Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 22.06.2015 12:57

No tak to tam asi nic nemas....
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5755
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 22.06.2015 15:15

Minulý týden jsem aditiva nechával doplňovat. V servisu mi tvrdili, že vizuální kontrola není možná a jedinou možností je tak dolívat, než začne téct aditivum přepadem.

jen pro zajímavost, poprvé jsem doléval po rozsvěcení kontrolky v 80 tis. km. Nyní mám 145 tis. km, takže bych asi ještě chvilku pojezdil, ale také se chystám příští týden do Chorvatska, tak jsem si nechtěl zadělávat na zbytečné problémy. Nakonec v nádržce bylo po 65tis. km 0,3l z celkového objemu 1,8l.

popins
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 05.05.2014 13:39

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od popins » 22.06.2015 15:20

Jen takový dotaz, jak se to projeví, když je nádržka prázdná? čidlo tam žádné není, co jsem tak četl, takže žádnou chybu to nevyvolá... filtr se pak zanese rychle a nebo bude docházet k postupnému zanesení?
Ford Focus II, 08/2007, 1.6 TDCi, 80 kW, DPF

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5755
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 22.06.2015 15:57

V 80 tis. km naskočila červená kontrolka motoru a "Engine system fault", ale auto jelo normálně dál.

Mně teď zase v servisu tvrdil, že je tam plovák, tak by mě zajímalo, jak je to doopravdy. :dih:

popins
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 05.05.2014 13:39

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od popins » 22.06.2015 16:11

To mě také, úplně se mi nechce věřit že by to pouze počítalo od minulého resetu při doplnění aditiva a podle výpočtu to pak zahlásilo nějakou chybu
Ford Focus II, 08/2007, 1.6 TDCi, 80 kW, DPF

Munga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 08.02.2013 22:27
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Munga » 22.06.2015 20:14

Tak to jsou kojoti když ta nádržka nejde zkontrolovat..
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 23.06.2015 09:31

Ještě když sem měl DPF taky mi to zahlásilo chybu právě kvůli prázdný Eolys nádržce, takže bych tipl že tam nějakej měřák hladiny je.
Jen někdo doleje a někdo se nasere a vykuchá :D
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 23.06.2015 10:15

Munga píše:Tak to jsou kojoti když ta nádržka nejde zkontrolovat..
This is not a bug, it's a feature.

Tohle není předpokládané, jako uživatelsky opečovávatelné. Celé je to nastavené na "servisní" zásah- dolévání, reset ...
Přikládám fotku mojí nádržky. Je tam hadička a 4 vodiče.
Takže třeba 2 vodiče čerpadlo a 2 vodiče nějaký "koncák"?
Přílohy
nadrzka Eolys.jpg
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Munga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 08.02.2013 22:27
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Munga » 23.06.2015 11:32

Když se rozsvítí kontrolka tak to znamená že jste na suchu a regenerace neproběhne a nebo je tam ještě nějaká reserva na na doplnění?- to by mělo logiku
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4

patro16
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 08.04.2014 20:48

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od patro16 » 23.06.2015 12:24

nadrzka sa skontrolovat da aj vizualne, len treba strhnut tu nalepku-je tam tensi plast a zasvietit priamo do nadrzky silnou led - najlepsie sa to robi ked je cele auto zdvihnute hore
M3 1.6MZ-CD(TDCI) 80kw rv.2007

Munga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 08.02.2013 22:27
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Munga » 23.06.2015 23:36

To jsem zkoušel - taktickou baterkou a nic,je eloys barevná?
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4

patro16
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 08.04.2014 20:48

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od patro16 » 24.06.2015 07:12

tak to ti neporadim ale ked pobuchas po nadrzke a svietis do nej mal by si vidiet hladinu
M3 1.6MZ-CD(TDCI) 80kw rv.2007

Munga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 08.02.2013 22:27
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Munga » 24.06.2015 10:24

No nebouchal jsem,zkusim dik
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 24.06.2015 10:55

Jak si matně vzpomínám, tak Eolys (resp. Infineum) vypadalo jako takový tmavší med.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 24.06.2015 13:10

Jak píše C-Maxis, eolys má barvu jak nový olej, jen je hustší a tmavší.
Plovák tam žádný není a buďme rádi. O díl co se může pokazit méně.
Prostě je jednoduše spočítané, že to na těch minimálně 60 000 km bohatě vyjde a pak se to prostě dolije a resetne. Stačí dodržovat servisní intervaly a nikdy vám system engine fault z tohoto důvodu nenaskočí.

Do nouzového režimu to spadne tuším až při druhém tankování.
Při prvním to vyhodí jen hlášku a normálně jede, protože obsah nádrže je ještě s aditivem. Až při dalším plnění už to hodí nouzový režim, protože podle něj už není aditivum. Jestli se ho pokusí i přidat (nádobka nemusí být skutečně prázdná) to netuším. Ale tipnul bych si, že už se ani nesnaží a nouzovým režimem vás v podstatě nutí o rychlé doplnění a resetování.

Ohledně strachu cesty do chorvatska bych to neřešil jen v případě, že máte k ruce diagnostiku a můžete si stav aditiva během cesty resetnout. Jet v nouzáku z chorvatska bych opravdu nechtěl. V celkovém počtu km co najezdíte je pak jedna cesta bez regenerace zanedbatelná. Navíc jsem někde četl, že na dálnici je auto schopné přirozeně vypalovat filtr i bez spuštěné regenerace.
Doplníte, prostě jak se vrátíte. Teď taky jezdíte v klidu a víte prd, jestli tam skutečně aditivum je
či není.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů