Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
No tak to tam asi nic nemas....
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5755
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Minulý týden jsem aditiva nechával doplňovat. V servisu mi tvrdili, že vizuální kontrola není možná a jedinou možností je tak dolívat, než začne téct aditivum přepadem.
jen pro zajímavost, poprvé jsem doléval po rozsvěcení kontrolky v 80 tis. km. Nyní mám 145 tis. km, takže bych asi ještě chvilku pojezdil, ale také se chystám příští týden do Chorvatska, tak jsem si nechtěl zadělávat na zbytečné problémy. Nakonec v nádržce bylo po 65tis. km 0,3l z celkového objemu 1,8l.
jen pro zajímavost, poprvé jsem doléval po rozsvěcení kontrolky v 80 tis. km. Nyní mám 145 tis. km, takže bych asi ještě chvilku pojezdil, ale také se chystám příští týden do Chorvatska, tak jsem si nechtěl zadělávat na zbytečné problémy. Nakonec v nádržce bylo po 65tis. km 0,3l z celkového objemu 1,8l.
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 05.05.2014 13:39
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Jen takový dotaz, jak se to projeví, když je nádržka prázdná? čidlo tam žádné není, co jsem tak četl, takže žádnou chybu to nevyvolá... filtr se pak zanese rychle a nebo bude docházet k postupnému zanesení?
Ford Focus II, 08/2007, 1.6 TDCi, 80 kW, DPF
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5755
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
V 80 tis. km naskočila červená kontrolka motoru a "Engine system fault", ale auto jelo normálně dál.
Mně teď zase v servisu tvrdil, že je tam plovák, tak by mě zajímalo, jak je to doopravdy.
Mně teď zase v servisu tvrdil, že je tam plovák, tak by mě zajímalo, jak je to doopravdy.

-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 05.05.2014 13:39
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
To mě také, úplně se mi nechce věřit že by to pouze počítalo od minulého resetu při doplnění aditiva a podle výpočtu to pak zahlásilo nějakou chybu
Ford Focus II, 08/2007, 1.6 TDCi, 80 kW, DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Tak to jsou kojoti když ta nádržka nejde zkontrolovat..
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Ještě když sem měl DPF taky mi to zahlásilo chybu právě kvůli prázdný Eolys nádržce, takže bych tipl že tam nějakej měřák hladiny je.
Jen někdo doleje a někdo se nasere a vykuchá
Jen někdo doleje a někdo se nasere a vykuchá

Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
This is not a bug, it's a feature.Munga píše:Tak to jsou kojoti když ta nádržka nejde zkontrolovat..
Tohle není předpokládané, jako uživatelsky opečovávatelné. Celé je to nastavené na "servisní" zásah- dolévání, reset ...
Přikládám fotku mojí nádržky. Je tam hadička a 4 vodiče.
Takže třeba 2 vodiče čerpadlo a 2 vodiče nějaký "koncák"?
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Když se rozsvítí kontrolka tak to znamená že jste na suchu a regenerace neproběhne a nebo je tam ještě nějaká reserva na na doplnění?- to by mělo logiku
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
-
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 08.04.2014 20:48
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
nadrzka sa skontrolovat da aj vizualne, len treba strhnut tu nalepku-je tam tensi plast a zasvietit priamo do nadrzky silnou led - najlepsie sa to robi ked je cele auto zdvihnute hore
M3 1.6MZ-CD(TDCI) 80kw rv.2007
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
To jsem zkoušel - taktickou baterkou a nic,je eloys barevná?
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
-
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 08.04.2014 20:48
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
tak to ti neporadim ale ked pobuchas po nadrzke a svietis do nej mal by si vidiet hladinu
M3 1.6MZ-CD(TDCI) 80kw rv.2007
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
No nebouchal jsem,zkusim dik
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Jak si matně vzpomínám, tak Eolys (resp. Infineum) vypadalo jako takový tmavší med.
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Jak píše C-Maxis, eolys má barvu jak nový olej, jen je hustší a tmavší.
Plovák tam žádný není a buďme rádi. O díl co se může pokazit méně.
Prostě je jednoduše spočítané, že to na těch minimálně 60 000 km bohatě vyjde a pak se to prostě dolije a resetne. Stačí dodržovat servisní intervaly a nikdy vám system engine fault z tohoto důvodu nenaskočí.
Do nouzového režimu to spadne tuším až při druhém tankování.
Při prvním to vyhodí jen hlášku a normálně jede, protože obsah nádrže je ještě s aditivem. Až při dalším plnění už to hodí nouzový režim, protože podle něj už není aditivum. Jestli se ho pokusí i přidat (nádobka nemusí být skutečně prázdná) to netuším. Ale tipnul bych si, že už se ani nesnaží a nouzovým režimem vás v podstatě nutí o rychlé doplnění a resetování.
Ohledně strachu cesty do chorvatska bych to neřešil jen v případě, že máte k ruce diagnostiku a můžete si stav aditiva během cesty resetnout. Jet v nouzáku z chorvatska bych opravdu nechtěl. V celkovém počtu km co najezdíte je pak jedna cesta bez regenerace zanedbatelná. Navíc jsem někde četl, že na dálnici je auto schopné přirozeně vypalovat filtr i bez spuštěné regenerace.
Doplníte, prostě jak se vrátíte. Teď taky jezdíte v klidu a víte prd, jestli tam skutečně aditivum je
či není.
Plovák tam žádný není a buďme rádi. O díl co se může pokazit méně.
Prostě je jednoduše spočítané, že to na těch minimálně 60 000 km bohatě vyjde a pak se to prostě dolije a resetne. Stačí dodržovat servisní intervaly a nikdy vám system engine fault z tohoto důvodu nenaskočí.
Do nouzového režimu to spadne tuším až při druhém tankování.
Při prvním to vyhodí jen hlášku a normálně jede, protože obsah nádrže je ještě s aditivem. Až při dalším plnění už to hodí nouzový režim, protože podle něj už není aditivum. Jestli se ho pokusí i přidat (nádobka nemusí být skutečně prázdná) to netuším. Ale tipnul bych si, že už se ani nesnaží a nouzovým režimem vás v podstatě nutí o rychlé doplnění a resetování.
Ohledně strachu cesty do chorvatska bych to neřešil jen v případě, že máte k ruce diagnostiku a můžete si stav aditiva během cesty resetnout. Jet v nouzáku z chorvatska bych opravdu nechtěl. V celkovém počtu km co najezdíte je pak jedna cesta bez regenerace zanedbatelná. Navíc jsem někde četl, že na dálnici je auto schopné přirozeně vypalovat filtr i bez spuštěné regenerace.
Doplníte, prostě jak se vrátíte. Teď taky jezdíte v klidu a víte prd, jestli tam skutečně aditivum je
či není.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů