Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
- Marod22
- Pokročilý

- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Tak potom dobre
..díky chlapci 
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Akoze dobre ? Co ste sa zbesnili ? Ak to ide z vyfuku, mam kontrolni otazku :
Ako sa dostane nespalena nafta do vyfuku ?
No predsa cez vadny (pocuravajuci sa) vstrekovac ! Prve zdvihy poriadne viazne a chcije do valca poriadne davky nafty. Vysledok je pach nespalenej nafty vo vyfukovych plynoch a potencialny pruser v podobe ohnutej ojnice, ked tomu vstreku zadrbe poriadne. Az tak by som sa z toho nesmial. Moznoze aj moje kachle mali prave tento problem. Motor vobec nebral olej, stale ho bolo rovnako, pretoze sa nariedoval naftou (a to som nemal DPF). Jeden vstrek bol hotovy uplne. Po vymene vsetkych styroch sa startovanie a studeny beh motora dost zlepsil, ale stale to nebolo optimalne a podozrenie padlo na ohnutu ojnicu v dosledku opakovanych vznieteni velkeho mnozstva nafty v spalovacom priestore pri kazdom startovani...
Ako sa dostane nespalena nafta do vyfuku ?
No predsa cez vadny (pocuravajuci sa) vstrekovac ! Prve zdvihy poriadne viazne a chcije do valca poriadne davky nafty. Vysledok je pach nespalenej nafty vo vyfukovych plynoch a potencialny pruser v podobe ohnutej ojnice, ked tomu vstreku zadrbe poriadne. Az tak by som sa z toho nesmial. Moznoze aj moje kachle mali prave tento problem. Motor vobec nebral olej, stale ho bolo rovnako, pretoze sa nariedoval naftou (a to som nemal DPF). Jeden vstrek bol hotovy uplne. Po vymene vsetkych styroch sa startovanie a studeny beh motora dost zlepsil, ale stale to nebolo optimalne a podozrenie padlo na ohnutu ojnicu v dosledku opakovanych vznieteni velkeho mnozstva nafty v spalovacom priestore pri kazdom startovani...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
marcel.tokar
- Nováček

- Příspěvky: 12
- Registrován: 07.12.2012 10:40
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Tri vstrekovace som mal podfuknute. V januari ked boli vonku a vkladali ich spet tak vraj vymenili len medene podlozky, v manuale neni ze by trebalo menit a gumene simeringy. Tak tie nemenili. To je oficialny postoj citroen servisu. Moj nazor-co sa skorej pri vyberani vstrekov poskodi, gumeny simering, ci medena podlozka? No asi guma, nie?
Niekedy ma prekvapuju mechanici.
Niekedy ma prekvapuju mechanici.
- Marod22
- Pokročilý

- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Ty a nemôže to byť smrat spálenej nafty? Ako rozoznám smrad spálenej nafty od nespálenej?V12 píše:Akoze dobre ? Co ste sa zbesnili ? Ak to ide z vyfuku, mam kontrolni otazku :
Ako sa dostane nespalena nafta do vyfuku ?
No predsa cez vadny (pocuravajuci sa) vstrekovac ! Prve zdvihy poriadne viazne a chcije do valca poriadne davky nafty. Vysledok je pach nespalenej nafty vo vyfukovych plynoch a potencialny pruser v podobe ohnutej ojnice, ked tomu vstreku zadrbe poriadne. Az tak by som sa z toho nesmial. Moznoze aj moje kachle mali prave tento problem. Motor vobec nebral olej, stale ho bolo rovnako, pretoze sa nariedoval naftou (a to som nemal DPF). Jeden vstrek bol hotovy uplne. Po vymene vsetkych styroch sa startovanie a studeny beh motora dost zlepsil, ale stale to nebolo optimalne a podozrenie padlo na ohnutu ojnicu v dosledku opakovanych vznieteni velkeho mnozstva nafty v spalovacom priestore pri kazdom startovani...
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Kazdy diesel citit po spalenej nafte. To je OK. Ak smrdi po nespalenej, je pruser. A ked sa jedna o commonrail, tak je to pruser na druhu a to cele krat poriadne masna oprava.
A ako rozoznat pach spalenej / nespalenej nafty ? Jednoducho - otvor nadrz a cuchni si. Ak pri vyfuku zacitis to iste...
A ako rozoznat pach spalenej / nespalenej nafty ? Jednoducho - otvor nadrz a cuchni si. Ak pri vyfuku zacitis to iste...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
marosmanik25
- Junior

- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Tak potom sa opravujem...nesmrdi mi to potom nespalena nafta lebo inak vonia od nadrzi a inak ked nastartujem....ale to len sem tam..a ten pach je taky ani neviem ako by som opisal taky kysly...ale urcite nie ako od nadrze takze myslim ze je to potom v pohode podla toho ako to opisuje V12...zatial nemam ani nic okolo strekov..klop klop..su pekne hrdzave..
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- Marod22
- Pokročilý

- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
kyslý...to je to správne slovo...možno ešte trochu štiplavý 
-
marosmanik25
- Junior

- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
presne taký..
....ale trvá to len chvíľku...a potom je po pachu....a tak isto sa Vám zdá že ak vám auto stojí dlhšie tak ma iný zvuk hneď ako ho naštartujem a potom asi po 2min...hneď po naštartovaní počuť taky klepot asi strekov a po čas ak sa trochu zohreje je to ok...pozorujete aj vy tie zmeny zvuku.??..je to normálne alebo nie.??
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- Marod22
- Pokročilý

- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Jasnééééé...kým pol minúty netraktoruje na tri valce je to v poho 
-
marosmanik25
- Junior

- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
tak fajn...to su slova, ktoré ma dokážu potešiť.... 
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- Marod22
- Pokročilý

- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Ale ja to beriem s nadhladom, sú tu jedinci čo ťa s tým pošlú do dieselservisu
Ja som dnes ráno tiež štartoval na tri valce, ale len asi sekundu dve, neriešim to....teda riešim..najbližšie načapujem maxxmotion. BTW, klasika od OMV sa mi vidí horšia ako klasika od SHELLu, ale to by som nechcel velmi rozoberať.
Ja som dnes ráno tiež štartoval na tri valce, ale len asi sekundu dve, neriešim to....teda riešim..najbližšie načapujem maxxmotion. BTW, klasika od OMV sa mi vidí horšia ako klasika od SHELLu, ale to by som nechcel velmi rozoberať.
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Prave preto je dolezite mat vporiadku zhavice a vstrekovace. Ak to pol minuty ide na 3 valce, v tom stvrtom bude taka hromada nafty, ze ked sa zapali, ojnica ma z toho ohromnu radost. V mojom pripade prave vadny vstrekovac mohol sposobit, ze ojnica v prislusnom valci bola uz ohnuta a kusok skratena, takze aj po vymene vstrekovacov za zanovne sa to nedostalo do idealneho stavu. Traktorovanie pretrvalo, len sa teplotne posunulo o 10 - 15 stupnov nizsie. Pred vymenou naznaky traktorovania pri 5 - 8 stupnoch, po vymene az 5 pod nulou, intenzivne klepanie a vynechavanie jedneho valca pred vymenou uz okolo -5, po vymene az pri -12 az -15.Marod22 píše:Jasnééééé...kým pol minúty netraktoruje na tri valce je to v poho
Auto malo absolvovat STK/EK uz v aprili, zatial na nej nebolo (!!!) a skodova udalost na nom evidovana nie je. Pokial sa moj informator nemyli, Plechac stoji u majitela uz pol roka na dvore prave s ojnicou trciacou z bloku a nie je na opravu. Cize - nech ziju jazdene diesle
Vidim, ze si pripisal novy prispevok - Ked som natankoval OMV Premium (teraz MaxxMotion), tak sa hranica chrochtania posunula minimalne 5 stupnov dolu a motor sa utisil za polovicny cas, ako na standardnu naftu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Marod22
- Pokročilý

- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Ono to rachotanie na tri valce počujem ozaj len bezprostredne po štarte s tým, že sa hneď upraví a ešte dva - tri krát jemne cukne (ešte na voľnobehu), ale mimo toho je chod motora pravidelný, aj keď už trošku hrubší (výraznejší klepot vstrekov), ale štart za každých okolností na brnk, či je zima či leto.
-
marosmanik25
- Junior

- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Ja to mam presne tak ako ty Marod..ráno naštartujem..na 3 valce mi to ešte zatiaľ neišlo..štartuje to na šupu...a ešte postreh zo zimy...či bolo -13 alebo -20...a už som točil aj pri -23 tak žhavenie tam naskočilo asi na 2 sekundy pretočil som kľúčikom a naskočil hneď...skušali sme štartovať ja a + ďalšie 2 octavky 81kw a 66kw..tak tym žhavenie trvalo aj 10-15sekund čo som sa až čudoval lebo som sa stym nestretol...a nenaštartovali hneď ale až asi v priebehu 5sekund...takže až mi to nebude štartovať na šupu a bude traktorovy zvuk aspoň minutu na 3valce tak to budem riešiť zo sviečkami žhaviacimi alebo viem že mam dačo zo strekmi....
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4352
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Myslím, že 1.6 TDCI má rychložhavení
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti

