímavost, poprvé jsem doléval po rozsvěcení kontrolky v 80 tis. km. Nyní mám 145 tis. km, takže bych asi ještě chvilku pojezdil, ale také se chystám příští týden do Chorvatska, tak jsem si nechtěl zadělávat na zbytečné problémy. Nakonec v nádržce bylo po 65tis. km 0,3l z celkového objemu 1,8l.
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 22.06.2015 15:20
od popins
Jen takový dotaz, jak se to projeví, když je nádržka prázdná? čidlo tam žádné není, co jsem tak četl, takže žádnou chybu to nevyvolá... filtr se pak zanese rychle a nebo bude docházet k postupnému zanesení?
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 22.06.2015 15:57
od Stanley_vy
V 80 tis. km naskočila červená kontrolka motoru a "Engine system fault", ale auto jelo normálně dál.
Mně teď zase v servisu tvrdil, že je tam plovák, tak by mě zajímalo, jak je to doopravdy.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 22.06.2015 16:11
od popins
To mě také, úplně se mi nechce věřit že by to pouze počítalo od minulého resetu při doplnění aditiva a podle výpočtu to pak zahlásilo nějakou chybu
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 22.06.2015 20:14
od Munga
Tak to jsou kojoti když ta nádržka nejde zkontrolovat..
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 23.06.2015 09:31
od Giggo
Ještě když sem měl DPF taky mi to zahlásilo chybu právě kvůli prázdný Eolys nádržce, takže bych tipl že tam nějakej měřák hladiny je.
Jen někdo doleje a někdo se nasere a vykuchá

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 23.06.2015 10:15
od C-Maxis
Munga píše:Tak to jsou kojoti když ta nádržka nejde zkontrolovat..
This is not a bug, it's a feature.
Tohle není předpokládané, jako uživatelsky opečovávatelné. Celé je to nastavené na "servisní" zásah- dolévání, reset ...
Přikládám fotku mojí nádržky. Je tam hadička a 4 vodiče.
Takže třeba 2 vodiče čerpadlo a 2 vodiče nějaký "koncák"?
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 23.06.2015 11:32
od Munga
Když se rozsvítí kontrolka tak to znamená že jste na suchu a regenerace neproběhne a nebo je tam ještě nějaká reserva na na doplnění?- to by mělo logiku
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 23.06.2015 12:24
od patro16
nadrzka sa skontrolovat da aj vizualne, len treba strhnut tu nalepku-je tam tensi plast a zasvietit priamo do nadrzky silnou led - najlepsie sa to robi ked je cele auto zdvihnute hore
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 23.06.2015 23:36
od Munga
To jsem zkoušel - taktickou baterkou a nic,je eloys barevná?
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 24.06.2015 07:12
od patro16
tak to ti neporadim ale ked pobuchas po nadrzke a svietis do nej mal by si vidiet hladinu
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 24.06.2015 10:24
od Munga
No nebouchal jsem,zkusim dik
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 24.06.2015 10:55
od C-Maxis
Jak si matně vzpomínám, tak Eolys (resp. Infineum) vypadalo jako takový tmavší med.
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Napsal: 24.06.2015 13:10
od vladko
Jak píše C-Maxis, eolys má barvu jak nový olej, jen je hustší a tmavší.
Plovák tam žádný není a buďme rádi. O díl co se může pokazit méně.
Prostě je jednoduše spočítané, že to na těch minimálně 60 000 km bohatě vyjde a pak se to prostě dolije a resetne. Stačí dodržovat servisní intervaly a nikdy vám system engine fault z tohoto důvodu nenaskočí.
Do nouzového režimu to spadne tuším až při druhém tankování.
Při prvním to vyhodí jen hlášku a normálně jede, protože obsah nádrže je ještě s aditivem. Až při dalším plnění už to hodí nouzový režim, protože podle něj už není aditivum. Jestli se ho pokusí i přidat (nádobka nemusí být skutečně prázdná) to netuším. Ale tipnul bych si, že už se ani nesnaží a nouzovým režimem vás v podstatě nutí o rychlé doplnění a resetování.
Ohledně strachu cesty do chorvatska bych to neřešil jen v případě, že máte k ruce diagnostiku a můžete si stav aditiva během cesty resetnout. Jet v nouzáku z chorvatska bych opravdu nechtěl. V celkovém počtu km co najezdíte je pak jedna cesta bez regenerace zanedbatelná. Navíc jsem někde četl, že na dálnici je auto schopné přirozeně vypalovat filtr i bez spuštěné regenerace.
Doplníte, prostě jak se vrátíte. Teď taky jezdíte v klidu a víte prd, jestli tam skutečně aditivum je
či není.