koupe FF3 poFL

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od MIROMEN » 23.06.2015 08:44

K te červene by paradně pasavala černa maska kterou maš ty a skvěle se hodi pravě i k bile....

https://www.youtube.com/watch?v=h5iD5aGSi9s
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
Cernoch-L
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 01.03.2009 21:45
Bydliště: Děčín

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od Cernoch-L » 23.06.2015 10:53

Pavel77 píše:Ještě mi stále vrtá hlavou adaptivní tempomat.
Jezdím z 90% po okreskách, občas zavítám na "krajské" silnice, tak 2x do roka dálnice...
Takže si myslím, že bych ho asi nevyužil...Místo toho bych tam dal pádla řazení na volant.
Navigaci jsem taky zavrhl, páč 40t Kč je dost, když to reálně využiju tak 10x v roce.

Barvu jsme nakonec zvolili červenou Race. Autu opravdu sluší, a je hodně výrazná...
Já sem si tempomat dal do novýho a tak sem si na něj zvyknul, že když mám před sebou volno i ve městě, tak hned pouštím. Je to fakt velká pohodička, o delších trasách ani nemluvě
Byl: FF3 po faceliftu combi 1.6 Ti VCT 77kw Trend+ modrá Blazer
Byl: FF2 po faceliftu 5dv. 1.6 16v 74 kw Trend béžová Chill

kimic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 145
Registrován: 09.03.2015 23:07
Bydliště: Praha

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od kimic » 23.06.2015 14:27

Ja mam ve svem adaptivni, zatim jsem mel moznost vyzkouset jen na ceste Praha-Plzen a zpet. Pripada mi ze se diky tomu da jet na lepsi spotrebu, nastavil jsem 135 a byla to pohoda, bez tempomatu to obcas nekde svadi jet rychleji, nekde zase zbytecne pomalu. Pri stejne rychlosti nemusis hlidat tachometr nic. Vzhledem k tomu, ze te to nuti radit 6ku pomalu od 70ky, tak ani neni potreba radit, a jen tocis koleckem.

Citlivost senzoru jde nastavit, zatim jsem nechal tu nejvyssi (vzdalenost za 2.1 sec), docela me prekvapilo kolik to je, bezne jsem si nechaval mnohem min, tak me to snad nauci dodrzovat - prvni tyden city stop/adaptiv senzor dost pres palubni pocitac kvicel ;-)

pokud je vetsi provoz tak adaptivni zacina brzdit casto ve vzdalenostech, kdy se pak jini snazi jeste tam vecpat zprava, nebo se lepi za tebe, protoze maji pocit ze nepredjizdis (ACC ti zachovava stale nastaveny odstup) Je to trochu neprijemne, snad si zvyknu nebo se jini nauci jezdit nekdy lip :-D

Jinak reakce ACC jsou super, pri predjizdeni jsem si niceho spatneho nevsiml, pokud jedu v rychlejsim pruhu tak v momente, kdy se auto predemnou vrati zpet, tak ACC okamzite reaguje jakmile je auto mimo pruh, vsima si to i motorek

v nejblizsi dobe bych mel najet cca 4-5 tis km tak poreferuju pak jak se s tim cestuje na dalkach ;)
Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

Obrázek

Pavel77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 26.04.2015 12:15

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od Pavel77 » 26.07.2015 11:06

Tak jsem se nakonec rozhodl pro Golfa.
Plusů pro toto auto oproti FFIII bylo více.
Bohužel doteď Ford nebyl schopen sehnat vůz s automatem.
Ještě jsem si pořádně projel oba kandidáty (Focuse s mauálem), a opravdu komfort byl výrazně lepší u Golfa (příjemnější sezení, menší hluk při jízdě..).
Focus má rozhodně lepší podvozek.
Je možné, kdyby se Ford více snažil, a sehnal automat, možná bych se rozhodl jinak.
Osobně by mě asi více vyhovovala hydrodynamika...

Bohužel, tentokrát prohra pro Ford.
Uvidíme příště :-)

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od petulak » 27.07.2015 10:39

:arrow: :arrow: http://www.volkswagenclub.net/

tak hybáááj tam. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

haxs
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.06.2015 18:06

dotaz

Příspěvek od haxs » 27.07.2015 16:59

Zdravím, přemýšlím nad novým FoFo3 1.0 eb rv 2015, hatch.. doporučujete koupit zde nebo z Německa? Oplatí se zainvestovat do 92 kW verze či silnější nebo postačí i ta 74 kW? Najedu tak 10 - 15tis km ročně.. Díky a mějte se :-)
FF MK3, Ecoboost 1.0, 92 kW, r.v. 8/2013, hnědá metlice

Uživatelský avatar
Lubak
Junior
Junior
Příspěvky: 405
Registrován: 02.09.2008 15:46

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Lubak » 27.07.2015 19:50

Za mě se rozhodně vyplatí jít do 92kw verze, a to kde koupíš záleží na tom asi odkud jsi :)
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček

Uživatelský avatar
lionzion
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 11.04.2011 11:27

Re: dotaz

Příspěvek od lionzion » 28.07.2015 09:09

haxs píše:Zdravím, přemýšlím nad novým FoFo3 1.0 eb rv 2015, hatch.. doporučujete koupit zde nebo z Německa? Oplatí se zainvestovat do 92 kW verze či silnější nebo postačí i ta 74 kW? Najedu tak 10 - 15tis km ročně.. Díky a mějte se :-)
Tak hlavní rozdíl bude v 6. rychlostním stupni u té silnější verze, takže pokud budeš jezdit i delší trasy tak 6. stupeň sníží otáčky a malinko i spotřebu. Někde si najdi i grafy průběhu výkonu, v přímém srovnání je u silnější veze myslím výkon protažený k vyšším otáčkám, takže pokud se rád projedeš rychleji, tak těch pár koní navíc je využitelnějších v širším spektru otáček. To jsou asi nejvetší rozdíly. Já bych tedy opět volil stejně a vybral bych silnější variantu (hlavně kvůli tomu pocitu :) a samozřejmě 6. stupni). Koupě v Německu nebo Česku nevím, nemám přehled.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html

Pavel77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 26.04.2015 12:15

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od Pavel77 » 28.07.2015 14:23

petulak píše::arrow: :arrow: http://www.volkswagenclub.net/

tak hybáááj tam. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nevyhazuj mě :D
Ještě pořád mám Escorta, ale jezdí s ním otec :-)

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od MIROMEN » 08.08.2015 19:47

Pavel77 píše:Tak jsem se nakonec rozhodl pro Golfa.
Plusů pro toto auto oproti FFIII bylo více.
Bohužel doteď Ford nebyl schopen sehnat vůz s automatem.
Ještě jsem si pořádně projel oba kandidáty (Focuse s mauálem), a opravdu komfort byl výrazně lepší u Golfa (příjemnější sezení, menší hluk při jízdě..).
Focus má rozhodně lepší podvozek.
Je možné, kdyby se Ford více snažil, a sehnal automat, možná bych se rozhodl jinak.
Osobně by mě asi více vyhovovala hydrodynamika...

Bohužel, tentokrát prohra pro Ford.
Uvidíme příště :-)
Už jsem sice reagoval ale udělam to znova. Co se posazu tyče to asi nema cenu moc rozebirat protože tohle je dost individualni. Ale napsat že komfort G7 je vyrazně lepši považuji za dosti scestne tvrzeni. Užival jsem Golfa 6 generace 5 let a ten je co se tyče podvozku komfortnějši než Golf 7 bez viceprvku. Ten se akorat vic naklani a houpe což z počatku navozuje větši komfort ale neni tomu tak. Prostě ma takovy francouzsky charakter naladěni. Focus 3 FL je podvozkově komfortnějši než Golf 6. Je lepe odhlučněn než G6 a troufam si tvrdit i než G7 a to hlavně od motoru a ja tvrdim že i od podvozku.
Teď jsem se vratil z dovolene kdy jsem Focuse prověřil i na našich dalnicich včetně panelovych useku. To jak umi panelove useky odfiltrovat mě docela dostalo. Na nižši středni nevydane. Měl jsem pocit že misto tlumiču jsou tam nějake gumy...jinak to neumim vysvětlit. Ve Focusu prostě vim po jakem profilu tratě jedu ale neni to tak citit jako u Golfa u ktereho když přeženu nevim po jakem profilu jedu ale přesto je to vic citit. Měl jsem G6 se standardnim podvozkem a 15" koly. G7 jsem jel taky na 15" kolech na standart podvozku. Focuse mam taktež se standart podvozkem a taky na zakladnich 16" kolech. Takže docela přesne porovnani.
V tomhle PL testě je to popsano tak jak to vnimam i ja....

https://www.youtube.com/watch?v=9j_I3jfNz9o
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Pavel77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 26.04.2015 12:15

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od Pavel77 » 10.08.2015 11:36

Je to asi hodně individuální. Ne, že bych chtěl Golfa vychvalovat, naopak jsem celoživotní forďák, takže je to pro mě velká změna... Můj favorit byl od začátku Focus, byl jsem pro něj rozhodnutý, jakmile proběhl facelift. Ale potom jsem se byl projet, a ten hluk uvnitř mě vážně nenadchl.
Ale nějak jsem to neřešil - říkal jsem si že na kostkách je to asi normální. Potom proběhly ještě další jízdy, a zjistil jsem, že to ani na slušném asfaltu není o mnoho lepší. Prostě v tom autě to hučelo dost nepříjemně. Každému je nepříjemná jiná frekvence, podle zkušenosti z Ceedu - kde já trpím, tam je manželka v pohodě...
I kluk na zadní sedačce mi říkal, že to moc hučí... U Focusu mě to bylo nepříjemné. Bohužel pro mě, protože jinak bych do něho šel.
Včera jsem jel s Ceedem asi 300km, a docela mě bolela hlava - a to rozhodně nejsem žádnej cíťa... Ve Focusu jsem před 3 týdny absolvoval Alpy (je to teda verze před FL - 1,6EB), a ten hluk jsem vnímal velmi výrazně... Naopak při jízdě s Golfem jsem si všiml výrazně nižší hlučnosti (respektive nepřítomnosti nepříjemné frekvence?). Pro mě v tomto ohledu mnohem lepší - bohužel toto je jeden z důvodů, proč vůbec chci vyměnit auto (hluk, pazvuky + výměna za automat).
Prostě více komfortu pro mě a děti. Zároveň manipulace s dětmi + dětskými sedačkami pro mě byla mnohem příjemnější v Golfu, kde také dětem zbývá trochu více místa na nohy. U FF má kluk v sedačce 9-18kg méně prostoru mezi sedačkou a opěradlem. Nemá tam prakticky žádnou rezervu, aby si mohl protáhnou nohy. Když sedačku dám do polohy na spaní, tak se mu prostě nohy nevejdou... Zase u FF je lepší, že auto je asi trochu vyšší, respektive sedačky jsou výš než v Golfu, takže se člověk nemusí k dětem tolik sklánět.

Dále chci automat, a FF v automatu s 1.5EB nelze vyzkoušet. Vzhledem k hydrodynamice bude projev motoru otupělejší, takže myslím, že to ve finále můžu srovnat s TSI + DSG. V tomto tedy plichta. V každém případě je EB mnohem příjemnější než TSI. Jak charakteristikou, tak zvukovým projevem.
Zkusil jsem automat u Mondea 2.0EB, a tam teda nic moc. Samo že ve Focusu to může být jinak, ale bez vyzkoušení to kupovat nebudu...

Co se týká podvozku, nikdy jsem neřekl, že je horší než u Golfu. Naopak, stojím si za tím, že na FFIII se v této disciplíně Golf (s multilinkem) absolutně nechytá. S Focusem je to na silnici zábava, podvozek je jistý a komfortní. U Golfu je to takové víc "žabožroutské", v tom s Tebou naprosto souhlasím. Na horší cestě (čili v Krkonoších na všech) se u všech Focusů (zkoušel jsem postupně 4 auta) ozývalo drnčení z vnitřku palubky v okolí rádia, u 2 aut i ze dveří a C sloupků (asi). U Golfu nic...
Hlučnost motoru v interiéru bych hodnotil tak nějak stejnou. U Focusu při 130km/hod mi přišel větší aerodynamický hluk, ale nešlo nic nepříjemného.
Interiér mě u Focusu moc nepřesvědčil, zde si troufám říci, že i nový Ceed působí lépe.
Sedačka řidiče mi dostatečně nepodpírala stehna, zde Golf vede (ale jedná se o příplatkové ErgoActive).
Prostě každé auto má své klady i zápory. Já jsem se rozhodl pro Golf, protože pro mě má příjemnější interiér a posaz, trochu víc podélného prostoru, a je méně hlučné..., má kolenní airbag a zadní boční airbagy...hluboký kufr (po odstranění mezipodlahy)...
Nyní mám u auta trochu jiné priority - s ohledem na rodinu, děti... Teď u mě bude tak desetiletí prioritou klidná, pohodlná jízda (v rámci dané třídy).
Ale je to vždy individuální... Každému vyhovuje něco jiného.
Přiznám se, že jsem původně chtěl S-Maxe. Ale je to zbytečně velká kráva, a není tam normální benzínový motor v kombinaci s automatem...naftu nechci...

Je velmi pravděpodobné, spíš jisté, že bez dětí bych volil FF s manuálem...takže až dětičky vypadnou z domu, rád se vrátím k Focusu, jestli ještě bude... :-)

V každém případě jsem rozhodnutý, že tak za 3-5 let půjdu do Focusu, mírně jetého 5dv s výkonnějším 1.5EB v manuálu, pro radost...tatínkova kára :-)

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od MIROMEN » 10.08.2015 11:56

No on je pravě rozdil v odhlučněni mezi před FL a poFL. Teď nevychzim jen z PR kecu kde se tvrdi že FL verze ma tlustějši skla , vice tlumici hmoty , tlustši koberce , vic tlumicich materialu mezi kabinou a motorem. Je jel obě verze hned po sobě a ten rozdil tam opravdu je znatelny , netvrdim že propastny. Jedině kde ma objektivnost pokulhava je v tom že s 2 Focusy než jsem pořidil ten muj jsem jel po horšich cestach než s G7. Ale na druhou stranu s G6 mam projeto to co jsem projižděl s těmi Focusy. Jinak souhlas že kabina Golfu je prostě prostornějši a praktičtějši. Kde Focus vynika je jak už si naznačil v zadnich sedadlech. U Focusu se sedi mnohem přijemněji což už mi potvrdilo několik lidi. Sedaky jsou vyše takže lepe podepiraji stehna a neni to takova tvrda trestna lavice. Ony zadni sedaky u koncernu VW jsou už delši dobu bolesti. U Golfa to zachraňuji pravě ErgoActive ktere jsou nejen v předni časti ale i vzadu. U Focusu je nevyhoda že zadni opěrky nemaji mezistupně pouze " ON a OFF ".
Jo a ještě jedna věc a to kufr. S mini rezervou je u Focusu udavano 316l a přesto jsem do něj dostal uplně stejne množstvi věci jako do G6 ktery ma udavany objem 350l.
Naposledy upravil(a) MIROMEN dne 12.08.2015 22:53, celkem upraveno 1 x.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Pavel77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 26.04.2015 12:15

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od Pavel77 » 10.08.2015 14:05

Když porovnám FL a před FL, tak mírný rozdíl v hlučnosti tam opravdu je....ale stejně to pro mě není ono...
Když porovnám zadní sedačky u FF a G7, tak u Golfu se zase mě sedělo příjemněji - ale jednalo se o ErgoActive, takže možná standardní sedadla jsou jiná... V každém případě ve Focusu mě přišly hodně nepohodlné opěrky hlavy, a hlavně moc nízko. Mé postavě se lépe sedělo v Golfu :-)
Ale - pohodlí zadních sedaček moc neřeším, budou tam dětské sedačky, a to min. 10 let...
Spíše mi jde o přístupnost Isofixu - u VW je to naprosto perfektní.
Potom přijde čas na jiné auto. Jestli teda ještě bude povoleno jezdit autem :-)
Zase Focus má více místa na nárty vzadu, a perfektně umístěnou šaltpáku, a velice příjemný měkký volant. Proti Ceedu je to na dlouhé cestě docela znát... Taky se do něj trošku lépe nastupuje - má asi trochu vyšší vstupní otvor + lépe se mi do něj nasedalo - je tam trochu více místa mezi volantem a sedákem.

Abych řekl pravdu, neřeším značku auta, ale jen jak je mi to které auto příjemné, praktičnost používání, dostupnost servisu...
Neřeším spotřebu +/- litr, nebo jestli to žere pár deci oleje na 10.000km :-)
Stejně je to kasička na prachy... V podstatě jsem vybíral mezi Ceedem, Focusem, Golfem.
Původně Golf ani nebyl ve výběru, koncern VW mi nikdy neimponoval. Ale po překvapení u Focusu jsem náhodně zabrousil do VW, že se jen mrknu, jak vůbec ten Golf vypadá...
Přístup dealera byl naprosto perfektní (narozdíl od Fordu), a auto se mi celkem zalíbilo.
Po jízdě jsem o něm začal tak trochu uvažovat, ale pořád vedl Focus.
Nechal jsem to pár týdnů být, získával jsem informace...
Asi po měsíci jsem si domluvil zapůjčení na den, a jel kam jsem chtěl - vzal jsem ho na "testovací okruh", kde jsem ho testnul na různých cestách...
Po tomto jsem Golfa zařadil na 3. místo v "soutěži" :-) (stále až po FF a Ceedu).
Nakonec jsem si projel Ceed. Touto jízdou bylo rozhodnuto - Ceed vypadává z rozhodování, protože ačkoliv měl nejlepší tlumení nerovností, tak jistota jízdy dostala pěkně na frak, a byl hodně hlučný... Interiér hezký, kvalitní, sedačku taky příjemné....ale ten hluk.
Potom začalo detailní zkoumání obou zbylých kandidátů, stanovení si pro a proti...
Nakonec to těsně vyhrál Golf, i když byl nejdražší. Dostal jsem však nějaké bonusy a slevu, takže ve finále v porovnatelné konfiguraci vyšel Golfík o nějakých 50.000Kč dráž. Ale v této ceně měl proti Focusu navíc ErgoAtive, kolenní airbag, zadní boční airbagy a dynamické ovládání xenonů (nevěřil jsem tomu, ale fakt to funguje...), plus pár drobností (sklápění zrcátka při couvání, hlasové ovládání v češtině, dělící síť je možno instalovat i za přední sedadla, čalouněné odkládací plochy, koncepce kufru, 3 roky aktualizace map v navi v ceně, Car-Net, MirrorLink...)
Nevím, jak je to možné, ale přes dealera jsem se dostal na super sazbu All Risk pojištění vč. GAPu, o 4.000,- nižší než u Fordu (a to jsem poptal v několika pojišťovnách, a u dealera.

Ale i tak, ta cena je fakt raketa :cry:

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od petulak » 10.08.2015 15:53

to, už je konec?? :cry: :cry: :cry:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Miri
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2836
Registrován: 11.03.2010 16:47
Bydliště: PRAHA / Kladno

Re: koupe FF3 poFL

Příspěvek od Miri » 20.08.2015 20:16

sice pozdě, ale tady je jeden 1,5 EB s automatem: http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti