Stránka 17 z 18

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 08.04.2024 14:23
od ZaQik
... nebo pouzij primo navod pro MY2010 - je to tam dost jine
viewtopic.php?p=1198158#p1198158

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 08.04.2024 14:32
od stano.
Na beznych, lacnejsich, nekalibrovanych, ohmetroch budes mat pri prepojeni nakratko okolo spominanych 0,6ohm. Takze ak ti to ukazuje nula cela nieco, je to priamo prepojene do skratu.

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 08.04.2024 14:55
od Dengmirr
Mám to hotové, svietia, len jedno svetlo (práve - spolujazdec) sa mi nedalo do rovnej polohy, ostalo šikmo.
Čo je s tým potrebné urobiť?

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 08.04.2024 16:23
od ZaQik
kola jsou rovne?
zkontroluj si zapojeni toho svetla

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 08.04.2024 16:26
od Dengmirr
Akurát som skúsil svetlá prehodiť. Vyrovnalo mi ho. Čiže je problém v elektrike naklapania. Nešlo ani vyrovnanie, ani nastavenie výšky ( spolujazdec). Svietia obidve. Nevieš mi poradiť kde je problém??

Taktiež mi píše "adaptive front light failure" a bliká kontrolka svetiel. Po nastavovaní.

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 08.04.2024 16:39
od ZaQik
jak jsi nakonec co upravil v C111? podle odkazu na MY2010?

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 08.04.2024 16:42
od Dengmirr
Nie spravil som to originál podľa teba. Vodičove svetlo funguje, aj sa kalibruje po zapnutí. "Zaškúli" a vyrovná sa naspäť. Po točeni volantom je malý pohyb do strán, neviem ako veľmi sa má pohybovať na mieste. Nastavenie výšky funguje tiež.
Pri spolujazdcovom nejde nič, iba svieti.
Cez tie piny sú niekde nastavené jednotlivo samotné svetlá? Všetko som kontroloval a je to zapojené podľa tvojho návodu.
Kostry som dám obidve dokopy.

Ešte dopíšem: podľa návodu na 2010
Pin 14 by som mal zapojit do C-111-3, ale farba toho kábla je zeleno oranžová...popritom originál by mal byť kábel je bielo červený.

Čo sa týka kostry, tie dva 30/33 sú čierne. Podľa návodu má ísť do c111-8 , ale farba môjho kábla na 8 je červeno zelený.

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 09.04.2024 09:47
od ZaQik
vypada to, ze mas kabelaz MY2009 (C111-3 je GN-OG) ... takze puvodni navod je spravny
prave svetlo ma ovladani sklonu nahoru/dolu pres C111-35 - zkoukni, zda ho mas psravne pripojen na pin 5 v jednotce svetel ... pokud to bude OK, tak prohod v jednotce svetel piny 5 a 9, tim prohodis ovladani leveho a praveho svetla; jak ted pohyb nahoru/dolu funguje ted?

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 09.04.2024 15:17
od Dengmirr
Čo je GN-OG?
Kontroloval som všetky piny, sú zapojené správne, pre istotu to môžem pozrieť znovu.
Vyskúšam to prepojiť a uvidím či to bude fungovať.
Môžem sa opýtať, čo je ten konektor v motorovom priestore o ktorom písal jenikHK?
viewtopic.php?f=239&t=47790&start=285
Môže to mať nejaké dočinenie s tým, že som už mal spravenú prípravu od výroby? Prípadne je treba niečo iné prepájať, alebo bol ten návod postačujúci...(Krúžok pod volant, RJ na svetlá a poprepájanie)

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 09.04.2024 15:42
od Vacil
Dengmirr píše: 09.04.2024 15:17 Čo je GN-OG?
Barva kabelu, GN = green, OG = orange, takže zeleno-oranžovej kabel

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 09.04.2024 16:31
od Dengmirr
Vďaka.

Re: Přisvícení do zatáčky - adaptivní světla (AFS)

Napsal: 09.04.2024 18:39
od jenikHK
Dengmirr píše: 09.04.2024 15:17
Môžem sa opýtať, čo je ten konektor v motorovom priestore o ktorom písal jenikHK?
viewtopic.php?f=239&t=47790&start=285
Môže to mať nejaké dočinenie s tým, že som už mal spravenú prípravu od výroby? Prípadne je treba niečo iné prepájať, alebo bol ten návod postačujúci...(Krúžok pod volant, RJ na svetlá a poprepájanie)
Kódovací konektor (propojka) pro MY2010 je zjednodušení svazku ke světlům - je pro 2010 vždy stejný nezávisle na tom, jaká má auto světla. Propojení (v propojce) se se liší pouze tím, které vodiče ve svazku propojí, aby v případě obyčejných halogenových světel fungovalo sklápění. POpřípadě s jinou propojkou zajistí, že budou fungovat xenony nebo natáčení AFS světěl.
Jinými slovy, svazek v motorovém prostoru je tak vždy plně osazený (včetně 2-pin konektoru pro AFS).

Podle mě s propojkou pro halogeny nemohou AFS fungovat, protože propojuje natáčení levého a pravého světla (piny 30 + 33 a 11 + 31 na C111). Konkrétně pro AFS světla nemá ta propojka (určná pro xenovy a AFS) žádnou elektrickou funkci a je tedy vlatně prostou záslepkou konektoru. Pro test teda stačí původní propojku, určenou pro halogeny, odpojit.

Nové světla se samostatným konektorem pro blinkr

Napsal: 24.05.2024 10:43
od Krajzi
Zdravím, dnes mi přišly nové přední světla na Focus mk2 FL, a když jsem je chtěl namontovat, tak jsem zjistil, že mají navíc konektor pro blinkr. Staré světla se propojovali jen jedním kabel a ty nové mají navíc, ještě dvoupinový konektor pro blinkr. Po zapojeni tedy funguje vše kromě blinkru. Chtěl jsem se zeptat, jestli je reálné blinkr zapojit zvlášť, popřípadě jak složité to bude, kdyz jsem to měl doteď v jednom kabel.
Děkuji za odpověď

Re: Nové světla se samostatným konektorem pro blinkr

Napsal: 24.05.2024 10:47
od ZaQik
fotky by nebyly?

Re: Nové světla se samostatným konektorem pro blinkr

Napsal: 24.05.2024 13:58
od Krajzi
Příkládám fotky, jedna fotka starého světlometu, druhá nového s konektorem.
IMG_1554.jpeg
IMG_1553.jpeg