

Jeho zanesenie - keď ani po aktívnej regenerácii vo Ford servise spustenej cez WDS(IDS) neprestane signalizácia zaneseného filtra - samozrejme za predpokladu, že difsnímač (pred a za DPF) funguje dobre a je po preverení...martasak píše:BobTDCi: A co to znamená "kým neodíde", jeho zanesení, nebo nějaké poškození ?
OT:tomason píše:.Od to toho se odvíjí i nechuť do toho auta něco dát ,protože se vám to prostě nevyplatí a s benzínem byste všichni na tom byli lépe.Tenhle motor s E3 funguje naprosto dobře u nás ve firmě má namotáno 160.tisíc ..Málá spotřeba neni všechno
No já tam nenašel nic - podívejte se i vy ostatní co jste z ČR, vidím tam jen typ motoru , a nějaké další ptákoviny jako součinitel absorpce, atd. ale nic co by ukazovalo na pevné částice (jen ten typ motoru...).Komi píše:mozno by bolo dobre keby napisal niekto bez DPF aku tam ma hodnotu ... dalo by sa to zrovnat s 0,002 mojho s DPF....
napisu to znova 1,6 ano ale benzintomason píše:Už sem to psal 1,6 ano ,ale velmi málo jetou a dieseltak ten je na ježdění ne na motáni se kolem komínu a ježdění na 15 ročně .Od to toho se odvíjí i nechuť do toho auta něco dát ,protože se vám to prostě nevyplatí a s benzínem byste všichni na tom byli lépe.Tenhle motor s E3 funguje naprosto dobře u nás ve firmě má namotáno 160.tisíc .Začarovanej kruh je třeba prostě lidi informovat a varovat než vyhodí destitisíce oknem za nesmyslný auto (volavku) a že už sem jich tady několik zaregistroval .Málá spotřeba neni všechno
Na mojom je hodnota: V.5 Častice = 0,019 g.Kg(minus jedna)Komi píše:mozno by bolo dobre keby napisal niekto bez DPF aku tam ma hodnotu ... dalo by sa to zrovnat s 0,002 mojho s DPF....
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů